Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מת יו''ר פיאט, אומברטו אניילי


כRובי
שימו לב! השרשור הזה בן 7279 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון שפיאט התנדנדה עם השנים, וכל טורינו וסביבתה, היו (הינם) במשבר

עקב זאת שפיאט מעסיקה סביבה את תושביי טורינו וסביבתה, אך כנראה מה ששובר את האנשים (למרות שנכנס כסף עקב המיזוג) הוא לראות מנוע G.M

מניע את פיאט. רק שהאמריקאים לא יגעו בעיצוב.........

(לא פלא כי אנזו פרארי התחרט ברגע האחרון בדקה ה-90' בעסקה עם פורד)

 

משפחת אניילי למרות העליות והמורדות, הפיכה בפיאט רוח, ולנו נתנה כמה

מהמכוניות שהיו לנכסי צאן ברזל בתרבות המוטורית.

 

יהי זכרו ברוך.

 

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:shock:

 

מעניין מה יהיה עכשיו, ואיך יראה העתיד :roll:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פתאום מת? זה בטח רק בעית חשמל קטנה !

גוררים לויקטור במוסך איטלינו, כמה מאות שקלים, וכמו חדש!

 

לא יכלתי להתאפק. אני מבקש סליחה ממשפחת אניילי, אם מישהו מבניה קורא את קרזפורום.... (שלא אמצא את עצמי עם מגפי בטון בתחתית הירקון)

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

01.6.2004 רויטרס/TheMarker

 

ענקית הרכב האיטלקית פיאט בחרה בסרג'יו מרצ'יונה, ראש קבוצת SGS השוויצית ודירקטור בפיאט, כמנכ"ל החדש בעקבות התפטרותו של ג'וזפה מורצ'ו שלשום, אמר אתמול מקור המקורב לקבוצה האיטלקית. "הוא האיש והוא יוצג כמנכ"ל החדש ביום שלישי", אמר המקור לרויטרס. פיאט ו-SGS סרבו להגיב לדיווח.

 

מורצ'ו התפטר מתפקידו ביום ראשון, דקות ספורות לאחר מינויו של לוקה דה מונטזימולו ליו"ר החברה. מונטזימולו, שעמד בראש חטיבת פרארי של החברה, מונה לתפקיד בעקבות מותו של היו"ר אומברטו אניילי.

 

מרצ'יונה, בן 52, כיהן בעבר כיו"ר קבוצת הכימיקלים השוויצית לונזה ומונה למנכ"ל SGS בפברואר 2002. הוא הוזכר בעבר כמנכ"ל אפשרי לפיאט אך הצטרף למועצת המנהלים של החברה ב-2003 כדי לפקח על שיקומה.

 

בהודעה שפירסם אמר מורצ'ו, המנכ"ל המתפטר, כי יעזוב את החברה באופן מיידי במחאה על השינויים שנערכו במועצת המנהלים שלה. מורצ'ו הוביל תוכנית לארגון מחדש של החברה אשר הוכיחה עצמה עד כה, וכללה מכירת נכסים, קיצוץ עלויות והתרכזות בייצור מכוניות - ליבת עסקי החברה.

 

מותו של אומברטו אניילי סימל סוף של תקופה בפיאט, שנשלטה עד כה ביד רמה על ידי משפחת אניילי. אניילי, שמת ביום חמישי ממחלת הסרטן, שימש יו"ר פיאט 15 חודשים, מאז מותו של אחיו הבכור ג'ובאני אניילי.

 

פיאט מנסה כיום להתאושש ממשבר פיננסי, לאחר שאיבדה נתח שוק באירופה ונפלה טרף לעומס חובות עצום. החברה הגיעה להפסדים של 4.3 מיליארד יורו ב-2002, ו-1.9 מיליארד יורו ב-2003.

 

פיאט, אשר הפסדיה ברבעון הראשון הצטמצמו אמנם, נמצאת בצומת דרכים קריטי: בשנה הבאה ייכנס לתוקף הסכם שחתמה עם ג'נרל מוטורס, שלפיו זכאית חברת המכוניות האמריקאית לממש אופציה לרכוש את 80% מניות פיאט אוטו שאינן בידה. בנוסף, החברה תידרש להשיב הלוואה לנושיה הבנקאיים - מצב ההופך אותה חשופה להשתלטות שלהם עליה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדברי צוקרמן:

 

מצמרת פרארי לפסגת פיאט

 

 

 

קונצרן פיאט ומשפחת אניילי ממשיכים לספק לנו כותרות מרעישות. והפעם - לוקה די מונטזמולו (נשיא פרארי) ימונה לנשיא פיאט. בתגובה למהלך התפטר במפתיע יו"ר והמניות צנחו

רועי צוקרמן

 

 

 

הדרמה במסדרונות פיאט ממשיכה. ימים בודדים לאחר מותו הפתאומי של אומברטו אניילי, נשיא פיאט, הודיעה משפחת אניילי כי מעתה יכהן בתפקיד נשיא הקונצרן לוקה די מונטזמולו, מי שהיה נשיא חטיבת פרארי מאז 1991 ומזראטי מאז 1997. ג'ון אלקאן, נכדו של ג'יאני אניילי, מונה לסגנו.

 

 

 

צריך לזכור כי מונטזמולו היה האיש שעמד מאחורי תוכנית ההתאוששות המרשימה של פרארי במסלול הפורמולה 1, כמו-גם בגרף הרווחים והמכירות העולמי. הוא נחשב לא רק לאיש עסקים קשוח וממולח, אלא גם לחובב מכוניות ואוהד מושבע של ספורט מוטורי. עם היוודע דבר מינויו, הודיע מייד יו"ר פיאט עד עתה, ג'וזפה מורצ'יו, על התפטרותו. צעד הגיוני אגב. מונטזמולו עבד בעבר תחת חסותו של מורצ'יו, והצמד נודע בקונצרן בתור שניים ש"גדולים מדי" כדי לפעול זה לצד זה.

 

 

 

אלא שהתפטרות מורצ'יו לא רק הפתיעה אנליסטים. היא גם הגיעה בתזמון גרוע, באמצע תוכנית ארגון מחדש בקונצרן, שנראתה עד לפני ימים אחדים כמתקדמת בכיוון הנכון. מורצ'יו ואניילי היו אלה שהגו וניהלו יחדיו את התוכנית ההכרחית, שנועדה לאפשר יציאה מהירה עד כמה שניתן מהמשבר הכלכלי החמור.

 

 

 

הפתעה בערבון מוגבל

 

 

 

מצד שני, מינויו של די מונטזמולו על-ידי משפחת אניילי אינו מפתיע. הוא נחשב במשך שנים לבן טיפוחיו של ג'יאני אניילי, הטייקון האיטלקי שנפטר אף הוא ממחלת הסרטן לפני שנה וארבעה חודשים. "צר לי שמורצ'יו בחר להתפטר", אמר הנשיא החדש לעיתונאים היום, "אך בכוונתנו להתקדם הלאה במהירות ולמנות יו"ר חדש כבר בישיבה הקרובה המתוכננת ליום חמישי".

 

 

 

זה לא עזר במיוחד למשקיעים. עם היוודע דבר הדרמה האחרונה בצמרת קבוצת פיאט, הגיבה בורסת מילנו בירידות שערים למניות פיאט. איך זה ישפיע על עתידה של החברה נדע רק בעוד מספר חודשים.

 

 

(31.05.04, 16:50)

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם נאמר עליו שהוא מעדיף את הצילצול של מטבעות מאשר את הקול של מנוע פרארי אבל עד היום הוא הוכיח את עצמו ואני בהחלט חושב שיש לו את היכולת לממש את הפוטנציאל הרדום של פיאט והחברות שבבעלותה.

 

THE KING IS DEAD, LONG LIVE THE KING

 

:beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7279 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...