Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחים שלי

ישלי יונדאי אלנטרה

אני רוצה להשים מערכת לאוטו ישלי רדיו דיסק של פיוניר אם יציאה אחת למגבר אני יודע

משהו ירוק

DEH 1250

עכשיו הלכתי לקבל הצעת מחיר למערכת בסביבות ה3 אלף (בלי סאב)

הלכתי לאיזה מקום

הציעו לי מגבר איפוניקס משהו כזה 1200 שקל

100RMS לכל יציאה 4 יציאות

 

סט קומפוננט קידמי של הרץ או אדיו סיסטם 800 שקל

 

רמקולים אחורים6X9 של הרץ או אודיו סיסטם משהו כזה ב600 שקל

 

אם עבודה חיוט טוב והכל ב3000 כולל מע"מ

וגם שנתיים שלוש אחריות אם אני לוקח איטלקי זה הוא אמר שנתיים אחריות

ואם אני לוקח גמרני 3 שנים אינלי מושג מזה למה

 

שווה אחים שלי אני לא יודע כמה RMS הרמקולים מפיקים הוא אמר לי אבל שכחתי

מה אתם אומרים אחים שלי??

אני לא רוצה סאב לבנתיים(הביאו לי מתנה סאב של פרימיר מוגבר כבר לא משהו אבל מתנה לא?)

פורסם
אחים שלי

ישלי יונדאי אלנטרה

אני רוצה להשים מערכת לאוטו ישלי רדיו דיסק של פיוניר אם יציאה אחת למגבר אני יודע

משהו ירוק

DEH 1250

עכשיו הלכתי לקבל הצעת מחיר למערכת בסביבות ה3 אלף (בלי סאב)

הלכתי לאיזה מקום

הציעו לי מגבר איפוניקס משהו כזה 1200 שקל

100RMS לכל יציאה 4 יציאות

 

סט קומפוננט קידמי של הרץ או אדיו סיסטם 800 שקל

 

רמקולים אחורים6X9 של הרץ או אודיו סיסטם משהו כזה ב600 שקל

 

אם עבודה חיוט טוב והכל ב3000 כולל מע"מ

וגם שנתיים שלוש אחריות אם אני לוקח איטלקי זה הוא אמר שנתיים אחריות

ואם אני לוקח גמרני 3 שנים אינלי מושג מזה למה

 

שווה אחים שלי אני לא יודע כמה RMS הרמקולים מפיקים הוא אמר לי אבל שכחתי

מה אתם אומרים אחים שלי??

אני לא רוצה סאב לבנתיים(הביאו לי מתנה סאב של פרימיר מוגבר כבר לא משהו אבל מתנה לא?)

 

סליחה על ההקצפה אבל לא מצאתי איך עורכים

אם ישלכם רעיון למערכת בעצמכם לדגמים והכל עד 3 אלף ככה אתם מוזמנים להגיד

×
×
  • תוכן חדש...