maccabita78
-
הודעות
26 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי maccabita78
-
הרכב נרכש מאלבר האם עוד מישהו רכש רכב מאלבר ויודע שזה התהליך
-
שלום רכשתי רכב מחברת ליסינג ומבלי לשים לב עכשיו אני רואה ברשיון מופיע תחת הגבלות שהרכב משועבד לחברת הליסינג האם ברשיון החדש השעבוד יתבטל? כמו כן המוכר לקח לי את תעודת הזהות המקורית וחתמתי לו על יפוי כוח על מנת שיעביר בעלות זה דבר שעושים בדרך כלל?
-
מישהו?
-
כמה דברים שהדליקו אצלי מנורות אדומות הם: המוכר טוען שהאוטו היה בליסינג אבל ברשיון עצמו כתוב תחת רישום קודם -השכרה שם החברה שבבעלותה רשום האוטו-קשר רנט א קאר בע"מ אשמח לשמוע את דעתכם אשמח לפחות אם מישהו יבהיר לי קצת לגבי הנקודות שהדגשתי
-
שלום אחרי הרבה אכזבות בבדיקות של מכוניות שנמצאות יותר מ10 שנים על הכביש החלטתי ללכת על מכוניות חדשות מכיוון שאני אוהב ללחוץ על דוושת הגז ומצפה מהאוטו שידע לטוס שאני רוצה לטוס על הכביש החלטתי ללכת על הונדה אקורד או סובארו B4 היום ראיתי סובארו B4 שנת 2008 מנוע 2000 המושפר עם מגנזיום ,המוכר טוען שהאוטו היה של מנהל חברה האוטו עבר 80k ק"מ והוא והוא אחרי ליסינג המוכר דורש עליו 85 אלף לדעתכם מחיר סביר? השאלה העיקרית שלי מהי צריכת הדלק האמיתית שלו ומחיר הביטוח שלו יקרים יחסית? ידוע על בעיות מסוימת בדגם הנ"ל ? כמה דברים שהדליקו אצלי מנורות אדומות הם: המוכר טוען שהאוטו היה בליסינג אבל ברשיון עצמו כתוב תחת רישום קודם -השכרה שם החברה שבבעלותה רשום האוטו-קשר רנט א קאר בע"מ אשמח לשמוע את דעתכם
-
תודה רבה לכולם על הייעוץ אבל חוץ מאחד שענה על התשובות ששאלתי אף אחד לא ענה אני חוזר שוב על השאלות 1-מבחינה בטיחותית פגיעה באזור כזה של השלדה(הפגיעה היא מעל המשולש של הגלגל מצד ימין יש תיקוני שלדה) היא סכנה בטיחותית במהיריות של בערך 140 ק"מ? 2-בנוסף הבחון עשה עלייה נסיעת מבחן ואמר שהנסיעה שלה תקינה האם בוחן במכון בדיקה עושה נסיעת מבחן גם במהיריות גובהות? 3-שפיגה מהסרן הקדמי ועד האחורי בשלדה היא סכנה אמיתית האם הפיגעה פה עונה להגדרה הזאת? תודה וחג שמח
-
חשוב לציין בנוסף שבעקבות התאונה החולף דלת ימנית כנף ימנית ופגוש קדמי אם זה יעזור להעיד על חומרת התאונה
-
שלום עשיתי בדיקה להונדה סיוויק שנת 99 יד ראשונה 125K ק"מ בסך הכל בבדיקות המכנאיות למעט נזילה מהגיר ונזילה מהמנוע לא התגלו דברים חריגים בסעיף השלדה התגלתה פגיעה בשלדה שהיא שילדה ומרכב בעל משמעות גבוהה-תיקוני תאונה בשלדה קידמית,כיפופים בכנף ימנית פנימית,כיפופי בעמוד דלת ימנית קדמית הצלחתי להוריד את המוכרת ב40ֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֵֶ אחוז מהמחירון והמחיר מתאים לי השאלה שלי היא כזאת מבחינה בטיחותית פגיעה באזור כזה של השלדה(הפגיעה היא מעל המשולש של הגלגל מצד ימין יש תיקוני שלדה) היא סכנה בטיחותית במהיריות של בערך 140 ק"מ? בנוסף הבחון עשה עלייה נסיעת מבחן ואמר שהנסיעה שלה תקינה האם בוחן במכון בדיקה עושה נסיעת מבחן גם במהיריות גובהות? שאלתי אותו האם מבחינה בטיחותית תהיה בעיה עם הפגיעה בשלדה והוא אמר שבעקרון לא משיטוט בנושאים דומים בפורום ראיתי שמבינים בדבר כתבו שפיגה מהסרן הקדמי ועד האחורי בשלדה היא סכנה אמיתית האם הפיגעה פה עונה להגדרה הזאת? אשמח אם תוכלו לענות לי על שלוש השאלות תודה וחג שמח
-
חוות דעת על דוח בדיקה לפני קנייה [סיוויק 99]
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של maccabita78 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בכל זאת בגלל הורדה רצינית במחיר יש מצב שאני ילך על האוטו השאלה שלי היא האם הפגיעה בשסי היא לא בטיחותית או שכמו הבודק אמר לי היא לא ממש תשפיע על הבטיחות ושאלה נוספת האם לפי סעיף המנוע יש משהו שצריך להדליק מנורה אדומה לגבי זה שהלך ראש מנוע תודה לעוזרים -
חוות דעת על דוח בדיקה לפני קנייה [סיוויק 99]
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של maccabita78 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על חוות דעתך הייתי שמח לשמוע עוד חוות דעת -
שלום עשיתי בדיקה להונדה סיוויק שנת 99 הנה התוצאות מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה-נזילות מנוע,תשובות מנוע פגומות,רעשים במנוע בלאי פנימי,קורוזיה במערכת קירור וחיבורים מערכת פליטה-תקין סרן קדמי ומערכת היגוי-חיבורי הגה פגומים,חיבורי סרן קדמי פגומים קפיצים-תקין שילדה ומרכב בעל משמעות גבוהה-תיקוני תאונה בשלדה קידמית,כיפופים בכנף ימנית פנימית,כיפופי בעמוד דלת ימנית קדמית ליקוים בעל משמעות נמוכה-פגיעות בגוף,צבע פגום דהוי שרוף,פסי קישוט פגומים,כיפופים בתחתית הרכב,החולפו חלקי מרכב כולל כנף ימנית פגוש קדמי סורג ודלת ימנית קידמית,ציר דלתות רועשים לטפל,חסר סמל אחורי,חסרים מגני בוץ צמיגים-צמיגים קדמיים פגומים,צמיגים אחוריים פגומים, מערכת תאורה-כולל מצבר-רעשים במתנעה,פנסי חזית פגומים,מצבר ישן העברת כוח-שחיקה בדיסקיות הילוכיםם בלאי פנימני,נזילות שמן ממערכת הנעה הערות כלליות-לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה,לפרק גלגלים ולבדוק עובי רפידות אבקש את חוות דעתכם האם שווה לקחת את האוטו אם תהיה הורדה משמעותית מהמחירון
-
מנוע מזייף אחרי תיקון ראש מנוע - פיאט פונטו ספייס 2002
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של keNn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם לי היה פיאט פונטו ספייס 2001 אותה בעיה,תיקנתי ראש מנוע במוסך חאפר ואחרי חודש וחצי הלך שוב הראש מנוע,הפיאטים רגישים מאוד לחום ואם אתה לא מתחזק בצורה מושלמת את האוטו אתה מקבל בראש,עצה שלי תמכור לגבי הקפיצות אצלי הייתה אותה בעיה ואמרו לי שהבעיה בתושבת מנוע,שעולה בסביבות ה-400 ש"ח -
שלום אני מעוניין לקנות הונדה סיוויק שנת 99 והאוטו צריך צביעה כוללת הצבע שלו אפור ואני רוצה לצבוע לשחור רגיל או מטאלי השאלה שלי מתוך ניסיון שלכם כמה בערך זה יעלה במוסך מורשה,ואצל חאפרים
-
סובארו אימפרזה/מאזדה 3/ מיצובשי לנסר
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של maccabita78 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האם ידוע למישהו על מאזדה 3 שנת 2007-8 בצבע כחול ים שנמכרת מליסינג? הייתי מתפשר גם על צבע שחור -
סובארו אימפרזה/מאזדה 3/ מיצובשי לנסר
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של maccabita78 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה לך על הייעוץ עוד מישהו מוכן לייעץ בבקשה? -
סובארו אימפרזה/מאזדה 3/ מיצובשי לנסר
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של maccabita78 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה שחשוב לי במכונית היא שהתחזוקה שלה תהיה זולה והאוטו לא יעשה בעיות מכניות הנאת הנהיגה בזמן קצר כל כך של נהיגה לא כל כך חשובה לי אגב לפי היכרותי עם המאזדה היא גם אוכלת הכי הרבה דלק נכון? -
שלום יש לי התלבטות גדולה על איזה אוטו לקנות ההתלבטות היא סובארו אימפרזה 2008 אחרי ליסינג/מאזדה3 2008 אחרי ליסינג/ מיצובשי לנסר קלאסיק 2008 אחרי ליסינג אני מחפש אוטו שעבר פחות מ100 אלף ק"מ השימוש באוטו הוא לנסוע לעבודה וחזרה הביתה משך הנסיעה בערך הוא 20 דקות שחצי ממנו מתבצע בדרך עירונית חשוב להדגיש שאני אחד שאוהב ללחוץ על דוושת הגז בגלל זה אוטו כמו פיאט פונטו או אוטו חסכוני אחר לא בא בחשבון התקציב הוא עד 70K מנסיונכם האישי על מה הייתם ממליצים
-
חוות דעת-בדיקת לפני קנייה לקורולה 2002
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של maccabita78 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
-
חוות דעת-בדיקת לפני קנייה לקורולה 2002
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של maccabita78 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה שהכי מדאיג אותי האם לדעתכם בנושא הזה יש פגיעה בשלידה? שילדה ומרכב ליקויים בעל משעמות נמוכה-פגיעות קיימות בגוף ופגושים,חלודה בגג,כיפופים בתחתית הרכב,קיימים תיקוני תאונות במרכב,הוחלפו כנפיים קדמיות פגוש וסורג קדמי,ריפוד פגום,ידית פתיחת מכסה מנוע פגומה בעיקר מה שסימנתי באדום הדליק אצלי מנורה אדומה הייתי שמח לדעת מה אתם חושבים -
חוות דעת-בדיקת לפני קנייה לקורולה 2002
maccabita78 פרסם הודעה בנושא של maccabita78 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני יוזם הבדיקה וגם בחרתי את המכון בעצמי -
שלום עשיתי היום בדיקת קנייה לטיוטה קורולה 2002 הייתי רוצה לדעת מהאנשים המבינים מה דעתם הנה הבדיקה מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה-נזילות שמן,חוסר שמן,חוסר מים במערכת קרור,מערכת בקרת זהום פגומה לתאם מנוע מערכת פליטה-תקין סרן קדמי ומערכת היגוי-תקין קפיצים-בלאי בולמים מיתלים שילדה ומרכב ליקויים בעל משעמות נמוכה-פגיעות קיימות בגוף ופגושים,חלודה בגג,כיפופים בתחתית הרכב,קיימים תיקוני תאונות במרכב,הוחלפו כנפיים קדמיות פגוש וסורג קדמי,ריפוד פגום,ידית פתיחת מכסה מנוע פגומה מערכת בלמים ללא פירוק גלגלים-תקין צמיגים-צמיגים שחוקים,טסות פגומות מערכת תאורה כולל מצבר-פנס אחורי שמאלי פגום העברת הכוח-שמן כהה שחיקה בדיסקיות הילוכים מחוונים-תקין הערות כלליות-לבדוק תצרוכת שמן וחוסר מים במערכת קרור בנסיעה עצמית בנוסף הבנתי שלבדיקת הקומפרסר יש משעמות לגבי המנוע אז הנה הנתונים מקסיום-30 מנימום-29 הפרש-1 מה דעתכם על הבדיקה שווה ללכת על האוטו
-
שלום,אשמח לעצתכם אני מתלבט בין פיאט פונטו ספייס 2005 עם 120 אלף ק"מ מליסינג לבין קאיה ריו 2004 עם 130,000 ק"מ גם מליסינג האוטו מיועד לנסיעה של שעה ביום ולא יותר לרוב בכביש בין עירוני מה היא עצתכם בנושא
-
שלום יש לי חבר שמילא היום דלק98 במקום 95 כשחצי מהטנק היה מלא ב 95 האם יש לזה השפעה הרסנית על האוטו או שזאת טעות שלא תגרום לנזק תודה לעוזרים
