Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשות אימי תו נכה ולפיכך מקום חניית נכים ממוספר ליד הבית.

מיקום החנייה הוא בתוך חנייה קטנה המכילה כ-15 רכבים לערך כאשר שאר המקומות ברחוב מסומנים בכחול לבן.

לפי הבנתי המקום מוגדר כשטח פרטי של המרכז המסחרי (אנחנו גרים בבניין גבוה מעל מרכז המסחרי) ולכן רכבים המחנים בחנייה זו לא מקבלים דוחו"ת חנייה.

הבעיה היא שחניית הנכים שלנו שם וכמעט כל יום אנשים מחנים שם בבוטות.

לא מאחל לאף אחד שמסיע נכה לראות את החניה ליד הבית שלו תפוסה.

לפני מספר ימים חנה במקום החנייה רכב שלמעשה עשה את החנייה "שלו".לאחר שפתקים לא הועילו, פנינו למשטרה.

השוטר שהגיע אמר לי שמכייון שמדובר בשטח פרטי הוא לא יכול לתת דו"ח.

האם זה נכון? האם יש משהו שאני יכול לעשות?

אודה לקבלת הסברים ממי מהמבינים.

פורסם

עם העיריה אולי יהיה קל יותר מהמשטרה.

רק לאחרונה ניתן הכשר רשמי לפקחי רשויות לתת דו"חות על תפיסת חנית נכים בשטח פרטי בדיוק למקרים הללו.

צרו קשר עם העיריה ודרשו את עזרתה.

פורסם

כדי שאפשר יהיה לתת דו"ח, יש לדאוג תחילה שמיקום התמרור ירשם ברשות תימרור מקומית.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לפי הבנתי התמרור רשום כדין בכל מקום אפשרי.

ובהנחה ובדקתי והשגתי את האסמכתא שממילא אמורה להיות מצויה בידינו, אוכל לפנות לעייריה? למשטרה?

צריך להבין שבעלי העסקים שמחפשים חנניה באיזור מאוד לא מתחשבים ומחנים בבוטות את הרכבים שלהם שם.

פורסם

אם תוכל להתקין שם עמוד מתקפל (שעולה מעט מאוד) עם מנעול, תחסוך לעצמך חלק מהבלגאן. (במקרה ואתה מסיע את הנכה)

פורסם

אם התמרור רשום כדין, אזי פיקוח עירוני והמשטרה יכולים לאכוף ולתת קנסות במקום.

אני מציע לך לבדוק ברשות המקומית אם התמרור רשום כדין ואז גם תוכל להפעיל "לחץ" על הפיקוח לתת קנסות.

באיזו עיר מדובר?

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אם תוכל להתקין שם עמוד מתקפל (שעולה מעט מאוד) עם מנעול, תחסוך לעצמך חלק מהבלגאן. (במקרה ואתה מסיע את הנכה)

 

אם החניה אינה רשומה בטאבו של הבית שלו, הוא אינו יכל לגדר אותה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...