Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום עשיתי בדיקה להונדה סיוויק שנת 99 יד ראשונה 125K ק"מ

בסך הכל בבדיקות המכנאיות למעט נזילה מהגיר ונזילה מהמנוע לא התגלו דברים חריגים

בסעיף השלדה התגלתה פגיעה בשלדה שהיא

שילדה ומרכב בעל משמעות גבוהה-תיקוני תאונה בשלדה קידמית,כיפופים בכנף ימנית פנימית,כיפופי בעמוד דלת ימנית קדמית

 

הצלחתי להוריד את המוכרת ב40ֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֶ אחוז מהמחירון והמחיר מתאים לי

השאלה שלי היא כזאת

מבחינה בטיחותית פגיעה באזור כזה של השלדה(הפגיעה היא מעל המשולש של הגלגל מצד ימין יש תיקוני שלדה)

היא סכנה בטיחותית במהיריות של בערך 140 ק"מ?

בנוסף הבחון עשה עלייה נסיעת מבחן ואמר שהנסיעה שלה תקינה האם בוחן במכון בדיקה עושה נסיעת מבחן גם במהיריות גובהות?

שאלתי אותו האם מבחינה בטיחותית תהיה בעיה עם הפגיעה בשלדה והוא אמר שבעקרון לא

 

משיטוט בנושאים דומים בפורום ראיתי שמבינים בדבר כתבו שפיגה מהסרן הקדמי ועד האחורי בשלדה היא סכנה אמיתית האם הפיגעה פה עונה להגדרה הזאת?

אשמח אם תוכלו לענות לי על שלוש השאלות

תודה וחג שמח

פורסם

ברמה העקרונית בלבד, אין סכנה בטיחותית, תלוי בפגיעה ובעוצמתה. יתכן כשל מבני בתאונה חוזרת באותה נקודה.

סכנה בטיחותית משמעותית , או סכנה לכשל מבני , מדברת בעיקר על פגיעה בין שני הסרנים.

אע"פ שהורדת אותה ב 40%!!! אני הייתי מחפש אקזמפלר אחר. הרכב נפוץ מאוד בשוק.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
ברמה העקרונית בלבד, אין סכנה בטיחותית, תלוי בפגיעה ובעוצמתה. יתכן כשל מבני בתאונה חוזרת באותה נקודה.

סכנה בטיחותית משמעותית , או סכנה לכשל מבני , מדברת בעיקר על פגיעה בין שני הסרנים.

אע"פ שהורדת אותה ב 40%!!! אני הייתי מחפש אקזמפלר אחר. הרכב נפוץ מאוד בשוק.

חשוב לציין בנוסף שבעקבות התאונה החולף דלת ימנית כנף ימנית ופגוש קדמי אם זה יעזור להעיד על חומרת התאונה

פורסם

לתאונה כזאת יש השפעה רצינית על החוזק המבני של שלדת הרכב.

 

רוצה לומר במקרה של פגיעה חוזרת באיזור הפגוע הסיכוי לפגיעה משמעותית בנוסעים גבוה מאוד.

 

40% ברכב כזה = 8000 ש"ח - גם אם אני לא מכיר אותך - נראה לי שחייך וחיי משפחתך שווים קצת יותר :-D

 

בשל העובדה שלא חסרים כלי רכב בשוק היד שניה בישראל - נראה לי שהייתי עובר הלאה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

+1 ל ZVIT.

מה גם שמי ששואל אם הרכב מספיק בטיחותי לנסיעה ב 140 - כדאי שיחפש רכב קצת יותר בטיחותי מהפחנוע הזה שיתפרק לחתיכות גם בתאונה לא קשה במיוחד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איש יקר זאת סכנת חיים ! גם בחינם אל תסע על הרכב. החיים שלך, של חברייך, של משפחתך ושל הסובבים אותך שווים יותר מכל מחיר שתוכל להוריד אותה ומכל מחיר בכלל !

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

תודה רבה לכולם על הייעוץ אבל חוץ מאחד שענה על התשובות ששאלתי אף אחד לא ענה אני חוזר שוב על השאלות

1-מבחינה בטיחותית פגיעה באזור כזה של השלדה(הפגיעה היא מעל המשולש של הגלגל מצד ימין יש תיקוני שלדה)

היא סכנה בטיחותית במהיריות של בערך 140 ק"מ?

2-בנוסף הבחון עשה עלייה נסיעת מבחן ואמר שהנסיעה שלה תקינה האם בוחן במכון בדיקה עושה נסיעת מבחן גם במהיריות גובהות?

3-שפיגה מהסרן הקדמי ועד האחורי בשלדה היא סכנה אמיתית האם הפיגעה פה עונה להגדרה הזאת?

 

תודה וחג שמח

פורסם

תראה - אף אחד מאיתנו כאן לא בדק את הרכב (אפילו אם הוא פחח מומחה ההתייחסות כאן היא בגדר המלצה) כך שיכול לתת לך חוות דעת ממקור ראשון. יחד עם זאת - פגיעה ותיקון שילדה - ייתכן בהחלט שמשפיעים על חוזקה כפי שציין ZVIT בפגיעה חוזרת בה במקום סמוך.

הונדה סיוייק אינו רכב כ"כ נדיר. לכן המליצו לך (ואני מצטרף לכך) לעבור לרכב הבא.

מעבר לכך, אם אתה כ"כ נקשרת לרכב, הייתי ממליץ לך לקחת אותו לבדיקה נוספת של פחח/מומחה, שיבדוק שוב שילדה/פרונט/... כדי לעהות על שאלותיך שאין ספק שהן חשובות.

alfa 156 2.5.

פורסם
ברמה העקרונית בלבד, אין סכנה בטיחותית, תלוי בפגיעה ובעוצמתה. יתכן כשל מבני בתאונה חוזרת באותה נקודה.

סכנה בטיחותית משמעותית , או סכנה לכשל מבני , מדברת בעיקר על פגיעה בין שני הסרנים.

אע"פ שהורדת אותה ב 40%!!! אני הייתי מחפש אקזמפלר אחר. הרכב נפוץ מאוד בשוק.

נראה לי שפספסת את התשובה שלי.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

מכביתה, לא תקבל כאן תשובות חלוטות לשאלות שלך.

 

האם יש פגיעה בטיחותית, אין פגיעה בטיחותית וכדומה יודעים לפעמים רק בדיעבד. האם אתה רוצה לקחת את הסיכון?

 

קיבלת כאן יופי של עיצות: 1. ותר וחפש רכב אחר, 2. אם אתה נעול דווקא על הרכב הזה קח אותו לבדיקה יסודית ומעמיקה ביותר של מומחה (ואני מוסיף: שגם יגיש את חוות דעתו בכתב).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...