Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

audiobahn איך זה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים אני יכול לקנות רמקולים פרונטים בומפננט של אדיובאן ב 300 400 שקל משהו כזה איך הרמקולים שמעתי זה החברה הכי מובילה בעולם זה נכון זה שווה לי זה 90rms משהו כזה אני לא כל כך מבין

 

 

*** עריכה - קח, שמור לך שיהיו להבא ? , . ! ****

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברה הכי מובילה בעולם??? [לא]

אבל ממש לא...

רצוי שתקרא ביקורות באינטרנט, או שתשמע לבד אם יש אפשרות ותקבע

איך הם.

 

אני רואה שאין לך דגם, ע"כ תוודא לפני שאתה קונה שהדגם רשום עליו.

(בד"כ זה על המגנט) אל תקנה אם אתה לא יודע מה אתה קונה, אלא אם

כן שמעת אותם ואתה מרוצה.

אגב, גם על הקרוס של הקומפוננט יכול להיות רשום הדגם....

פורסם

אודיו באן זה חברה שיותר מתמקדת בSPL. כל במוצרים שלהם אם עוצמות מפחידות. והמוצרים מאד מאד יפים. הרבה אנשים בארה"ב קונים אותם ואוהבים אותם. והם גם לא יקרים מאד. יש להם כמה רמקולים איכותיים ומאד חזקים אב לגם מחיר בהתאם. אפשר להשוות את המוצרים הבינוניים שלהם לפיוניר וקנווד. רק שהם הרבההההה יותר חזקים בעוצמות. אולי גם יותר זולים מפיוניר בחול במוצרים דומים. אם היו מוכרים אותם בארץ במחיר האמיתי שלהם הם היו הכי נמכרים בארץ. היא אולי לא חברה הכי מובילה בעולם אבל היא נחשבת הכי טובה בטווח מחירים שלה באר"הב

פורסם

B.R אני מצטער אבל לא מסכים.

וזאת משום שהמחירים שלהם לא מצדיקים את המוצרים.

והם מגזימים עם נתוני ה rms בעוד שחברות אחרות ממעיטות בנתונים.

בסך הכל, הם בסדר, אבל גם מבחינת spl וגם sq.

פורסם

תתפלא אבל הם לא מגזימים בהספקים.

בקשר למחיר זה בדיוק מה שאמרתי.. הם לא מצדיקים את המחיר שלהם בארץ אם המחירים היו כמו של פיוניר כי הסדרות הרגילות הם ברמה של פיוניר אז הם היו הכי נמכרים. עובדה שבאמריקה הם אחת החברות הנמכרות.

סדרת הQ אפשר להשוות לסדרת הQ של רוקפורד למשל ולKAPPA

ויש עליהם חוות דעת טובות. אז גם אודיו באן וגם רוקפורד לא החברות הכי טובות בעולם אבל הם די דומות בסדרות הגבוהות. הם אולי לא מתמקדים ק בSPL אבל רואים שזה יותר חשוב להם מאשר SQ. יש ויש..

פורסם

הם כן מגזימים, ואני לא אתווכח בכלל.

והמחירים שלהם מוגזמים בחו"ל, בשביל חברה בינונית, ולכן כל מי שבתחום

ה spl לא אוהב אותם, גם בגלל (וזה מתקשר להגזמה) המחיר, וגם בגלל שהם

מפריזים בנתונים.

אני יודע בודאות למשל שהרוקפורד שלי יסתדר (ומסתדר) יופי עם 1500 וואט,

בעוד שהוא אמור להיות 1000 rms.

לעומת זאת ה 15" flame series שלהם שמוצהר כ 2000 וואט rms,

כשל לאחר עומס של כ- 1700 וואט (!) ז"א שלא עמד בנתונים שהוצהרו.

אני אחפש את הביקורת עליו ואשים כאן אם יורשה לי.

פורסם
הם כן מגזימים, ואני לא אתווכח בכלל.

והמחירים שלהם מוגזמים בחו"ל, בשביל חברה בינונית, ולכן כל מי שבתחום

ה spl לא אוהב אותם, גם בגלל (וזה מתקשר להגזמה) המחיר, וגם בגלל שהם

מפריזים בנתונים.

אני יודע בודאות למשל שהרוקפורד שלי יסתדר (ומסתדר) יופי עם 1500 וואט,

בעוד שהוא אמור להיות 1000 rms.

לעומת זאת ה 15" flame series שלהם שמוצהר כ 2000 וואט rms,

כשל לאחר עומס של כ- 1700 וואט (!) ז"א שלא עמד בנתונים שהוצהרו.

אני אחפש את הביקורת עליו ואשים כאן אם יורשה לי.

אני ישמח לראות ביקורות כאלה.. אין פה מה להתווכח אלה ההספקים

פורסם

אני שאלתי איזה מוכר הוא אמר לי שהם בין המובילים בעולם יותר טובים מרוקפורד באיכות ובעוצמה (. , ? ! )

פורסם
אני שאלתי איזה מוכר הוא אמר לי שהם בין המובילים בעולם יותר טובים מרוקפורד באיכות ובעוצמה

לא יותר טובים זה בטוח אם הם מאותם טווח מחירים. אבל אודיובאן הרבה פחות טובה מרוקפורד בסדרות הנמוכות. למשל סאבים מנייר.. מה זה צריך להיות? כבר שנים שלא משתמשים אם נייר לסאבים. זה פרימיטיבי ולא עמיד כמו קרבון ואלומיניום. אפילו סאבים הכי פשוטים היום של פיוניר הם מפלסטיק לפחות.

פורסם
אני שאלתי איזה מוכר הוא אמר לי שהם בין המובילים בעולם יותר טובים מרוקפורד באיכות ובעוצמה

 

מוכרים יגידו ויעשו הרבה דברים...

חוץ מזה, שברור שיש לאודיובאהן מותגים יותר טובים מרוקפורד וגם כמובן

ההיפך, אז ככה שאין מה להשוות באופן כללי.

 

ו- B.R' אם אתה עושה קנייה לפי הספקים בלבד, מצפות לך עוד כמה הפתעות

עד שתבין באמת מה מתאים לך.

מספרים לא אומרים כלום, ואני שאני חובב spl "התפשרתי" על ה- hx2 כי

להביא משהו אחר מחו"ל כמו mmats JUGGERNAUT היה פשוט סיפור

מהסרטים ומחירים שלא אוכל לעמוד בהם, אבל לפני שקניתי בדקתי הרבה

ביקורות והתייעצתי עם מומחים ולבסוף הבאתי אותו, אבל בטח לא הסתכלתי

רק על ההספק, כי עובדה שהוא יכול להתמודד עם יותר (הרבה יותר) מ 1000 וואט.

פורסם

אני לא מסתכל רק על הספקים.. מאיפה לקחת את זה?

אבל אם אני קונה סאב של 1000W אז אני מצפה שהוא יעמוד ב1000W

מה אכפת לי שהוא לא יכול לעבוד גם ב1500. אז רוקפורד אולי נותנים לך יותר אבל אודיובאן מבטיחים את מה שהם מקיימים. ורוקפורד יותר יקר גם


×
×
  • תוכן חדש...