Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וערב טוב,

 

יש לי בעיה בגיר ביונדאי אלנטרה 2001 מנוע 1600, כשאני נוסע בבכביש מהיר האוטו עובר לרביעי, ואז פתאום נותן מין 'קיק' או מכה חזקה כזאת ויורד חזרה לשלישי, וככה הוא ממשיך ליסוע לא מעביר חזרה לרביעי ומושך טורים.

לפעמים גם הוא בכלל לא מעביר לרביעי אפילו בהתחלה, אלא מושך את השלישי ותקוע עליו.

 

שאלתי כמה אנשים, וחלק אמרו לי שיכול להיות שזה בעיה בחיישן , וחלק אמרו שצריך שיפוץ או החלפת גיר.

אם מישהו מכיר את הבעיה או שיודע מה זה יכול להיות , אשמח לעזרה!

פורסם

לפני הכל, תבדוק האם השמן ורדרד-אדמדם או שחור. שחור מעיד על אי-תקינות.

בכל מקרה, לפני כל התיקונים, נסה להחליף שמן + פילטר שמן גיר מקורי. שווה לנסות!

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

הייתי במוסך, הוא בדק את השמן ואמר לי שהשמן תקין, ושצריך לעשות שיפוץ מנוע.

יכול להיות שמשהו אחר גורם לזה, איזה חלק בגיר כמו חיישן כל דבר אחר?

אני ממש מנסה להימנע משיפוץ גיר כי זה המון כסף

פורסם
היתה לי בעיה דומה באלנטרה 2004 .החלפת הלחצן שנימצא על ידית ההילוכים פתרה את הבעיה

2 מכוני גיר אמרו לי שהלך הגיר אל תאמין תבדוק לפני

 

אתה מתכוון לכפתור o\d נכון?

עלית על זה לבד? או שבאיזה מוסך ספציפי עלו על זה? כי אם כן אני אשמח לדעת איזה, וללכת לשם

פורסם

דבר ראשון, שמן גיר + פילטר שמן גיר. (שמן גיר מקודי בלבד!!!) כמו שציינו מקודם.

 

ב' - נסה את כל האופציות (OD מה שהוצע) לפני שאתה מקבל את האבחנה "המעולה" של רוב המוסכים שישר יגידו שיפוץ/הלך הגיר.

פורסם

במקרה היה אצלי בעסק בעלים של מוסך מורשה יונדאי (אדרת)כבר לא קיים

סיפרתי לו את התקלה הוא ישר אמר לי תביא את האוטו על הבוקר ואני אפתור לך את הבעיה .כאמור החלפת הלחצן לחדש פתרה את הבעיה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה לכולם על העזרה, בסוף התברר שהגיר נכנס למצב חירום והייתה תקלה מכנית בגיר, לכן היה צריך שיפוץ.

הלכתי למכון גירים של יניב וספי והם עשו לי שיפוץ, הגיר עכשיו עובד בסדר גמור.

 

נ.ב יניב אחלה בחור הוא טיפל בי כמו שצריך ועזר לי אפילו מעבר לבעיה של הגיר.

×
×
  • תוכן חדש...