Jump to content

_yaron1975_yes

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של _yaron1975_yes

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני שוקל לקנות סקודה רומסטר ידנית חדשה ואין לי הרבה נסיון בקניית רכב חדש אשמח לשמוע טיפים לגבי מה לדרוש בעת המשא ומתן למשל טיפולים חינם איזה הנחה סביר לקבל ? מה חשוב שאני אדע אין לי כרטיס של מועדון חבר
  2. תודה לכל מי שענה ול twins על התשובה ועל שותפות הגורל....(טיפים נוספים יתקבלו בברכה) כללית הייתי מעדיף רכב שהוא לא 1800 סמ"ק עקב צריכת הדלק את twins אני רוצה לשאול מדוע אינך ממליץ על סקודה רומסטר ? או על הרנו סניק או הקסארה פיקאסו ? ועוד שאלה אנו רגילים לגיר ידני. אבל אולי שיש המולה של 3 ילדים מאחורה עדיף להקל ולקחת גיר אוטומטי ? מה אתם חושבים על טיפטרוניק ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...