Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שראיתי זה אוטו יפה...(דומה לקונספט).

האתר השני בגרמנית(אני חושב) אז לא הבנתי כלום.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

יש דיבורים מ"קרסו" על יבוא תחת השם..."דאצ'ה" (איך לא?)

המחיר המדובר בארץ הוא מתחת ל-70K.

 

אני רק יכול לומר לכל הפוליטיקאים הנהדרים שלנו ובראשם שר התחבורע:

תודה שאתם מקרבים אותנו לשכנותינו הפלגמטיות וגורמים לנו להיות הקונים של מכוניות שמיוצרות במדינות העולם השלישי,תודה שאתם גורמים לנו להיות...מדינת העולם השלישי

לא רק שחלפן חלקי רכב מביא לנו אוטו מסין ויבואן שיכור מביא אוטו מרומניה,שמעתי שגם מאפיות "הטאבון" שוקלות להביא לארץ מיניוואן בעיצוב בייגל'ה עם מלח!!!

 

החדשות המרגשות באמת הן שרשת הפיצוציות "אלברט את אלברט את אלברט" נמצאת במשא ומתן עם החמאס לפתיחת סוכנות ראשונה מסוגה בארץ ליבוא מכוניות ממולכדות!

פורסם
יש דיבורים מ"קרסו" על יבוא תחת השם..."דאצ'ה" (איך לא?)

המחיר המדובר בארץ הוא מתחת ל-70K.

 

אני רק יכול לומר לכל הפוליטיקאים הנהדרים שלנו ובראשם שר התחבורע:

תודה שאתם מקרבים אותנו לשכנותינו הפלגמטיות וגורמים לנו להיות הקונים של מכוניות שמיוצרות במדינות העולם השלישי,תודה שאתם גורמים לנו להיות...מדינת העולם השלישי

לא רק שחלפן חלקי רכב מביא לנו אוטו מסין ויבואן שיכור מביא אוטו מרומניה,שמעתי שגם מאפיות "הטאבון" שוקלות להביא לארץ מיניוואן בעיצוב בייגל'ה עם מלח!!!

 

החדשות המרגשות באמת הן שרשת הפיצוציות "אלברט את אלברט את אלברט" נמצאת במשא ומתן עם החמאס לפתיחת סוכנות ראשונה מסוגה בארץ ליבוא מכוניות ממולכדות!

:shock::shock::shock:

מה קרה? בלית רעל?

 

מה אתה רוצה? מביאים מכוניות עולם שלישי כדי שהמכוניות יהיו ברמה של הכבישים. הגיוני, לא?

פורסם
לדעתי האוטו נראה ממש רע

 

האוטו חייב להיראות רע אחרת יגנו לוגן ולא קליאו :lol:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם יחסינו עם איראן היו כמו בסוף שנות השבעים, עוד היינו זוכים לייבא כאלו היישר מארץ האיייטולה העולה :) יחד עם קיש -חודרו ויתר יצירות הפאר ע"ב רנו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...