Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בנזין או דיזל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט לקנות טרופר או פגרו שנת 2000 בנזין בעיקר בגלל מחירי הסולר.

מה זה אומר לגבי האמינות של בנזין מול דיזל צריכת דלק טיפולים וכו'

יש לי נטיה לקנות את הטרופר האם כדי שמעתי שיש לו בעיות אמינות

פורסם

אתה מעדיף טרופר כי אתה מעוניין בבעיות אמינות?

אני לא מבין את ההגיון שלך בהעדפת איסוזו.

עדיף שתקנה פג'רו בנזין או לנד קרוזר (במידה ויש לך אפשרות כספית).

לנד קרוזר מצויין עם מנוע דיזל. התחזוקה של טויוטה תהיה פחות כואבת לכיס מאשר של מיצובישי.

מחיר בנזין וסולר די זהים (כאשר מחפשים תחנות שמוכרות סולר בהנחה יפה), צריכת סולר עדיפה על צריכת בנזין.

אז מדוע בכל זאת בנזין?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לאיסוזו טרופר יש בעיה ידועה במנועים מתוך 3 טרופרים שאני מכיר לשלושתם הלך מנוע בסביבות ה-100,000.

אחד מתוכם היה שייך לאבא שלי, בחברה החליפו לו מנוע אחרי 100,000 והוא היה צריך לשלם רק על העבודה, כנ"ל גם עם שכן שלי.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

המנועים שהולכים זה דיזל 3 ליטר. מנוע דיזל הישן 3.1 נחשב אמין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הטרופר דיזל משנת 99(אם אני לא טועה)עושים המון בעיות,הבנזין אמינים הרבה יותר.

עד 99 היו מנועי 3.2 ליטר ואחרי זה כבר יצאו מנועי ה3.5 ליטר,מניסיון שלי עם ה3.2 הרכב אמין מאוד חוץ מזה שהגיר הולך אחרי כל 100 אלף קילומטר בערך.

פורסם

הטרופר בנזין מאד אמין וחזק לגבי אמינות של הגיר נכון יש לו נטיה להתחמם, ניתן לפתור את זה על ידי הוספת קולר לגיר עולה בערך 800 שקל ופשוט להתקנה , לגבי צריכת דלק עושה 1:6,7 כמו כל הגיפים עם מנוע כזה גדול.

בשטח מניסיוני לא רואה שום רכב אחר לא פג׳רו ולא לאנד קרוזר פתיחת מתלה אכזרית , כוח זמין בכמויות וכמובן אם תמצא את דגם ה ls אז גם הפינוקים יהיו ברמה.

לגבי הדיזל בעיות האמינות של מנוע ה 3.0 קיימות ונכונות זה נבע מטעות יצרן לגבי שמן המנוע ששימש בדיזל בעבר היו שמים שמן 5w30 מה שהיה גורם לבעיות במזרקים, התחממויות ולבסוף נזק לראש מנוע , לאחר שהיצרן עבר להשתמש בשמן 5w40 סינטטי מלא כמו במטה קסמים כל הבעיות נעלמו ומי שמטפל באופן מסודר באוטו ועם חלפים מקוריים נהנה ממנו ללא שום בעיות. 

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
בשטח מניסיוני לא רואה שום רכב אחר לא פג׳רו ולא לאנד קרוזר פתיחת מתלה אכזרית ,

לא נסחפנו בכלל...בעיקר כשהפאג'רו Q והפראדו (המקבילים באותו השנתון) מצויידים בנעילת דיפרנציאל אחורית מהיצרן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מדבר מניסיון ( לפחות מהפראדו) היה לי אחד מודל 2001 היום אני אוחז בטרופר 2004 דיזל ללא נעילות ופשוט הטרופר יותר טוב , מקומות שלא הייתי עובר עם הפראדו אני עובר עם הטרופר ובקלות אני אישית מרוצה ממנו מאד.

נ.ב הבחור ביקש חוות דעת על הרכב אז ננתי לו מנקודת המבט שלי ומניסיוני איתו,יש מצב שלאחרים היה ניסיון מר איתו ובגלל זה לא ממליצים. 

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
אני מתלבט לקנות טרופר או פגרו שנת 2000 בנזין בעיקר בגלל מחירי הסולר.

מה זה אומר לגבי האמינות של בנזין מול דיזל צריכת דלק טיפולים וכו'

יש לי נטיה לקנות את הטרופר האם כדי שמעתי שיש לו בעיות אמינות

 

טרופרים בנזין מכל השנתונים (3.2 ליטר עד שנת 99, 3.5 ליטר עד שנת 2004) נחשבים כרכבים אמינים מאד ללא בעיות יוצאות דופן למעט אלה הנובעות מהגיל. תיבת ההילוכים אוטומטית יושבת מעט נמוך ולכן חשופה לפגיעות - מצריך מיגון.

 

טרופרים זיזל עד 1999 (מנועי 3.1 ליטר רק ידניים) מאד אמינים ללא כל בעיות אופייניות ידועות.

החל משנת 99 מנועי 3.0 ליטר לרבים מהם בעיות של חדירת סולר לשמן המנוע דרך מע' השסתומים. הבעיה הוכרה על ידי היצרן והיבואן ובוצעו RE-CALL מזרקים והחלפות מנועים על חשבון היבואן. עם זאת הבעיה עדיין קיימת ברקע וכדאי לקחת זאת בחשבון.

 

הטרופר הוא רכב מרווח, נח בניסעת כביש, בעל יכולות שטח לא מבוטלות גם ללא שיפורים מיוחדים ואמין מאד למעט מה שצויין לעיל.

 

כיום כאשר אין הבדל משמעותי במחירי הדלקים בין בנזין ודיזל כדאי בהחלט לשקול רכישת גדם הבנזין. אגרת הרישוי לדיזל ומחירי החלפים של הדיזל מחזקים עוד יותר את הכיוון הזה.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם
הטרופר בנזין מאד אמין וחזק לגבי אמינות של הגיר נכון יש לו נטיה להתחמם, ניתן לפתור את זה על ידי הוספת קולר לגיר עולה בערך 800 שקל ופשוט להתקנה , לגבי צריכת דלק עושה 1:6,7 כמו כל הגיפים עם מנוע כזה גדול.

בשטח מניסיוני לא רואה שום רכב אחר לא פג׳רו ולא לאנד קרוזר פתיחת מתלה אכזרית , כוח זמין בכמויות וכמובן אם תמצא את דגם ה ls אז גם הפינוקים יהיו ברמה.

לגבי הדיזל בעיות האמינות של מנוע ה 3.0 קיימות ונכונות זה נבע מטעות יצרן לגבי שמן המנוע ששימש בדיזל בעבר היו שמים שמן 5w30 מה שהיה גורם לבעיות במזרקים, התחממויות ולבסוף נזק לראש מנוע , לאחר שהיצרן עבר להשתמש בשמן 5w40 סינטטי מלא כמו במטה קסמים כל הבעיות נעלמו ומי שמטפל באופן מסודר באוטו ועם חלפים מקוריים נהנה ממנו ללא שום בעיות.

 

הבעיות במנועי ה-3. ליטר נובעות בראש ובראשונה מתכנון לקוי של מע' השסתומים שגרמה לחדירת סולר למע' השמן.

היצרן הכיר בכך ונושא באחריות לליקוי.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

אז מדוע בכל זאת בנזין?

כי במנועי בנזין אין את הסבב הקבוע של משאבת סולר טורבו ומזרקים שהם הוצאה כספית משמעותית.

דבר נוסף. מנועי הדיזל הם רעשניים מדי ועגלות מדי בהשוואה למנועי הבנזין בדגם המקביל. לא יודע אם אתה ער לעניין או לו אבל מחיר הסולר גבוה ממחיר הבנזין גם אחרי כל אם ההנחות.(תבדוק בעצמך) והצריכה לקילומטר בין סוגי המנועים האלה כמעט זהה.

פורסם
לא יודע אם אתה ער לעניין או לא אבל מחיר הסולר גבוה ממחיר הבנזין גם אחרי כל אם ההנחות.(תבדוק בעצמך)

אני בודק בעצמי פעם בשבוע וממלא סולר ב 7.04 שקלים.

אתה מצליח למצוא בנזין בפחות מזה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני בודק בעצמי פעם בשבוע וממלא סולר ב 7.04 שקלים.

אתה מצליח למצוא בנזין בפחות מזה?

 

כדאי שתבדוק עלויות נוספות שמשפיעות על ההחלטה:

עלות אגרה רישוי יקרה יותר בדיזל, טיפולים יקרים יותר בדיזל וכדומה. הדיזלים לא מציאה כל כך גדולה כפי שהיה לפני כ-10 שנים. ההפרש בין הדלקים הצטמצם והעלויות הנלוות יקרות יותר אצל הדיזלים.

 

לתשומת לבך.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם
אני בודק בעצמי פעם בשבוע וממלא סולר ב 7.04 שקלים.

אתה מצליח למצוא בנזין בפחות מזה?

כן.יש צדיק בסדום. ביעד עפולה 95 - 7.02 ש"ח לליטר. נו ואז?? ומה עם אנשים שמתדלקים סולר ב- 8.55 ש"ח לליטר,זה לא נחשב??

ידידי,זה שאתה מתדלק סולר ב 7.04 לא אומר כלום. מדוע? מישום שב-90 אחוז מהתחנות בארץ הסולר נמכר ביותר מהבנזין שצמוד אליו.

אבל זה ממש לא היה העניין.

×
×
  • תוכן חדש...