Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טל



 

מה שאני אומר זה - האם רמקול שמוצהר על יכולת ספיגה של 100 וואט בתחום תדר נתון - באמת יצרוך אותם? רוב המקרים הוא יצרוך שליש עד חצי ולא יותר.

 

הנתונים האלו אומרים כמה הרמקול יכול לספוג, לא כמה הוא זקוק בכדי לתפקד במלוא היכולת שלו מבחינת שחזור סאונד.

 

בנוסף לכך - בתוך סביבת רכב, כשאתה כל כך קרוב לרמקול - הסיכוי שאתה תוכל להוציא מהרמקול את ה100 אחוז שלו ועדיין לשבת ולחייך בתוך הרכב הם אפסיים - זו אחת הסיבות שבגללן רוב הסיכויים הם שה"הד רום" שאתה שומר עליו בכזו קנאות יספיק לך בכל מקרה גם על מגבר שמוציא הספק קטן בחצי מזה שהרמקול מוצהר לספוג.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בכל אופן קליפיניג לדעתי אפשר להבין בכמה מובנים :

 

או שהאות עצמו הוא אם קליפינג, כאשר הוא מוקלט בצורה כזאת שראשי הSIN WAVES של האות מרובעים.

 

מגבירים יותר מידי את האלמנט והוא מגיע לגבולות המכניים שלו ונדפק.

 

מגבירים יותר מידי את הגיין והאות הופך להיות קטום כמו בדוגמה הראשונה.

 

הכל מאוד יחסי, צריך לשמוע ולראות זה לא בדיוק תורה מסיני, יש דברים שאי אפשר לנבא ללא האלמנטים הספציפים שישומשו והיותקנו וגם זה לא מבטיח ניבוי נכון ללא הכרה של האלמנטים המדוברים לעומק.

פורסם

קליפינג הוא מצב שיכול להווצר בכל שלב נתון במערכת - החל מקובץ המקור שאותו הנגן מתרגם לאות מוצא בHU.

 

זה קל מאוד "להאשים" מגבר בגרימת קליפינג בגלל שנתוני ההספק שלו נמוכים מאלו שהרמקולים הוצהרו עליהם.

 

מצד שני זה קל באותה מידה לשרוף רמקולים עם מגבר הרבה יותר חזק ממה שהם מוצהרים במקרה שנכנסת למגבר אות קטומה מראש...

 

אנחנו לא מגבירים כאן אולם אירועים ובטח שלא פארק או איצטדיון בו הרמקולים אמורים להשתלט על שטח פתוח, אנחנו מדברים על מצב בו אנחנו יושבים בתוך קופסאת פח במרחק שהוא יורד ממטר וחצי עד אפילו פחות מחצי מטר בין הראש שלנו לרמקולים שלנו -

 

זה כמו ללבוש אזניות בגודל 4 אינטש...

 

קצת פרופורציות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...