Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם



ברשותי אימפלה 3.4 .



ניתקלתי בבעיה:

בתחילת שבוע שעבר נדלקה מנורת מנוע ורכב איבד כח.

לאחר ביקור במוסך אובחנה בעייה בשסטום EGR והשסטום הוחלף.

אולם לאחר קבלת הרכב ממוסך החלה בעיית התחממות

הרכב התחמם לקו אדום לאחר נסיעה של כ10-15ק"מ .



בדקתי מאווררים ומפלס מים במיכל התפשטות - תקין.



הרכב הוחזר למוסך שם החלו ההסברים המוזרים:



א. אמרו שאין מים (או מספיק)במערכת למרות שהיו מים במיכל התפשטות במצב קר.

ב. אמרו שאין שום קשר בין התיקון לבין התופעה החדשה - הרכב לא סבל מהתחממות אף פעם.

ג. לאחר בדיקה מצאו שיש נזילה "מסעפת יניקה"-במלים שהמוסך.







האם החלפת שסטום EGR יכולה לגרום לבעיית התחממות יתר ? (התקנה לא תקיננה וכדו)



האם אפשרי המצב שינם מים במיכל התפשטות ומפלס המים משתנה כאשר לחצים אל צנרת ו אין מספיק מים במערכת?

פורסם

אני לא מאמין בצירופי מקרים, השסתום מחבר בין סעפת הפליטה ליניקה, במידה והוא מורכב אצלך קרוב לסעפת היניקה יש אפשרות שבזמן הפירוק גרמו לנזק.

פורסם

סעפת היניקה לא ממש מחוברת ל EGR אבל היא די קרובה שם. מתחת לEGR יש חיבורים של מים לתוך בית המצערת. תבדוק שאין נזילה משם, אם יש אז זה רק לפרק את הצינור, לנקות, להחזיר חזרה ולשים את הקפיץ עבודה של 10 דק' בהגזמה. אם אין משם נזילה אז אולי זה לא זה.

כמה הרכב עשה?

×
×
  • תוכן חדש...