Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב ספורט ומשפחה ברבע מליון שקלים


יהונתן כהן
שימו לב! השרשור הזה בן 4745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני מחפש המצלה לרכב חדש מהחברה בתקציב של עד רבע מליון שקלים.

 

היום אני נוהג על מאזדה MX5 שנת 2006 ידנית (דור 3).

 

אני מעוניין אך ורק ברכב ידני והפעם מעל 200 כ"ס עם שלל תוספות ופינוקים.

 

יש אישה וגם ילדה ראשונה בדרך אז רצוי רכב עם 4/5 דלתות, בטיחותי.

הרכב ישמש אותי בלבד (לאישה יש מאזדה 3 מהעבודה).

 

אשמח לקבל המצלות מחברי הפורום!

 

תודה!

 

יהונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפשרויות:

 

גולף GTI

אלפא ג'ולייטה תלתן

מיצובישי לאנסר ראליארט

סיאט לאון קופרה R

רנו מגאן ספורט

 

עכשיו נסה לקחת את האפשרויות הללו ולצמצם אותן, או לחלופין לספר לנו מה יותר חשוב לך ברכב - פינוק, ספורטיביות וכדומה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפא והגולף תהיינה מאובזרות,איכותיות ומהנות לנהיגה.

לדעתי כל שאר המתחרות שרוני רשם לא יענו על צרכייך בצורה הטובה ביותר כמו הGTI ו הQV (גולף ואלפא ג'ולייטה).

159TB גם שווה בדיקה ונסיעת מבחן.

המגאן אמורה להיות מדהימה בתור רכב ספורט אך מעט נופלת בעניין האבזור.

הסיאט ליאון קופרה ,חזקה מאוד אך קשיחה ולא נעימה כ''כ ליום יום,נופלת מעט בסעיף האיכות מהאחות(GTI).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העונים!

 

אני חושב שה-159TBI תהיה לי קצת איטית וה-V6 כמובן לא בתקציב.

שכן שלי קנה החודש את הג'ולייטה תלתן ועל אף שהוא מרוצה התחושה שלי הייתה שמדובר ברכב מעט מצועצע בפנים, לא? היה לי הרושם שניסו קצת יותר מדי... אם כי חיצונית, היא מדהימה.

 

אני אוהב את הצורה שבה מסתירים את ידיות הדלתות האחוריות (גם בלאון וגם בג'ולייטה).

 

את הטענה הבאה קראתי כאן בפורום כמה פעמים, ולמרות שחלקכם יגיד שזה דווקא דבר טוב - אל תשכחו שאני יורד ממאזדה MX5 ככה שעדינות (בנהיגה או במראה) אני לא ממש מחפש.

ה-GTI נראת בדיוק כמו ה-TSI 160... אצלי זו נקודה שלילית.

אני חלילה לא מתכוון שהגולף לא נראת טוב - אבל אני דווקא מחפש רכב שיצעק "Power" כמו שג'רמי קרלקסון צועק בטופ-גיר...

 

רנו מגאן ספורט לא מגיעה רק בתצורת ה-3 דלתות? הלוואי ותגידו שלא, ניסיתי לבדוק עכשיו ולא מצאתי אותה בגרסת 5 דל'... האגזוז במרכז, המראה המדהים הזה ועוד 250 כ"ס... בהחלט בחירה טובה, אבל -

מדובר על שובר עסקה מבחינתי שכן אשתי היקרה כורעת ללדת בעוד מספר חודשים ואנחנו צריכים רכב 4/5 דל'.

 

הראליארט לא מגיעה רק עם תיבה רובוטית?

 

באשר ללאון קופרה R היא מגיעה אך ורק בהזמנה מיוחדת (שלושה חודשים המתנה) כך שזה די יורד מהפרק.

מה אתם אומרים על הלאון קופרה "הרגילה"?

 

 

רוני,

אני מקווה שעניתי לשאלתך, בכל מקרה להלן פירוט:

 

בטיחות, מקום ראשון ללא עוררין! שתי הנשים החשובות ביותר בחיים שלי יסעו ברכב (כנוסעות, לא נהגות).

 

במקום השני, הנאה.

אני מודע לעובדה שאני מוותר על הנעה אחורית אבל במקביל רוצה לעלות בכוח ובממונט (שהמאזדה חסרה בהם).

נוחות כמובן חשובה, בהתחשב בעובדה שכסא תינוק יורכב בו - אבל בכל מקרה שבתי (עוד אין לה שם...) תהיה באוטו אני אסע הרבה הרבה יותר לאט כך שאני מקווה שהנסיעה לא תהיה קשה מדי עבורה...

 

הרכב גם חייב להיות ידני! אני פשוט לא מוכן לעבור לאוט' עדיין...

 

וכאמור, חשוב לי המראה. אני רוצה שהרכב יראה ספורטיבי ויעלה לי חיוך על הפנים עוד לפני שאני נכנס אליו...

 

שוב תודה,

יהונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהונתן

 

3 דלתות זה לא מינוס זה אולי פלוס. צריך לחשוב שונה.

 

בהתחלה התינוקת תשב מקדימה , תבדוק אם יש ניתוק כרית אוויר לצד של הנוסע.

 

הכניסה לאחור מרווחת ביותר דרך כסא הנוסע.

 

אח"כ האשה הראשונה בכסא הקדמי והאשה החשובה מאחור בכסא בטיחות ובלי דלתות .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה VRS מאובזרת יותר ממתחרותיה אך גם פחות ממותגת.

בגרסה המאובזרת ביותר שלה (חישוקיי 18'' , ריפודי עור, קסנון וכו) תשאיר לך עודף הגדול מ50K ש"ח.

 

שווה בדיקה,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד מהרכבים הללו לא יצעק POWER. לא רק זה, סביר שהם לא יהיו מהנים כמו המיאטה. אני במקומך הייתי שומר את המיאטה וקונה "סתם" גולף, או כל משפחתית אחרת באזור ה-100 וקצת שמוצאת חן בעיניך. לחילופין, אם חשוב לך הכוח, חפש רכב משומש במחיר הזה, אני הייתי מנסה לחפש אינפיניטי G37, מכונית איכותית שאמורה לשרת היטב ובאמינות גם את בעליה השניים, ובעלת מנוע מופלא.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מתמצא במחירים -

אבל אם ב.מ.וו סדרה 1 עם מנוע מוגדל נכנסת לך בתקציב, יש לך סיכוי לקבל מעל 200 כ"ס ולשמור על הנעה אחורית וחמש דלתות.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה 4/5 דלתות, ספורטיבי, ידני בלבד ועד רבע מיליון ש"ח.

במידה ואתה רוצה לרכוש רכב חדש יש לך רק 4.5 אפשרויות: אלפא 159TBI, ג'ולייטה תלתן ירוק, לאון קופרה/R וגולף GTI.

זהו.

הראליארט מגיעה רק עם גיר רובוטי, ה-G37 רק עם גיר אוטו', האוקטביה VRS לא מיובאת.

 

אם אתה פוזל למשומשות אתה כבר יכול לבדוק רכבים כמו S3, איוו, אסתי, 159 V6 ידנית וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד מהרכבים הללו לא יצעק POWER. לא רק זה, סביר שהם לא יהיו מהנים כמו המיאטה. אני במקומך הייתי שומר את המיאטה וקונה "סתם" גולף, או כל משפחתית אחרת באזור ה-100 וקצת שמוצאת חן בעיניך. לחילופין, אם חשוב לך הכוח, חפש רכב משומש במחיר הזה, אני הייתי מנסה לחפש אינפיניטי G37, מכונית איכותית שאמורה לשרת היטב ובאמינות גם את בעליה השניים, ובעלת מנוע מופלא.

 

צודק לחלוטין לגבי ה-G37!

 

חיפוש קצר ביד 2 יגלה לך כמה מציאות של רכבים כאלו כמעט חדשים לחלוטין, רכב כזה בין שנה עדיין בתקופת האחריות יהיה כנראה ה"פשרה" הטובה ביותר.

 

הנעה אחורית חזקה, 320 כ"ס, רכב איכותי למדי, מהנה מאוד לנהיגה שימושי,פרקטי ונוח מאוד ביום יום. הבחירה האולטימטיבית לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מעוניין להחזיק 3 רכבים בבית, אלוהים יודע איפה אני אחנה אותם... מלבד העובדה שזה פשוט מיותר...

 

תוסיפו לזה את העובדה שאני רוצה להתחדש ולהתחזק...

 

קסנון / פורשה, אני מעוניין רק במכונית חדשה (וכמו שנאמר ה-G37 לא ידנית...

 

האפשרויות שנתת (להוציא את ה-159 שאולי תפנק יותר אבל לא מספיק חזקה) הן גם המכוניות שאני כרגע נוטה לכיוונן.

אני רוצה לצמצם לשתיים ועליהן לבצע נסיעת מבחן ולהחליט ע"ב הנסיעה.

עצות?

 

 

עידן, לא הצלחתי למצוא פרטים על האוקטביה VRS, היא מגיע לארץ בייבוא סדיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי לפרט יותר מדי, כנראה שהגולף והג'ולייטה הן האופציות הכי טובות בשבילך, למעט המגאן שתהיה ככל הנראה מהנה יותר, אבל היא רק 3 דלתות. הראליארט אכן מגיעה רק בגיר כפול-מצמדים.

 

בצע נסיעות מבחן על שלושתן (גם על המגאן!) ותראה מה עדיף לך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די יורה באפלה פה, אבל תברר על ייבוא של 335, רכב מטורף, הנאה אחורית, מנוע 3.0 טווין טורבו, גיר ידני, ארבע דלתות, אבזור מפנק ובטיחות מובטחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...