Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הבנתי שיש כמה סוגי איביזה, אך אני לא מבין את ההבדלים בערך.

5 דלתות - כמה שיותר חסכונית (אפילו שמעתי על איביזה אקומוטיב) וכמובן התכונות האופייניות של רכב.

האם אפשר הסבר על הסוגים השונים? או המלצה איזה הכי מתאימה/טובה??

תודה מראש!

פורסם

סליחה על הדאבל אבל אני חייב לחזק כמה דברים :

אני מדבר על האיבזות החדשות.

רק על 5 דלתות אני מתעניין.

וצריך מידע על ההבדלים בין הסוגים (טורבו, Fr, Sc וכו')

כאמור, עקב מצב הדלק, צריכת הדלק הינה דבר חשוב

פורסם

עכשיו נכנסות האיביזות 1.2T החדשות שהם מוצאות בכל הדגים ( 3 דלתות,5 דלתות ידני אוטומט)

הם מחליפות את ה 1.6 הישן

הדגם SC הוא השלוש דלתות ספורט יש בו כסאות ספורט, גנטים, סאן רוף חתך צמיגים גדול יותר

ה5 דלתות למיטב ידיעתי מגיע עם 2 דגמים הרגיל והמפואר המפואר בא עם בקרת אקלים וגנטים

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם

ה 1.2T משווק לשוק במקום המנוע 1.6 הישן, הוא נכנס בכל הדגים של סאיט גם בלאון

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם
עוד כמה זה ישווק בארץ ה1.2 TSI..לפי מה שקראתי רק גרסת הסטיישן תשווק כרגע.

החל מלפני שבוע.

להלן המפרט (רק ה STYLE וSPORT רלוונטים ל TSI)

ibiza1.jpg

ibiza2.jpg

פורסם
החל מלפני שבוע.

להלן המפרט (רק ה STYLE וSPORT רלוונטים ל TSI)

 

הם הורידו את המנוע מ1.6 ל1.2 TSI והאוטו נשאר 105 כ"ס? גם ככה מנוע 1.6 זה מנוע קטן אז הם שמו מנוע יותר קטן עם מגדש טורבו? זה נשמע כמו לשלם על בעיות. היתכן? לדעתכם זה יהיה אמין? אני פשוט לא חושב שטורבו זה משהו אמין, מנסיון..

 

אגב, אני מבין שזו הצעת מחיר מסוכנות, כמה הם רצו על הגירסא של הספורט?

פורסם

הגודל לא קובע (:

ועכשיו ברצינות..

זה שהמנוע "הוקטן" בנפח שלו זה לא אומר שהוא פחות חזק אלא להיפך! הטורבו שהוסיפו לרכב הזה עושה פלאים!!

אתה מרגיש ששמו לך מנוע 2000 על רכב שהוא לא כבד והרכב מרגיש חזק ביותר..

בנוסף ישנם נתונים נוספים שמשפיעים על הביצועים לדוגמא כמה מומנט יש לרכב ושים לב שהמומנט פה קפץ ל 17.5 קג"מ ומושג בסל"ד מאוד נמוך כבר ויש לי טווח גדול ככה שיש לך כח זמין כמעט בכל מהירות

בנסיון על הפולו tsi שעשיתי נסיעת מבחן זאת חוויה! הבאתי קיקים בכל מהירות, הרכב מזנק במהירות.

בעניין האמינות של הטורבו, מנועי ה tsi משווקים בארץ ובעולם כבר לפחות 4 שנים ולא הראו על שום בעיה למרות שהמנוע 1.2 הוא יחסית חדש אבל אני לא רואה שום סיבה לבעיה

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
הם הורידו את המנוע מ1.6 ל1.2 TSI והאוטו נשאר 105 כ"ס? גם ככה מנוע 1.6 זה מנוע קטן אז הם שמו מנוע יותר קטן עם מגדש טורבו? זה נשמע כמו לשלם על בעיות. היתכן? לדעתכם זה יהיה אמין? אני פשוט לא חושב שטורבו זה משהו אמין, מנסיון..

 

אגב, אני מבין שזו הצעת מחיר מסוכנות, כמה הם רצו על הגירסא של הספורט?

 

120 לספורט ו112 לסטייל.

ובקשר למנוע, תיסע פעם אחת על מנוע 1.2 TSI ותרגיש מיד את ההבדל בין 1.6\1.5, הקג"מ יותר גבוהה ויש לרכב יותר כוח זמין בסל"ד יותר נמוך.. גודל המנוע במקרה הזה הוא סתם מיתוס..

פורסם

תודה לכולם על התגובות עזרתם לי..

עוד 2 דברים קטנים:

1) הכח סוס נשאר 105 ?

2) האם גרסת סטייל והספורט שתיהן באות רק עם 3 דלתות? או שקיים גם עם 5 דלתות?

(השאלה האם אפשר למצוא 1.2TSI עם 5 דלתות)?

פורסם
תודה לכולם על התגובות עזרתם לי..

עוד 2 דברים קטנים:

1) הכח סוס נשאר 105 ?

2) האם גרסת סטייל והספורט שתיהן באות רק עם 3 דלתות? או שקיים גם עם 5 דלתות?

(השאלה האם אפשר למצוא 1.2TSI עם 5 דלתות)?

 

תודה לכולכם על התגובות, הרגעתם אותי קצת, פחדתי שעם כל זה גם המחיר יעלה, אבל הגירסא ספורט ב120 ובאה עם כל התוספות האפשריות? דווקא שווה! :-D

בר, לפי מה שהבנתי מהפרוספקט שצורף פה, הכוח סוס נשאר 105 והמומנט (מה שבעצם מדביק אותך לכיסא בכל קיק דאון) עלה.

פורסם

אם היה לי 120 לקנות אוטו והייתי בוחר בסיאט

הייתי בוחר דווקא בסיאט לאון 1.8T

הרבה יותר משתלם באותו מחיר מקבלים מנוע חזק יותר, מקבלים גם גג נפתח ומגנזיום והאוטו עצמו יותר גדול ומרווח הSC קטנה מאוד בניסיון

הבעיה היחידה עם הלאון היא צריכת דלק יותר גבוהה מהאיביזה

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם
אם היה לי 120 לקנות אוטו והייתי בוחר בסיאט

הייתי בוחר דווקא בסיאט לאון 1.8T

הרבה יותר משתלם באותו מחיר מקבלים מנוע חזק יותר, מקבלים גם גג נפתח ומגנזיום והאוטו עצמו יותר גדול ומרווח הSC קטנה מאוד בניסיון

הבעיה היחידה עם הלאון היא צריכת דלק יותר גבוהה מהאיביזה

 

הלאון עולה 140 או 150 אם אני לא טועה

פורסם

הלאון ה1.8T בהנחה היא עולה 120 ראיתי במגזין אוטו לפני יומיים

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

×
×
  • תוכן חדש...