Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככלל אני על מצב אויר מבחוץ. יוצאות מהכלל הן הדקות הראשונות בנסיעה, וכן ימי שרב קיצוניים.

ברגע שפנים הרכב קר, אין בעיה לשמור על הטמפרטורה עם אויר מבחוץ. אני אוהב את האויר שלי טרי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

המצב של האוויר המגיע מבחוץ, אצלי בשימוש בחורף שבו אני לא מפעיל מזגן וחום המנוע נכנס פנימה בתוספת הפעלת המאוורר.

פורסם

מה קורה כששני הכפתורים לא מופעלים? העניין ממש מסקרן אותי :).

 

בסיוויק, כאשר מניעים את המכונית, הכפתור הראשון דלוק ואז המצב ברור, אבל אצלי זה לא כך.

פורסם
ככלל אני על מצב אויר מבחוץ. יוצאות מהכלל הן הדקות הראשונות בנסיעה, וכן ימי שרב קיצוניים.

ברגע שפנים הרכב קר, אין בעיה לשמור על הטמפרטורה עם אויר מבחוץ. אני אוהב את האויר שלי טרי.

 

 

זה לא גורם למזגן להתאמץ יותר? (סליחה על הבורות, אך זכור לי שנאמר לי בעבר שעצם העובדה שהמזגן פועל על אויר מבחוץ הוא מתאמץ יותר בלקרר את הרכב והאויר)

Confidence In Motion

פורסם
אני מאמין שהוא לא דיבר על מצב בו המזגן פועל.

 

דווקא דיברתי על מצב בו המזגן פועל, על אויר מבחוץ. אולי הוא מתאמץ יותר (אין לי מושג, הוא לא מקטר), אבל אני נושם יותר חמצן. שווה לי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
מה קורה כששני הכפתורים לא מופעלים? העניין ממש מסקרן אותי :).

 

בסיוויק, כאשר מניעים את המכונית, הכפתור הראשון דלוק ואז המצב ברור, אבל אצלי זה לא כך.

 

גם אם תקבל תשובה היא לא תהיה חד משמעית לכל רכב.

מה הבעיה לבדוק את זה?

 

תניע את האוטו לדוגמא בלילה, כשלא חם. כשהמזגן כבוי.

אם אתה נוסע ומרגיש אוויר שנכנס אז זה ללא סירקולציה. אם אין אוויר אז זה עם סירקולציה.

 

אם אתה רוצה לבדוק את זה כשהמזגן עובד, במצב של סירקולציה עוצמת האוורר חזקה יותר מאשר אוויר מבחוץ

אם יש שינוי לטוב או לרע ככה תוכל לדעת

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אתה צודק.

 

ערכתי את ה"ניסוי" כמה פעמים והמסקנה היא שהמכונית נמצאת על מצב סירקולציה פנימית. מוזר שהמנורה לא דלוקה, אבל ממשיכים הלאה :).

 

תודה.

פורסם

אני מניח שמדובר על מערכת בקרת אלקים, שאז נורת האינדקציה של מצב סרקולציה לא דולקת זה אומר שהמצב נקבע ע"י יחידת הבקרה, בהתאם לטמפ' בתוך ברכב ובחוץ.

פורסם

אכן מדובר על מערכת בקרת אקלים.

 

המכונית עברה איתי את החורף ועכשיו היא עוברת איתי את הקיץ. אף פעם לא הרגשתי שהיא על מצב אוורור חיצוני.

פורסם

זה לא משהו שתרגיש לדעתי, אך אם הטמפרטורה מחוץ לרכב תהיה נמוכה יותר מתא הנוסעים, יניקת האויר תהיה מבחוץ, עד להשוואת טמפרטורה.

יש מערכות בקרת אקלים שמעבירות אוטומטית לאויר חיצוני לאחר 15-20 דקות עבודה על מנת לרענן את האויר בתא הנוסעים - כמובן שמצב אוטומטי בלבד.

כמובן שגם הפעלת מפשיר אדים שמשה קדמית תפתח את מדך הסחרקולציה לאויר חיצוני.

×
×
  • תוכן חדש...