Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לצמיגים 165 65 R13


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מעוניין לקנות 4 צמיגים, במידה 165 65 R13

תקציב עד 1400 שקל!

בדקתי ב Tires4u , ואני רוצה לדעת איזה צמיגים הכי מומלצים.

 

Yokohama A. Drive

Goodyear DURAGRIP

Michelin ENERGY

Continental ContiEcoContact 3

 

אני יודע שמדובר בצמיגים הכי טובים בשוק למידה הזאת.

אבל בכל זאת הייתי רוצה, המלצה למי שיש ניסיון איתם.

 

תודה מראש רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

במידה שלך אין הבדלים בין צמיגים יקרים מבית טוב לצמיגים פחות יקרים מבית טוב.

אני לא רואה סיבה להוציא 350 ש"ח לצמיג במידה שלך.

לחפש מה שיהיה הכי זול והכי טרי .

A.DRIVE יעלה עד 1000 ש"ח ל 4 צמיגים - אתה לא צריך יותר מזה.

KLEBER VIAXER טובים

PIRELLI P400 AQUAMILE טובים

GOODYAR DURAGRIP טובים.

כל אלה יעלו בסביבות 250 ש"ח לצמיג.

MICHELIN ENERGY וגם CONTIECOCONTACT3 כנראה יהיו הכי יקרים - לא הייתי מוסיף את ההפרש של 250- 350 ש"ח בשבילם.

לא תקבל מהם שום דבר נוסף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במידה שלך אין הבדלים בין צמיגים יקרים מבית טוב לצמיגים פחות יקרים מבית טוב.

אני לא רואה סיבה להוציא 350 ש"ח לצמיג במידה שלך.

לחפש מה שיהיה הכי זול והכי טרי .

A.DRIVE יעלה עד 1000 ש"ח ל 4 צמיגים - אתה לא צריך יותר מזה.

KLEBER VIAXER טובים

PIRELLI P400 AQUAMILE טובים

GOODYAR DURAGRIP טובים.

כל אלה יעלו בסביבות 250 ש"ח לצמיג.

MICHELIN ENERGY וגם CONTIECOCONTACT3 כנראה יהיו הכי יקרים - לא הייתי מוסיף את ההפרש של 250- 350 ש"ח בשבילם.

לא תקבל מהם שום דבר נוסף.

 

+1

סיכום טוב מאד

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...