Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכל דבר בחיים צריך גם מזל .

אתה יכול ליפול על 2 נציגים שונים שייתנו לך הצעות שונות באותו היום,אפילו במקרה, אחד ענה לך כאן שלו נתנו חבילה משתלמת עם רמת שימוש נמוכה.מן הסתם צריך סבלנות ועצבי ברזל להתמודד עם הכאוס ששורר בחברות התקשורת למינהן.

פורסם

בדיוק היום ראיתי מכרה מהעבודה,

היא עם אייפון ארבע ותוכנית של המון המון דקות וסמסים, עם המכשיר, ב180 שקלים לחודש.

תוכנית סטודנטים - זה מה שהיא אמרה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
זה ידוע לי, אבל העניין הוא שאני לא מהווה שום איום עליהם. החשבונית החודשית שלי נעה בין 120 ל-130 ש"ח בחודש, וגם זה לעיתים בהגזמה.

 

 

אם תקנה גלאקסי S בחנות פרטית בתשלומים, זה יוצא לך הרבה יותר זול מאשר לשלם 250 ש"ח לחברת סלולר, וגם לא תהיה קשור אליהם.

 

לדוגמא, בELINE גלאקסי עולה 1826ש"ח בתשלום אחד ו 2170 ש"ח ל 36 תשלומים ( 60 ש"ח לחודש).

 

 

http://www.eline.co.il/aecommerce/c205/124362.php

 

תיקח חשבונית על שמך, ותוכל גם לקבל זיכוי במידה ותעבור לחברה אחרת.

 

לאחרונה בכל החברות החבילות+מכשירים נמכרים בתנאים פחות טובים ממה שהיה עד לפני 3 חודשים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בשורה התחתונה, במידה והתשלום החודשי שלך נמוך (בסביבות המאה ש"ח), לא משתלם לך לרכוש מכשיר סלולארי, דרך אחת החברות הגדולות.

 

הבעייה ברכישת סמארטפונים בחנויות פרטיות, היא הגירסה. אם אני לא טועה, אלו לא מכשירים, שבמקור היו Sim Free.

 

עצה אחת לגבי התנתקות: עדיף שלא "תאיימו" להתנתק מול נציג שירות, במרכז שירות. תמיד עדיף לעשות זאת בטלפון. בטלפון יעבירו אתכם, כפי שצויין כאן, למחלקת שימור לקוחות.

במידה ומתחשק לכם "לאיים" פנים מול פנים. תזיזו את עצמכם לקבל עצה חפיפניקית מחברה סלולארית אחרת וכך תזכו ליחס.

 

נ.ב

 

העצה מתייחסת לבעלי חשבונות נמוכים, כמובן.

פורסם

רוצה גלאקסי? חכה קצת שיגיע ה-2 לארץ, ואז המחירים של הראשון ירדו ויציעו עליו חבילות טובות יותר. כמו שאמרו לך - זה גם עניין של מזל.

 

בנוסף - כן אכפת להם שלא תתנתק. אם הנציגה אמרה לך "אין בעיה תתנתק" - אז תבקש להתנתק. מבטיח לך שתוך כמה ימים יחזור אליך נציג של השימור.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אלי חזרו 19 ימים אחרי שהתנתקתי מסלקום - מאוחר מדי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן, עדיף לך לרכוש מכשיר בחו"ל,לשלם עליו מס ומשלוח ועדיין הוא יעלה לך פחות ממכשיר דרך חברת הסלולר.

 

אני רציתי לרכוש עכשיו את ה GALAXY S2 מאנגליה הוא עולה שם בסביבות ה500 יורו.

עם משלוח ומכס הוא עדיין יוצע לי פחות יקר מה GALAXY S הרגיל שאורנג' מחייבת.

 

אתה ניגש עם החשבונית [שהיא על שמך] לחברת הסלולר ומבקש "ניתוק זיקה" הדבר מבטיח שתקבל את אותו הדיל או החזר שהיית מקבל אם היית רוכש את המכשיר מחברת הסלולר.

 

אני ירדתי בינתיים מהעניין בגלל שהבלאק ברי שקיבלתי מהעבודה כולל שיחות לחול ללא הגבלה ובנסיעות שלי לחול אין לי כח להתחיל להתעסק עם ההחזרים, כך המכשיר על חשבון החברה ואני לא משלם או מתעסק עם החשבוניות.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

בגדול מכל מקום שתומך במשלוח לארץ,

החל מאמזון וכלה בחנות פרטית.

את הS2 שאני כמעט רכשתי היה מהחנות הזאת [ממוקמת באנגליה ומשלוח מרגע ההזמנה תוך 10 ימי עבודה].

 

http://www.expansys.com/samsung-i9100-galaxy-s-ii-16gb-209114/?utm_source=affiliate&utm_medium=shopping&utm_campaign=affiliate-window&partner=aw&ito=AFW72118&awc=2959_1306683551_0ee78bc28c5e44c74451e0e7733927f9

 

סקירה של המכשיר:

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung-galaxy-s2-930907/review

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

הגלאקסי S עולה 340 פאונד שזה יותר מ-1900 ש"ח, לפני מכס. ב-ELINE הוא עולה 100 ש"ח פחות.

×
×
  • תוכן חדש...