Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני גם נפגעתי מתפוח שניתן לי מתנה לפני יומיים, התפוח הגיע מארץ רחוקה ומיד נגשתי למלאת הפריצה,

אסף כמובן מיד שלח לי קישור למדריך ובקש לעזור, אך מכיוון הבדלי השעות ביננו לא יצא. אסף, עדיין המון המון תודה!

פעלתי לפי הוראות המדריך בדיוק וכאשר הסתיימה העבודה האייפון פעל אך לא הייתה קליטת רשתות סלולריות.

העדכון שאני עשיתי הוא לגרסא 4.3.3 ללא עדכון מודם מהמדריך הזה.

לאחר שהפעלתי את אצבעותי באינטרנט מצאתי כי גרסאת המודם אשר במכשיר הינה 5.16.02 אשר מהאחרונות אשר יצאו ל3GS.

כדי לסדר את עניין הקליטה יש לעדכן את גרסאת המודם לגרסא 6.15 של האייפד בעצם ולאחר מכן להתקין בעזרת הREDSNOW את ה4.3.3 ולאחר מכן את האולטראסנו.

כל זה נעשה בשקידה באמצעות המדריך הזה ולמרבה פליאתי העניין הסתדר! האייפון עובד, יש קליטה, מדבר, מצייץ ושר!

 

לפני שבצעתי את הפריצה קראתי שכנראה ולא יהיה קליטת לווינים במכשיר לאחר עדכון גרסאת המודם.

גם קראתי שכנראה עובדים על שיטה לשנמך את המודם מ6.15 לגרסא נמוכה יותר בו עדין תהיה קליטת רשתות וגם לווינים.

האם מישהו יודע אם יצא כבר פתרון לעניין זה? האם מישהו ניסה כבר והצליח? אני רק עם המכשיר יום וחצי ולכן עוד לא בקיא בכל עניינים אלו ויודע מהיכן משיגים חדשות עדכניות.

אשמח לעזרתכם!

 

תודה ושבת שלום!!

 

 

(מי שהמציא את Plants VS Aliens גאון! :) )

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

עם 06.15 אין gps לא אולי אין.

הפרצים עכשיו עובדים על ios5 לא מעניין אותם שהם דפקו לחצי עולם את הטלפון.

אחרי ששמעתי שהם מיצרים זה נראה לי די מובן.

אייל

פורסם

אני לא אבאס אותך אבל כנראה שלא יהיה פתרון לבעיית המודם של 6.15.

אני בכלל לא מבין למה שדרגת למודם הזה? זו הייתה טעות!

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

אני שמח שאתה לא מבאס אותי, המון תודה! מעריך את זה המון.. :evil:

סתם, אני לא מודאג בקשר לזה, נכנסתי לזה עם עיניים פקוחות ושידעתי שתתכן בעיה עם הGPS.

לפי גרסאת המודם שברשותי לא מצאתי דרך אחרת להפעיל את המכשיר שלי לקליטת רשתות מלבד עדכון המודם.

אם אתה מכיר דרך אחרת שיכלה לעבוד בהתחשב בנתונים שרשמתי בהודעה הראשונה אשמח לדעת.

בינתיים לפי מה שקראתי כנראה שכן יצא תיקון לשנמוך המודם וכנראה גם יפתור בעיית שימוש היתר בסוללה לפי מה שקראתי בטוויטר של המפתח מDEVTEAM, הערכה של אנשים באינטרנט זה בחודש חודשיים הקרובים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ultrasn0w עובד על :

01.59.00 03.26.08 05.11.07 05.12.01 05.13.04

שאין סיכוי למצוא את זה על אייפון שעדכנו לו תוכנה בזמן האחרון.

אז אתה חייב להתקין 06.15.00

sherif hashim שאחרי לפריצה הזאת ניסה לעשות שינמוך ונדפק לו הטלפון אז אל תצפה שהוא ינסה עוד פעם הזמן הקרוב.

אייל

פורסם
אני שמח שאתה לא מבאס אותי, המון תודה! מעריך את זה המון.. :evil:

סתם, אני לא מודאג בקשר לזה, נכנסתי לזה עם עיניים פקוחות ושידעתי שתתכן בעיה עם הGPS.

לפי גרסאת המודם שברשותי לא מצאתי דרך אחרת להפעיל את המכשיר שלי לקליטת רשתות מלבד עדכון המודם.

אם אתה מכיר דרך אחרת שיכלה לעבוד בהתחשב בנתונים שרשמתי בהודעה הראשונה אשמח לדעת.

בינתיים לפי מה שקראתי כנראה שכן יצא תיקון לשנמוך המודם וכנראה גם יפתור בעיית שימוש היתר בסוללה לפי מה שקראתי בטוויטר של המפתח מDEVTEAM, הערכה של אנשים באינטרנט זה בחודש חודשיים הקרובים.

אני אולי פספסתי אבל לא ראיתי שרשמת שהמכשיר נעול. זה שהוא בא מארץ רחוקה לא מחייב שהוא יהיה נעול,

יש כמה מקומות בעולם שמוכרים אייפונים SIM Free מהיצרן.

בכל אופן, אני מקווה שזה עדיין תקף השנמוך גרסא של המודם, גם אני קראתי על זה לפני חודש-חודשיים,

אבל מאז לא שמעתי על שום עדכון בנושא. מעבר לזאת, בקרוב iOS 5 תצא וגם האייפון החדש, ואני מאמין

שלמפתחים לא יהיה זמן להתעסק בשנמוך גרסא ל-3Gs, שכבר לא "עדכני לימנו".

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

×
×
  • תוכן חדש...