Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב ספורט ומשפחה ברבע מליון שקלים


יהונתן כהן
שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני רואה שה-159 TBI ירדה מהדיון ולדעתי לא בצדק.

 

המנוע מפיק מומנט זהה ל-V6 ובטורים נמוכים יותר, הוא יהיה הרבה יותר מהיר מהמיאטה NC, בטח אם לא שיפרת אותה. היתרון הגדול של ה-159 הוא בסעיף הנוחות ואיכות החיים, תאמין לי, אם זה הרכב שמנייד את המשפחה, אתה תעריך את המקום הנוסף שהוא מעניק מבחינת המושב האחורי ותא המטען.

 

לדעתי בתקציב שלך אתה יכול ללכת על גרסת ה-TI שתתן לך גם שלדה מומנכת והתנהגות טובה יותר. ככלל ההתנהגות של הרכב טובה (פחות מה-MX-5, אבל יותר טובה מאשר למשל..טוב מניסיון אני יכול לומר שהניהוג טוב משל ה-WRX ולדעתי הכוח לא פחות בהרבה).

 

אני הייתי ממליץ לעשות נסיעת מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תענוג לראות שישנם עדיין אנשים שלא מוכנים לוותר על הגיר הידני, מבחינתי לראות מכונית עם יומרות ספורטיביות כמו הGTI עם גיר DSG זה פשוט עצוב ויש יותר יותר כאלה. אני כמוך, לא אסכים לוותר על הגיר הידני וזה הדבר היחיד עליו אהיה מוכן להתפשר, מצדיע לך.

 

מי שנוהג חזק, ולא משחק בהעברות הילוכים באיילון, דווקא מאוד מעריך תיבות נשלטות מחשב (כמו DSG). יש לזה מספר יתרונות חשובים, העיקרי שבהם הוא יכולת תפעול עדיפה תחת בלימות חזקות. אחרי 4 שנים עם DSG, לא הייתי חוזר לידני בחיים.

בדיוק כמו שידני נותן עומק מסויים לנהיגה, גם DSG עם תפעול נשלט מההגה עושה את זה. התיבה אצלי כמעט אף פעם לא בD, תמיד תפעול ידני.

 

יהונתן כהן: דבר ראשון, קרא את השרשור הזה.

 

דבר שני, האוטו האידיאלי עבורך, כמו שזה נשמע, זה S3 ספורטבק. ריאלית, ועם כמה אופציות, אני נוטה להאמין שאפשר להשאר עם טיפה עודף מ300K, אבל זה לא 250K. המחירון שלה הוא 322K, תוריד סביב 10% הנחה (אולי יותר בימינו). ידנית, חמש דלתות, נראית מצויין, חזקה מאוד.

 

את הGTI אפשר לקבל עם חבילת פרימיום שכוללת ג'נט 18 והופכת את האוטו לאגרסיבי יותר מבחינת מראה. אני לא בטוח לגבי חמש דלתות וידני - אין דברים כאלה במלאי אבל אם תתעקש אני לא רואה סיבה שלא תקבל, במיוחד לאור זה שהיא מופיעה במחירונים. מה שכן, תצטרך לחכות.

 

המגאן מתומחרת בצורה הזויה וקיימת בשלוש דלתות בלבד. דווקא פרקטית היא בסדר.

 

בסופו של דבר אתה לא נשמע כמו אחד לGTI - זה אוטו של all around ושקט תעשייתי, ממש לא שופוני וריגושים בקו ישר. במקומך הייתי מתמקד בS3 אם אתה יכול להוסיף את מה שצריך, ואחת משתי הליאון אם לא (הליאון קופרה הרגילה היא עסקה מצויינת אחרי ההנחות שלהם).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שנוהג חזק, ולא משחק בהעברות הילוכים באיילון, דווקא מאוד מעריך תיבות נשלטות מחשב (כמו DSG). יש לזה מספר יתרונות חשובים, העיקרי שבהם הוא יכולת תפעול עדיפה תחת בלימות חזקות. אחרי 4 שנים עם DSG, לא הייתי חוזר לידני בחיים.

בדיוק כמו שידני נותן עומק מסויים לנהיגה, גם DSG עם תפעול נשלט מההגה עושה את זה. התיבה אצלי כמעט אף פעם לא בD, תמיד תפעול ידני.

 

בסופו של דבר אתה לא נשמע כמו אחד לGTI - זה אוטו של all around ושקט תעשייתי, ממש לא שופוני וריגושים בקו ישר. במקומך הייתי מתמקד בS3 אם אתה יכול להוסיף את מה שצריך, ואחת משתי הליאון אם לא (הליאון קופרה הרגילה היא עסקה מצויינת אחרי ההנחות שלהם).

 

ידני מול DSG - כל מה שאמרת נכון, אבל עדיין ידני מחבר אותך יותר לנהיגה. כמו שאני יכול להבין אנשים שחיפשו משהו אוטומטי שגם יתן להם כיף ומצאו את זה ב-DSG, כך אני יכול להבין אנשים שרוצים את תחושת האקשן והדיוק שבגיר הידני. אחרי נהיגה בעשרות מכוניות עם גיר כפול מצמדים אני יכול להגיד שאני תמיד שמח לחזור למכונית הידנית שלי.

 

בנוגע ל-GTI - הוא דווקא נשמע בול כמו מישהו של GTI מבחינת האול-ראונדר. הדבר היחיד שיפריע לו היא דווקא הסולידיות שהוא פחות מעריך. S3 היא אופציה טובה, אבל קופרה לדעתי תאכזב אותו מאוד - נחותה מה-GTI במרבית הדברים החשובים (תוספת הכוח חסרת משמעות בימינו אנו) וגם מאוד נוקשה ופחות מתפשרת. אחרי מיאטה הוא הולך להתאכזב ממנה מאוד. אלא רק אם הוא לא טיפוס של נהיגה ספורטיבית...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...