Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין קשר בין אקלים לבין אחוז חלבון, זה מיתוס מטופש, מעבר לזה שמן הסתם במזון כלבים נטול דגנים

 

יהיה בכל מקרה אחוז חלבון גבוה, כל הרעיון הוא שהכלב יאכל בעיקר בשר, כמו בטבע.

 

בכל המזונות ברמת העלית לכלבים יש אחוז חלבון גבוה, זה אחד המדדים החשובים.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"צריך להיות אחוז חלבון, אבל במידה, מעל 40% חלבון לא מתאים לצריכה של כלבי בית בישראל."

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה פשוט לא נכון.

 

לי יש כלבה שאוכלת מגיל 3 חודשים אוריג'ן והיא גרה בארץ, בדירה באיזור המרכז, מה בדיוק לא בסדר איתה?

 

איך בדיוק מתבטא ה"לא מתאים" הזה?

 

האם זה לא יתאים גם כאשר תתחיל למכור בעצמך אוריג'ן או שזה רק לא מתאים שאתה מוכר NOW?

 

ואם היא נמצאת בדירה ממוזגת, אז זה בסדר? אולי פשוט אני אדליק לה מאוורר כדי שיקרר לה את הקיבה ואז היא תאכל לאכול מזון עתיר חלבון כמו שהיא אוהבת.

פורסם

אני מציעה לך להתרח מGO, ניסיתי אותו פעם אחת לפני חודש ו6 כלבים מתוך 8 עצלי חתפו הרעלה, מבירור אם 3 וטרינרים ומגדלים נוספים התופעה ממש לא נדירה.

אני כבר כמה שנים אם אוריג'ן , עד היום היתי קונה שקים של 20ק"ג עולה 400 שקל (הפצת בתי גידול), לפני חודש היבוא שלהם פסק, אבל עוד מאט יתחילו להביא שקים של 18ק"ג שזה גם משתלם.

בהחלט המלצה חמה על אוריג'ן 4 שנים ברצף מזון השנה, 6 כוכבים לפי דוג פוד אנליזיס.

חוץ מזה אם אתה רוצה לחסוך יש את אקנה (אותה חברה אם אוריג'ן) 18ק"ג שק עולה 315 שקל מהדגם הישן, החדש אני לא ממליץ לקנות, זה אותו מחיר כמו אוריג'ן אבל האיכות ירודה יותר.

אודי A4

דימה.

פורסם

"אני מוכר את כל הסוגים להבדיל מחנויות מתחרות, גם את האורג'ין (289 לשק לידע כללי).

לגבי אחוז חלבון גבוה, באופן כללי לא מתאים אחוז חלבון גבוה מדי, זה לא מתכוון ל100% מהכלבים והגזעים, מניסיוני הצנוע בתחום (מעל 8 שנים) לא מצאתי מזון שמתאים ל100% מבעלי החיים."

 

לAVE

"מומלץ לא לטעון דברים כפי שרשמת בתחילת ההודעה שלך, זו יכולה להתפרש כהוצאת דיבה, לא היו מקרי הרעלות ממזון GO מאז שאני מכיר את המוצר, אחרת מקרה זה היה ידוע ומפורסם ברבים"

 

"לפי מיטב ידיעתי, לא יוצאים שקים מעל 13.5KG של אוריג'ין מהחברה בקנדה..."

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

שאלה מסקרנות-

 

האם להכין לבד את המזון לבעל החיים (חתול או כלב) זה רעיון הזוי?

אם לשים בצד את הטרחה, את הצורך בשמירה על טריות, מחזיק פחות זמן וכו'.

 

מבחינת איכות המזון וכל מיני דברים חשובים שאמורים להיות במזון (סתם לדוג'- טאורין עבור גורי חתולים), האם אין יתרון בהכנה עצמית כך שאתה יודע בדיוק מה יש שם?

פורסם

אין שום ספק, כל המומחים תמימי דעים שלהכין לבד את האוכל לכלב שלך זו האופציה התזונתית הטובה ביותר עבורו!

 

יש ברשת תפריטים מעולים לתזונת כלבים בהכנה עצמית.

 

עכשיו נראה אותך מחזיק מעמד ככה מעבר לשבוע-שבועיים הראשונים של ההתלהבות ונדבר.

 

 

בנוגע להרעלות של GO, קשקוש מוחלט, לא היו דברים מעולם וחבל שאנשים כותבים שטויות בכזאת קלות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ארז שיחשיבו את זה איך שהם רוצים, אני כבר הגשתי ליבואן(Dr. BestFood) מכתב תלונה, שפשוט לא נענה בכלל, אם זה היחס של החברה אז מגיעה להם.

חוץ מזה תתקשר לשמעון 0505519637 היבואן של אוריג'ן בארץ ותשאל אותו לגבי השקים של 20ק"ג , לפי מה שהוא אמר לי זה הפצת בתי גידול, יכול להיות שהוא משקר אבל אני אומר בדיוק מה שאמרו לי.

אודי A4

דימה.

פורסם

אני מאוד מרוצה מה-belcando, אני מאכיל את הכלבה שלי (לברדורית מעורבת בעוד משהו דומה יחסית ודיי גדולה שוקלת קרוב ל-30 ק"ג)

 

היא בת שנתיים וקצת ואני מאכיל אותה באוכל הזה מגיל 7-8 חודשים בערך מהיותה גורה (לפני זה הייה יוקונובה ופרופלאן שכבר קשה להשיג באיזור שלי, כמובן שאז אוכל גורים והיום בוגרים). האוכל נותן תוצאות מעולות, כמויות האכלה לא גדולות, פרווה מעולה ויציאות טובות ובנוסף לזה היא מאוד מאוד אוהבת את האוכל וטורפת אותו בשנייה. אני ממליץ!

 

לגבי מחירו, בהתחלה קניתי שק של 15 ק"ג ב-270 והיום השק עולה 300 אבל שק עשירי אני מקבל בחינם ככה שהמחיר הממוצע של שק עומד על 270 ש"ח בערך.

פורסם

לאיזה חברות יש כמות האכלה קטנה?

 

עם פרופלאן היו לי בעיות של כמויות, היתי נותן לו 2 כוסות (משהו סביבות 500 גרם?) וזה לא היה מספיק לו, כלב של 25 קילו היה נשאר רעב. עם יוקונובה\פרופאק הוא נחנק אחרי כוס אחת בלבד (סביבות 250 גרם)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כתוב 300, לך תגיד את זה לכלב שנשאר עומד ליד הצלחת ומסתכל עליך כמו ילד סומאלי, עם יוקונובה זה לא קרה לעולם, הוא אכל בכוח הכל עם הפסקות באמצע. בפרופלאן זה נשאב בלי שום הפסקה.

 

Allen1, כמה גרם אתה מאכיל בכל יום, ולכמה זמן השק של 13 קילו מספיק לך?

 

אני אשמח אם יש למישהו את פרטי היבואן של אוריג'ן

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני מאכיל את הכלבה "לפי העין", כשתי כוסות אוכל ביום.

 

שק של 13.5 מספיק לי לחודש בערך.

 

יבואן אוריג'ן- 03-5503440.

 

יש להם גם את המותג השני של צ'מפיון פט פודס (היצרן של אוריג'ן) שנקרא אקאנה, האקאנה זול מהאוריג'ן ומגיע בשק גדול, הוא פחות טוב (לא נטול דגנים) אך עדיין מעולה בפני עצמו, עתיר

 

חלבון ומרכיבים איכותיים ועדיף על רוב ההיצע הסטנדרטי בשוק.


×
×
  • תוכן חדש...