Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה על ההמלצות והדעות....

 

כנראה לבסוף אני אוותר על המאזדה ואשאר עם הטויוטה.

למרות שכעת אני חושב על הכיוון של B4 או ביואיק לה-קרוס :roll:

פורסם

ואנחנו חשבנו שאתה מחפש חיסכון בעלויות דלק ותחזוקה?

מה הצורך ברכבים כאלה גדולים, מגושמים ובזבזניים?

פורסם

ממה שהבנתי שבנסיעה רגועה(ואני משדל לנסוע רגוע) ההבדל בצריכת דלק לא יהיה משמעותי בהרבה,תקנו אותי אם אני טועה.

מה שבאמת אני לא ממש בדקתי זה התחזוקה.האם קיים הבדל משמעותי בין הטויוטה לרכבים הנ"ל?

פשוט אהבתי את הפינוק של לה-קרוס ואת הצורה של B4.

 

תודה על כל עצה.

פורסם

בתנאים של הקיץ פה ונסיעות עם מזגן ההבדל יהיה מורגש, אין מצב שלא.

אגב גם בטיפולים בעיקר בביואיק תשלם יותר, הרבה יותר שלא נדבר על ביטוח ושאר ירקות.

פורסם
ממה שהבנתי שבנסיעה רגועה(ואני משדל לנסוע רגוע) ההבדל בצריכת דלק לא יהיה משמעותי בהרבה,תקנו אותי אם אני טועה.

מה שבאמת אני לא ממש בדקתי זה התחזוקה.האם קיים הבדל משמעותי בין הטויוטה לרכבים הנ"ל?

פשוט אהבתי את הפינוק של לה-קרוס ואת הצורה של B4.

 

תודה על כל עצה.

 

אתה טועה.

 

הביואיק במקרה הכי טוב תגיע לצריכה של 1:7-1:7.5 בנסיעה עירונית.

הטויוטה באותם התנאים תגיעה ל 1:10.

זאת על פי ניסיון שלי עם שני הרכבים.

כפי שאתה רואה ההבדל הוא תוספת של בערך 43% בצריכת הדלק במקרה של הביואיק.

אם אתה מוציא בערך 10000 ש"ח בשנה על דלק בשימוש עם טויוטה אז מעבר לביואיק יגרור הוצאה נוספת של 4300 ש"ח בשנה.

לא סוף העולם, אבל זה כסף.

 

אבל צריכת הדלק היא לא הדבר היחיד שצריך להדאיג אותך במקרה של הביואיק.

ישנה גם ירידת ערך אסטרונומית ובנוסף אין לך סיכוי למכור במחיר מחירון (מה שדיי בקלות ניתן עם הטויוטה).

 

לגבי טיפולים, טיפול שוטף יהיה בערך באותם המחירים כמו כל רכב אחר אבל במקרה של תקלה מכאנית תאלץ לשלם סכומים לא קטנים.

×
×
  • תוכן חדש...