Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

עד עכשיו אני ואישתי היינו זוג עם ילדה קטנה עם רנו קליאו וסוזוקי אלטו ידניות

פתאום מתברר שיש הריוון תאומים ובקרוב נהפוך למשפחה של 5

אנחנו רגילים לרכבים קטנים ולא מבינים כלום ברכבים משפחתיים

אז את הקליאו רוצים להחליף ברכב לנסיעות משפחתיות (אין הרבה, והן בעיקר בתוך העיר)

אני מעריך שהוא ייסע פחות מ 10K בשנה

זקוקים לרכב הקטן ביותר שעדיין יוכל להחזיק מאחורה את שלושת הילדים (3 כסאות בטיחות בשלב ראשון!)

ויהייה מקום בבגז' לעגלת תאומים

את הרכב נחזיק לשנים רבות (הקליאו שלנו יד ראשונה משנת 2001)

מה שחשוב לנו:

מקום ראשון:אמינות - כמה שפחות מוסכים

וחשוב המחיר קנייה ומחיר צריכת הדלק ושהתיקונים לא יהייו יקרים

כמו כן חשובה בטיחות אבל לא בהיסטריה

 

מה לא חשוב: התדמית, הההתהגות על הכביש , האצה וכ"ו

פיזית אנחנו אנשים רזים בגובה 172 ס"מ כך שלא חשוב שתא הנהג יהייה מרווח במיוחד

חבל לנו לשלם סתם כסף על רכב חדש אבל אנו לא שוללים את זה על הסף, אם לא חדש אז רכב החל משנת 2008

פתוחים לכל האפשרויות היברדית או רגילה - מה שהכי משתלם לנו

התקציב 70 עד 100 אלף או אולי קצת יותר אם זה משתלם במיוחד

תודה מראש לכל מי שעונה

פורסם

שלום,

רכב ל 3 כיסאות בטיחות ועגלת תאומים לא יכול להיות קטן.

מה שאתם תצטרכו, זה רכב הכי נוח שאפשר.

ובמיקרה שלכם הכי נוח זה מיניוואן - רנו סניק, סיטרואן קסרה פיקאסו.

 

יש עוד אופציה, כאשר החלק הקדמי של הרכב לא ממש רחב, אבל האחורי אמור להספיק ל 2 כיסאות בטיחות+ בוסטר (ילדה בת 3 יכולה לעבור עד אז לבוסטר). אני מדבר על סקודה רומסטר. רומסטר תהיה פחות מרווחת מסניק או פיקאסו, אבל אם לא קונים כיסאות בטיחות ענקיים, היא תספיק לכם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטרף לכל ההמלצות בתגובה שמעליי.

עם תוספת קטנה יחסית תוכלו לרכוש רכב חדש כמו טויוטה ספייס וורסו, סקודה פביה ספייס, סקודה רומסטר או אפילו קיה סול.

רובם מיקרוואנים שמבוססים על רכבי סופר מיני אך מציעים מרווח פנימי נדיב במיוחד עקב תכנון חכם.

שווה לגשת לבדוק את הרכבים האלה באולם התצוגה ולבחון האם ידכם משגת רכישה של רכב חדש.

אמנם ברכבים האלה לא יהיה הכי מרווח מאחורה אך מאחר ומדובר בנסיעות עירוניות קצרות אז הם יכולים להתאים ובמקביל לעומת מיניוואן או משפחתית יהיו חסכוניים יותר בדלק (רובם מלבד הסול מצויידים ביחידות כוח חסכוניות למדי) וגם זולים יותר לביטוח. כמובן שעל אחזקה אין מה לדבר כי רכב חדש דורש מעט הוצאות אחזקה.

 

בהצלחה ופורים שמח.

פורסם

אי אפשר להכניס 3 מושבי בטיחות לרכב צר כמו פביה, גם לנסיעות קצרות.

הבגאז' של קיה סול קטן מדי.

גם טויוטה וורסו ספייס נראית לי לא מספיק רחבה מאחור למשימה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני באמת חושב שההצעה לרנו סניק היתה הצעה טובה (גם הסיטרואן קסארה-פיקאסו כמובן), בעיקר אם יש לכם נסיון טוב עם המותג ואתם לא נעולים על "רק יפני הכי אמין והכי טוב!!!1111" ובעיקר בעיקר אם יש אפשרות לידני.

פורסם

שלום

 

כשותף למצב נולדו לנו תאומים שהגדולה הייתה בת שנתיים הרשה לי לשתף אותך בבעיות נוספות שלא העלתה על דעתך.

1 עגלת תאומים וציוד תאומים שלוקחים בכול יציאה.

2 גישה להוצאת והכנסת התינוקות.

3 השפעת כסאות התינוק על המושבים הקדמיים והשפעתה על נוחות הנהג.

 

הרכבים העומדים בקריטריונים שאני מחשיב אותם אמינים הינם:

1 הונדה FRV תכנון מעולה של מושבים שמותיר תא מטען גדול תוכל להשיג 2007 בקצת פחות מ- 90 אלף

2 טויוטה וורסו - לאו דווקא החדשה יובאו גם בשנים קודמות. רכב שיתאים מאו דלמשימה

3 מאזדה 5 - לא להתקרב , לא נחה ולא מאפשרת גישה נוחה לתינוקות. תא מטען מאוד מוגבל

4 קאיה קארניבל - פתרון מעולה אם אתה יכול להתרגל לגודל , 2007 ניתן להשיג בפחות מ- 90 אלף.

 

אנחנו רכשנו מאזדה MPV 2005 רכב מצויין ונוח מינוס יחידי תצרוכת דלק

פורסם

תודה לכל מי שענה ול twins

על התשובה ועל שותפות הגורל....(טיפים נוספים יתקבלו בברכה)

כללית הייתי מעדיף רכב שהוא לא 1800 סמ"ק עקב צריכת הדלק

את twins

אני רוצה לשאול מדוע אינך ממליץ על סקודה רומסטר ?

או על הרנו סניק או הקסארה פיקאסו ?

ועוד שאלה אנו רגילים לגיר ידני. אבל אולי שיש המולה של 3 ילדים מאחורה עדיף להקל ולקחת גיר אוטומטי ?

מה אתם חושבים על טיפטרוניק ?

תודה

פורסם

אין קשר בין כמות הילדים לגיר.

 

כאשר הייתי במצבך ( 3 ילדים, אבל מבחירה :lol: ) + 30 אלף ק"מ בשנה של נסיעות,

קניתי רנו קנגו טורבו דיזל ידנית עם מנוע 1500 סמ"ק וצריכת סולר של 1:15+.

הרכב מדהים מבחינת המקום, גם בספסל האחורי וגם בבגאז', המושבים נוחים מאוד ובידוד הרעשים של מנוע דיזל מצויין .

ב 50-60 אלף ש"ח יש מבחר קנגו 2008, רק צריך למצוא רכב שמור.

יש גם ברלינגו\פרטנר עם אותו הפרינציפ, רק שאני אישית מצאתי אותם הרבה פחות נוחים לנהיגה.

 

 

אבל מה לעשות - קנגו לא התאימה למצבי הנוכחי ועברתי לסיטרואן ג'מפי ידנית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה דעתך על טנדרונים? כמו ברלינגו, דובלו ושות'? בתקציב שלך תוכל לרכוש יופי של רכב, משנתון גבוה מאד. הם ידניים -מה שאין לך בעייה, וחסכוניים -דיזל.

 

אופציה נוספת: מאזדה פרמאסי. מיניוואן חמישה מושבים, המבוסס על הלאנטיס. אמין ונוח, תא מטען ענק.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אני באמת חושב שרנו סניק (או גרנד-סניק) מתאימות כמו כפפה למשפחות עם שלושה ילדים קטנים. עם קילומטראז' שנתי של 10 אלף אני לא חושב שההבדל בין מנוע 1800 למנוע גדול (או קטן) יותר יהיה קריטי או מורגש במיוחד בכיס. הרבה יותר חשוב לדעתי שיהיה לכם נוח להשתמש ברכב ולהעמיס את העגלות והציוד של הילדים, וכשיש שלושה יש הרבה ציוד.

 

קנגו וברלינגו גם יכולות לבוא בחשבון, למרות שאני לא בטוח שלמי שנוסע מעט ובתוך העיר זאת האופציה הכי טובה. בתקציב שלכם באמת אפשר למצוא רכבים טובים עם קילומטראז' נמוך (יחסית לטנדרים) ובמצב מכאני מעולה.

 

אתם מוזמנים להגיע אלינו לקרסו טרייד-אין ולהתרשם מהרכבים.

פורסם

אפשר בקלות להכניס שלושה כסאות לילדים לרכב משפחתומטי 1600 ממוצע (קורולה, B4, פוקוס, קיה, וכולי). אין בעיה אלא אם כן יש לכם כסאות רחבים מהרגיל.

 

לגבי עגלת תאומים - תלוי בעגלה. עגלה רגילה נכנסת לתא המטען של כל המכוניות הנ"ל ללא בעיה, ונשאר מקום רב לציוד נוסף; כמו כן יש הרבה מאד מקום בין המושב האחורי לקדמי, מתחת לרגלי הילדים.

 

אם יש לכם ספק בדבר, פשוט תנסו עם רכב של חברים או שכנים.

 

דני

פורסם

אני גם נוטה מאוד להמליץ על הטנדרונים. אישית, הניסיון שלי עם רנו קנגו הוא שלילי מאוד בעוד שהניסיון עם סיטרואן ברלינגו ופורד קונקט הוא מצוין. שניהם נעימים מאוד לנסיעה ונהיגה, בעלי רמת בידוד רעש גבוהה ומרווחים מאוד.

בפיאט דובלו לא יצא לי לנהוג או לנסוע, אבל מביקורות עליו עולה שמדובר ברכב החזק ביותר בחבורה וכנראה גם בעל המידות הנדיבות ביותר.

עוד אופציה מעניינת שכדאי לקחת בחשבון היא פיאט מולטיפלה.

 

שיהיה בהצלחה עם התאומים!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...