Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב ספורט ומשפחה ברבע מליון שקלים


יהונתן כהן
שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

335? במחיר הזה אפשר להביא אולי 325, כמובן בת שנתיים (הגיל המקסימלי המותר בייבוא). לא מציאה גדולה לטעמי ולא רכב ששווה התעסקות בייבוא אישי. פחות מחצי מיליון ש"ח אין טעם להתעסק בזה (מעל חצי מיליון לעומת זאת, יש ויש...)

 

לגבי G37 אני יכול רק לומר - כל מכרי יעידו עלי שאני חובב מושבע של גיר ידני ומעודי לא רכשתי מכונית אוטומטית (את האוטומטית היחידה שהיתה לי קיבלתי בגיל 19 מאבי. זה היה לפני יותר מדי שנים משארצה להודות בכתב...). את המכונית שאני נוהג בה כיום הבאתי בהזמנה מיוחדת כי לא היה בארץ גיר ידני. ובכל זאת: G37 היתה הכי קרובה, מכל רכב שנהגתי בו, לגרום לי לוותר על העקרון הזה. ומי שמחפש POWER ומוכן לשלם על הדלק, חייב לעצמו נסיעת מבחן על הדבר הזה. וזהו, בזה סיימתי את תפקידי כנציג מכירות אינפיניטי להיום ...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רוני,

 

אני דווקא אשמח מאוד לשמוע את הפירוט! תודה:)

 

אשמח גם לדעת למה פסלת את הלאון?

 

יהונתן

 

מצטער לאכזב אותך, אבל אין לי יותר מדי פירוט. על הג'ולייטה והמגאן לצערי לא נהגתי, כך שאני מסתמך על מבחנים מחו"ל. על הגולף נהגתי הרבה והיא בסדר גמור, אבל כ-all rounder. היא לא תתן לך חצי מהכיף שאתה מכיר מה-NC בתחומי הנהיגה הספורטיבית, למעט ביצועים עדיפים. בנוסף אתה פחות אוהב אותה בגלל העיצוב (ואני יכול להבין את זה, כמו שאני יכול להבין אנשים שמעדיפים עיצוב אנונימי כמו שלה). הטענה היא שהג'ולייטה מעט טובה יותר, והיא גם נראית טוב יותר כך שבמקומך הייתי עושה עליה סיבוב ומשווה לגולף. את המגאן הייתי לוקח לסיבוב גם כן, אפילו שיש לה רק 3 דלתות. יש סיכוי שהיא העדיפה מבין כולן מבחינה ספורטיבית, ואולי זה יגרום לך לוותר על 5 הדלתות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שומע עליה המון דברים טובים, אז אני חייב לעצמי לקחת אותה לסיבוב.

 

אבל כנראה שאני פסיכולוגית נרתע מלהוציע 230K על צרפתייה...

 

אני בהחלט יקח את הג'ולייטה לסיבוב.

 

עדיין אשמח לשמוע על סמך מה פסלת את הלאון מהרשימה?

 

תודה,

יהונתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות מלוטשת מהגולף, יותר נוקשה, מרגישה פחות איכותית מבפנים, בטיחות פחות טובה. אם כבר מבין השתיים -הגולף. (על אף ההבדל בביצועים).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שהייתה לו MX5 07 ונהג יום יום במשך חודש שלם על G37 אני חושב שאחרי סיבוב אחד על האינפיניטי אתה תסכים לוותר על

 

הגיר הידני ותבחר בה כאופציה המועדפת. ה- G37 היא מכונת נהיגה מעולה והגיר האוטומטי שלה הוא אחד הטובים שפגשתי, בעיקר

 

במצב הספורטיבי שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק נשמע יותר... :wink:

 

פותח השרשור, אם אתה מחפש מראה ספורטיבי ורכב מהיר ומהנה תראה את הדק' הראשונות של הסרטון הבא על הלאון קופרה R:

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4731/1812354

 

אני בצעתי הזמנה של הלאון קופרה ועתיד לקבל את הרכב בעוד כשבוע ימים...

עשיתי נסיעת מבחן על ה-אר (אין להם "רגילה" כדגם נסיעת מבחן) והתרשמתי מאוד לטובה!

 

שיקולי נוחות לא עמדו אצלי על הפרק (אין לי ילדה בדרך...) אבל מהנסיעה שעשיתי על ה-R היא לא התרסקה על הכביש בכלל ואפילו הייתה נעימה יותר מהאיביזה קופרה הנוכחית שלי.

 

תוסיף לזה גם את העובדה שהלאון קופרה "הרגילה" אמורה להיות אפילו רכה יותר (במקצת) ותגלה שיש לך מתחרה מצויינת לגולף שתהיה מהירה יותר ובעלת מראה ספורטיבי הרבה יותר.

 

אותי קנו המושבים בלאון קופרה, הם פשוט פנומנלים (לעומת המושבים הסקוטיים הלא כל כך יפים בגולף).

 

נקודה נוספת למחשבה, הלאון מגיעה עם ה- K04 בעוד שהגולף מגיעה עם ה- K03, משמע - מספיק לצ'פצ'פ אותה ועברת את ה-300 כ"ס בגדול...

 

גיא.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור:

 

גם אני עברתי ממיאטה NC (שקדמו לה מיאטה NB וטויוטה MR2) לאותו מנוע 3.7 וגיר 7AT המצויים ב- G37.

 

למיטב הבנתי, הגיר האוטומטי 7AT אשר כולל אפשרות להעברת הילוכים ידנית ללא מצמד (סטיקיס מאחורי ההגה) עליו אני נוהג (370Z) זהה לגיר ב- G.

 

ובכן - כעבור 4 חודשי נהיגה - אני ממש לא מתגעגע לגיר הידני, אפילו לא לזה של המיאטה, שהוא אחד הטובים בעולם, מבחינתי.

 

אני מרבה לנהוג בעיר, וגם כך, הגיר הנוכחי מאפשר הנאה וההנעה באופן פנטסטי.

 

במקומך - לא הייתי מתקבע על עקרונות ובהחלט מבצע נסיעה על כל מרכב שבתוכו יש את ה- 3.7 הנפלא הזה. במקרה שלך - G37 מרובעת דלתות.

 

 

בהצלחה.

---

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף gti גם אני הייתי בסרט הזה, ואני חייב לציין שהרכב שווה כל גרוש עד כה מניסיוני.

גם משפחה גם ביצועים, ומי שרואה את הרכב מתרשם לא מעט למרות שהמראה מאוד מעודן.

 

בקיצור הכל מהכל ובאיכות גרמנית, אבל אני משוחד ;)

 

ואת גרסת הdsg ואני לאחר עשר שנים של ידני בלבד, לא מוריד מהכיף להפך הגיר תענוג רצוף(שליטה מההגה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק נשמע יותר... :wink:

 

פותח השרשור, אם אתה מחפש מראה ספורטיבי ורכב מהיר ומהנה תראה את הדק' הראשונות של הסרטון הבא על הלאון קופרה R:

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4731/1812354

 

אני בצעתי הזמנה של הלאון קופרה ועתיד לקבל את הרכב בעוד כשבוע ימים...

עשיתי נסיעת מבחן על ה-אר (אין להם "רגילה" כדגם נסיעת מבחן) והתרשמתי מאוד לטובה!

 

שיקולי נוחות לא עמדו אצלי על הפרק (אין לי ילדה בדרך...) אבל מהנסיעה שעשיתי על ה-R היא לא התרסקה על הכביש בכלל ואפילו הייתה נעימה יותר מהאיביזה קופרה הנוכחית שלי.

 

תוסיף לזה גם את העובדה שהלאון קופרה "הרגילה" אמורה להיות אפילו רכה יותר (במקצת) ותגלה שיש לך מתחרה מצויינת לגולף שתהיה מהירה יותר ובעלת מראה ספורטיבי הרבה יותר.

 

מצטער, מהיכרות עם און, לא השתכנעתי מהצפייה בסרטון שהוא מאוד התלהב מהאוטו. כן, הוא אמר שהוא מהנה, אבל אני קורא בין השורות... (ואולי אני טועה).

 

ובכל זאת - הכל תלוי במידת הספורטיביות שמבקש פותח השרשור. אם הוא רגיל למיאטה, גם לא משופרת, והוא נהג ספורטיבי באמת, אני די מאמין שהנטייה לתת היגוי, ההגה הלא מרשים והבקרה הלא מתנתקת עשויים לא לדבר אליו. (אם כי הבנתי שב-R זה קצת יותר טוב. לא נהגתי בעצמי).

 

מבחינת נוחות - הקופרה בפירוש לא טובה. אז אם אתה טוען שה-R אפילו פחות טובה... (ואגב - אני הבנתי אחרת, גם ממבחנים בחו"ל). בכל מקרה, ה-R לא גרועה, אז אולי שווה לעשות גם עליה סיבוב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את און ולו במקצת ולא מסתמך בהכרח על מה שאמר בסרטון;

 

סה"כ כוונתי הייתה שאין ספק שמבחינת מראה הקופרה יותר ספורטיבית מהגולף גם אם הגולף נחשבת טובה יותר בהיבטים מסויימים...

 

הקופרה הרגילה מגיעה עם 18' בעוד ה-R עם 19' (והיא גם מונמכת מעט לעומת ה"רגילה") ולהערכתי תהיה לזה השפעה על איכות הנסיעה... אבל טרם נהגתי על הקופרה הרגילה אז איני יכול להעיד בוודאות.

 

ההבדלים בין ה-R לקופרה הרגילה יחסית מינוריים ולא מצדיקים, לדעתי, 40K תוספת.

 

גיא.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שהקופרה נראית ספורטיביות יותר מהגולף, ושוב - זה לטובה ולרעה. לטובה למי שאוהב את זה, לרעה למי שמחפש משהו סולידי.

ה-19 אינץ' לעומת 18 דווקא לא משפיעים מאוד, אבל לכאורה מתלים מוקשחים ב-35% וקפיצים מקוצרים צריכים להשפיע בהחלט, רק שהטענה היא שה-R דווקא נוחה יותר בזכות כריות מתלה מוגדלות ומחוזקות, שמסננות טוב יותר את השיבושים.

ואני מסכים ש-40K תוספת זה מוגזם. אבל מאמין שאפשר להשיג הנחה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור: יש לנו ילד בן 3.5, ואשתי היתה מוכנה (!) לרכב שלוש דלתות, בתקציב GTI +/-, ע"ע שירוקו או רנו.

את הלאון לא בדקנו משום שהיא רק ארבעה כוכבים.

השירוקו היתה קשה מידי עבורי.

G37 לא רלבנטית מבחינתי מכל מיני סיבות.

הרנו מהממת. אבל להכניס את האישה/ילדה מאחורה זה עונש, שלא לדבר על זה שמי שלא תשב שם תהפוך במהרה לחרשת (האגזוז נשמע נהדר, אבל חזק מידי מאחורה). בנוסף, האבזור לא משהו, וכשיש לידך ילדה שצריך לדחוף לה מוצץ ועוד כמה דברים, אני מעדיף דיבורית נורמאלית עם מסך מגע וצי'נג'ר עם SD מקורי, ומיזוג ליושבים מאחור. מה שאומר - GTI...

את ה- QV לא ניסיתי, משום שסוכן המכירות שלהם העיד עליה שהיא קשה מידי, אחרי נסיעת מבחן ב- 170. מאוד אהבתי את הג'ולייטה, למרות האבזור הדל שלה לעומת הגולף, אבל אצלי בכל מקרה הכריע גם נושא ה- DSG. אגב, אני לא בטוח שמביאים את ה- GTI חמש דלתות בידני - תבדוק.

לגבי זה שהיא נראית כמו TSI - אתה גם יכול להגיד שה- TSI נראית כמו גולף 1.6, וזה אפילו יהיה מדוייק יותר. לטעמי האישי בלבד זה ייתרון. אני עברתי מ- TSI 160 ל- GTI, ואני יכול להגיד לך שמי שמבין יודע מייד, ומי שלא חושב שרק החלפתי צבע. טוב לי עם זה כך, אבל הבנתי שאתה מחפש גם LOOK, ואת זה יש בעיקר ברנו - יפייפייה אבל לא פרקטית לאיש משפחה.

 

לטעמי הבחירה שלך היא בין ה- QV לבין ה- GTI (הזולה יותר, אגב), אבל הייתי מבצע נסיעת מבחן על הרנו בשביל ההנאה. בהצלחה בכל מקרה.

 

עריכה: ה- VRS גם מעניינת, ולו היו לי שני ילדים ולא אחד - סופר פרקטית. אבל יש לה רק ארבעה כוכבים, כך שמבחינת אשתי צריך ממילא לחכות להגעת הדגם (וממילא גם הילד) הבא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית, אני אכן מתחבר יותר למראה של הלאון מאשר למראה של הגולף.

גם לאור העובדה כי ידיות הדל' האחוריות מוחבאות, גם הודות לג'אנט 18 אינטש (לעומת 17 אינטש בגולף) ופשוט כי האוטו נראה יותר קרבי...

 

יחד עם זאת, הייתי יותר לכיון הגולף או הג'ולייטה כי אני מבין שהן יותר טובות (all rounder).

 

אני אתקשר בבוקר ל-VW לוודא את הנושא אבל ככה"נ הגולף אכן יורדת מהפרק.

בר, לאחר בדיקה נוספת אני באמת לא חושב שה-5 דל' מגיעה בגיר ידני... :(

 

אני נהנה לנהוג וכל עוד כוחי ברגלי אני אמשיך לנהוג על רכבים ידניים!

מנגד, אשתי אולי (וזה אולי גדול) תסכים לרכב 3 דל', אבל זה נראה לי לא פרקטי, לקניות של הסופר לעגלת וכסא התינוקת ובכלל...

באשר ל-G37, פחות מעניין אותי רכב יוקרה (ספורטיבי ככל שיהיה)... מלבד העובדה שהביטוח והדלק בטח עוד יהיו גבוהים יותר מאשר על האלפא עם מנוע 1,750 סמ"ק, לדוג'. בנוסף, חשוב לי להיות יד ראשונה...

 

 

רוני,

 

אני לא נהג מירוצים (אלא אם אתה מגדיר מי שעשה את נס הרים פעם אחת לפני כמה שנים כשקניתי את המיאטה כנהג מירוצים, אני פשוט אוהב את התחושה שיש לי כוח בכל רגע נתון וכמובן התחושה של ההנעה האחורית זה משהו אחר) וכנראה שאני גם לא יכבה את מע' בקרת השליטה בכלל (עד אשר יקימו במדינה ה*** ספורט מוטורי ראוי!) כך שקצת תת היגוי ומע' לא מתנתקת הם לא שוברי עסקה מבחינתי...

בכל מקרה אני יוצא מנק' הנחה שאני פחות אהנה מרכב ללא הנאה / הנעה אחורית מנהיגה ספורטיבית אמיתית ולכן מתמקד לפחות בעובדה שבקו ישר אוכל להנות :wink: ...

 

אז נשארתי עם הג'ולייטה והקופרה.

אבצע נסיעות מבחן על השתיים, ואעדכן !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג לראות שישנם עדיין אנשים שלא מוכנים לוותר על הגיר הידני, מבחינתי לראות מכונית עם יומרות ספורטיביות כמו הGTI עם גיר DSG זה פשוט עצוב ויש יותר יותר כאלה. אני כמוך, לא אסכים לוותר על הגיר הידני וזה הדבר היחיד עליו אהיה מוכן להתפשר, מצדיע לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...