Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

מזה שנה אני נוסע עם נורית cel דולקת עם תקלה p0421 של ממיר קטליטי . הרכב נוסע מצויין ולכן הציעו לי לא להחליף את הממיר עד שאני מרגיש שהרכב לא מתנהג קשורה.

לפני שבוע בדקתי שוב את הנורה וגיליתי כי ישנו גם קוד תקלה p0171 משהו שקשור לתערובת ענייה.

עכשיו החלטתי ללכת להחליף את הממיר לחדש השאלה היא האם התקלה p0171 יכולה להיגרם בגלל הממיר התקול?ֿ

אני מעדיף לבזבז את הכסף על מה שדחוף יותר ולא רוצה להחליף את הממיר ולגלות שעדיין ישנה הבעיה p0171.

 

האם למישהו יש מושג?

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

בדוק את זרנוק האוויר בין מסנן האויר למצערת לקרע וכן את המד מסה.

השתדל להתקין רק מסנן אוויר מקורי כדי לשמור על המד מסה והמנוע.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

בדוק את זרנוק האוויר בין מסנן האויר למצערת לקרע וכן את המד מסה.

השתדל להתקין רק מסנן אוויר מקורי כדי לשמור על המד מסה והמנוע.

בברכה.

חיים יוד.

 

 

חיים אתה חושב שיש קשר לתקלה p0421 של הממיר ? או שאלו 2 תקלות שונות לגמריי?ֿ

פורסם

2 תקלות שונות לכאורה רק שלאורך זמן תקלת מצוקת דלק למנוע תשפיע לבסוף על יעילות הממיר ופעולתו כך שישנה השפעה של תקלה אחת על השנייה אך זה לא מיידי ולאורך זמן.

למרות שאצלך האבולצייה היא הפוכה - קודם היתה תקלת ממיר ולאחר זמן הצטרפה תקלת מצוקת דלק (כי נוצרה תקלה).

בברכה.

חיים יוד.

פורסם
2 תקלות שונות לכאורה רק שלאורך זמן תקלת מצוקת דלק למנוע תשפיע לבסוף על יעילות הממיר ופעולתו כך שישנה השפעה של תקלה אחת על השנייה אך זה לא מיידי ולאורך זמן.

למרות שאצלך האבולצייה היא הפוכה - קודם היתה תקלת ממיר ולאחר זמן הצטרפה תקלת מצוקת דלק (כי נוצרה תקלה).

בברכה.

חיים יוד.

 

חיים חשבתי היום ללכת להחליף את הממיר אבל אולי שווה קודם להיכנס למוסך לבדיקה של מצוקת הדלק?

סה"כ אני צריך לתעדף במה לטפל קודם גם בגלל מגבלות תקציב.

מה הרכב יעדיף שיטפלו לו קודם ? ממיר או מצוקת דלק?

דבר נוסף מניסיוני עם מוסכים אני רוצה להמנע כמה שיותר מדיאגנוסטיקות מיותרות שגובים עליהם תשלום כלומר להגיע למוסך שיבדוק לי מצוקת דלק ויגבה ממני כמה מאות שקלים ואולי בסוף יגיד שזה ממיר ואותו אני יודע שאני צריך להחליף כך שבמקרה זה הדיאגנוסטיקה לא עזרה לי.

 

תודה רבה.

פורסם
חיים חשבתי היום ללכת להחליף את הממיר אבל אולי שווה קודם להיכנס למוסך לבדיקה של מצוקת הדלק?

סה"כ אני צריך לתעדף במה לטפל קודם גם בגלל מגבלות תקציב.

מה הרכב יעדיף שיטפלו לו קודם ? ממיר או מצוקת דלק?

דבר נוסף מניסיוני עם מוסכים אני רוצה להמנע כמה שיותר מדיאגנוסטיקות מיותרות שגובים עליהם תשלום כלומר להגיע למוסך שיבדוק לי מצוקת דלק ויגבה ממני כמה מאות שקלים ואולי בסוף יגיד שזה ממיר ואותו אני יודע שאני צריך להחליף כך שבמקרה זה הדיאגנוסטיקה לא עזרה לי.

 

תודה רבה.

 

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

ראה אין פה איזה איזה אבחון מסובך - את רוב העבודה כבר יחידת הבקרה עשתה .

לדעתי בעל מקצוע שמבין ויודע יעלה על התקלה במהרה ועזרתי לך בכיוון רק תוודא זאת.

לגבי הממיר כנראה תצתרך להחליפו מתי שהו .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים אני רוצה להודות לך על הטיפול המדהים ברכב !!!!!!

רק אתמול העליתי את הנושא וכבר נפגשנו בצהריים איבחנת בצורה מדוייקת את הבעיה ועכשיו הרכב נוסע כמו בובה.

ממש חזרו לו הצ'אקרות :)

 

תודה רבה ואחלה של שירות!!!

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום אמיר.

תודה על הפירגון אך באמת לא עשיתי שום דבר מיוחד ,סה"כ כמו שאמרתי האבחון והפתרון הוא פשוט אבל תודה, ושמחתי להיות לעזר.

גם לך ידידי דווד תודה על הפרגון .

בברכה.

חיים יוד.

×
×
  • תוכן חדש...