Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כמה חודשים קניתי את האימפרזה 99 שלי והמוכר לא נתן לי קבלות על טיימיג שעשה אך הוא ציין שנעשה לפני 10 אלף קמ.

פתחתי מכסה אחד של הרצועה בכדי לנסות לוודא את תקינות הרצועה בכדי שלא יהיו הפתעות.

אני צריך את דעתכם כי אני לא בטוח איך לזהות אם משהו לא בסדר.

בתודה מראש

אסי

 

2c2qtmmnnqx1.jpg

 

0mgryc4ktijm.jpg

 

dyuzmkygnmgy.jpg

 

mdniw0e0e3to.jpg

 

wqudno5z4zge.jpg

פורסם

מבלי לזלזל בדעתו של עמית,

 

פרקטיקה ידועה היא שלא נהוג לקבוע את מצבה של רצועת טיימינג ע"פ מראה. אם הרצועה במצב רע מאד ניתן לראות זאת, אך לעיתים קרובות היא דורשת החלפה למרות שלא רואים עליה שום סימנים מיוחדים.

 

אם מסיבה כלשהי אתה לא סומך על המוכר, הוא לא יכול להציג קבלה ואין תיעוד מסודר במוסך שבו הוא טיפלל- תחליף. הכסף שווה גם את הסיכון הקטן.

פורסם

מבלי להעלב :roll: (ומצטרף לדעתו של אביב).

לכן נרשם ברישא - "על פניו".

דוגמה:

אונו מנוע "פייר" - הוראות יצרן(באנגלית) לבדוק ב-60K, החלפה ב-105K.

ספר הרכב בעברית מציין - החלפה ב-60K(ישנם רכבים לא מעטים שגם משיגים את היעד הזה :| ).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אים כל הכבוד ויש כאשר אני קונה רכב אני ניגש למכונאי שלי הכל נראה טוב אבל דרך תמונה זה לא רציני להגיד שהכל תקין

אלפיסט

פורסם
לפי הסימנים הלבנים שנוצרים מהלחץ של הגלגל שיניים הרצועה הזאת עשתה יותר מ 10K

אין לי מושג איך קבעת זאת. הסימנים הלבנים מעידים על רצועה שמתקפלת לכון הנגדי של השיניים ולא מעידים על מרחק נסיעה כלשהו.

בכל מקרה של ספק ומכוון שזה לא ראלי לבדוק את המצב הרצועה כל 10K קילומטר, אם יש מקום לספק שלא בוצעה עבודה תזמון כפי שנטען, תחליף את הרצועה.

פורסם

אין חשד ספציפי לגבי המוכר. פשוט לא היה קבלות והמוסך שהוא טיפל בו זכר את המוכר לפי הרכב ואמר שהבחור נהג לטפל ברכב בקפדנות.

פשוט אין להם רישום של טיפולים שהם עושים..

 

להחליף טיימינג ברכב הזה זה לא סיפור זול אחרי הכל

 

שבת שלום כולם!

פורסם
ונגיד שהרצועה בסדר מה עם המותחנים ?

במידה ובדקו והחליפו טיימינג פעם שעברה זה גם מעיד שבדקו \החליפו מותחנים עד לפעם הבאה..

פורסם

אי אפשר לבדוק שלמות מוחלטת על פי ראיה אבל כן אפשר לקבל אומדן כללי לגבי מצב הרצועה מבחינת פגמים חיצוניים ממבט בלבד.

תן למכונאי שיסתכל ויבדוק לפעולה תקינה של המותחנים והרצועה וסע לשלום, להסתכל בימינו לא עולה כסף.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
במידה ובדקו והחליפו טיימינג פעם שעברה זה גם מעיד שבדקו \החליפו מותחנים עד לפעם הבאה..

 

 

לא הייתי מסתמך על זה אבל שיהיה בהצלחה :-D

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אי אפשר לבדוק שלמות מוחלטת על פי ראיה אבל כן אפשר לקבל אומדן כללי לגבי מצב הרצועה מבחינת פגמים חיצוניים ממבט בלבד.

תן למכונאי שיסתכל ויבדוק לפעולה תקינה של המותחנים והרצועה וסע לשלום, להסתכל בימינו לא עולה כסף.

 

 

לבדוק בהחלט עולה כסף כאשר כל מוסך אומר לך "אם אני מפרק אז זה רק בשביל להחליף כבר"

 

לא הייתי מסתמך על זה אבל שיהיה בהצלחה :grin:

 

תודה על ההתיחסות בכל מקרה :)

×
×
  • תוכן חדש...