Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
206 הבעיה שצ'מפיון שוחטים בטיפולים

והחלפים מאוד מאוד יקרים מנסיון עם פאסאט טורבו..

 

1. לא עושים טיפולים בצ'מפיון אם לא חייבים.

2. בזמנו צ'מפיון טיפלו ברכבים בשמן חצי סינטטי וזה גרם לבעיות בוצה ולמוות בטרם עת של הטורבו.

 

אם תמצא רכב שעבר טיפולים במוסך רון סבירות גבוהה שלא תכנס להוצאות לא צפויות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לפותח השרשור- אני אובד עצות בידיוק כמוך, אך אל תוותר! מעט סבלנות ואני בטוח שתמצא ביד 2 איזה אקזמפלר ספורטיבי טוב (טוב נו על מי אני עובד..:()

 

עובדה שהשניים ב-50 לא צריכים להחזיר את הסרט, כי האלטרנטיבה זה לראות סרט גרוע או לקרוא ספר...

הצע וביקוש.

חבר יקר, אני מוכן להקריב את אשכיי על מזבח הפורום אם הליצנים הנ"ל יצליחו למכור ב-50!

מדובר במחיר מופקע לכל הדעות, בחודשים האחרונים נמכרו כמה אקזמפלרים, אשר מצבם (על הנייר!! יד וקילומטרז', מודע לעובדה שאין תחליף לבדיקת הרכב במכון, אך לא בדקתי אישית אף אחד מהם) טוב מהאקזמפלרים הנ"ל, במחיר של פחות מ45K.

 

POLO GTI

המצב בשוק גרוע לא פחות מזה של הקליאו ספורט.

 

פונטו HGT ?

אפשרות נחמדה, בסך הכל רכב די מהנה- אני אישית לא מתחבר אליו בגלל העיצוב המוחצן וההתנהגות הבינונית. לא מודע למצב השוק של רכב זה.

 

ה106 ראלי גמורות עם שלדה פצועה?

וואלה ? בדקת את כל ה106 שיש בארץ שאתה זורק מילים באויר ?!

כשחיפשתי (לא מזמן) ביד 2 מצאתי אאל"ט רק רכב אחד למכירה מדגם ראלי, ואפילו לא אחד מדגם GTI.

בסך הכל רכבים מעולים אך השנתון והק"מ כבר נותנים את אותותיהם ואכן- הרבה מהם נמצאים במצב מכני לא מזהיר (או שעברו תאונות).

אם אתה מכיר אחת שמורה או מעוניין למכור אחת שמורה אשמח לשמוע ממך בה"פ. :)

 

כמו שאבא שלי אומר, בוחרים בין מה שיש, לא בין מה שאין.

משפט נחמד, אך ישנה גם האפשרות להתאזר בסבלנות ולחכות לאקזמפלר שלא יגרום לך לנקיפות מצפון לאחר רכישתו.

אני למשל מוכן לחכות אפילו חודשים כדי להשיג את הרכב שאני רוצה, ולא מוכן להתפשר בנתונים. על עך יעיד כרטיס החופשי-חודשי שנמצא לו דרך קבע בארנקי :)

פורסם

משפט נחמד, אך ישנה גם האפשרות להתאזר בסבלנות ולחכות לאקזמפלר שלא יגרום לך לנקיפות מצפון לאחר רכישתו.

 

המשפט נאמר בהקשר אחר, זה שפוסל את כל הדגמים הקיימים שעונים לדרישות, מסיבות כאלו ואחרות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני במקומך הייתי הולך על הקליאו או על הHGT אבל לא אכנס כרגע לשיקוליך.

לעניין התקציב- אלפא 147 1.6 120 כ"ס יכולה להיכנס לתקציבך במודל 02.

רכב כיפי ביותר ולא חסרה לא פוזה.

הגה מהיר ואחיזה טובה.

כח קצת חסר אך בסה"כ אופציה מצויינת לתקציבך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לדעתי מי שמחפש הונדה פרלוד מחפש רכב עם תדמית ופרופיל ספורטיבי (לא ברור למה) ולא באמת רכב שיספק את הסחורה מבחינה ספורטיבית.

 

בקשר לקליאו, אם הוא מחליט ללכת עליה פשוט צריך לחכות שהאנשים ירדו מהעץ , כי בתקופה שאנשים כאן בפורום נפטרו מהקליאו בצורה סדרתית, הרכב הזה נסחר מאוד נמוך ביחס לנקודת המוצא ולאנשים היה מאוד קשה להיפטר.

אין שום סיבה לשלם על רכב כזה 50K וזה לא מחיר ריאלי. מי שמפרסם במחיר כזה הוא אופורטוניסט ולא מישהו שבאמת רוצה למכור כרגע. משהו כמו היונדאי I20 ב20 מעל המחירון שמישהו כאן חשב שהוא יכול למכור.

 

HGT הוא רכב שגם לא מספק את הסחורה מבחינה ספורטיבית וגם לא נראה ספורטיבי במיוחד לכן לדעתי לקנות אותו זה ליפול בין הכסאות. זה עדיף על פני קניית פונטו רגילה בשביל חובבי הז'אנר אבל זהו בערך (לדעתי)

 

אלפא הוא רכב שמיועד , שוב, לחובבי ז'אנר מסויים . מי שמסתכל על הונדה - לא ישקול אלפא. בלי קשר לדעתי ה147 נופלת לתיאור של הHGT , אבל נראית מצויין, על זה אין ויכוח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

סיטרואן ZX, ייתכן ויהיה קשה למצוא אקזמפל של וולקן (מנוע 2000) לא אנוס, אך מנוע ה1800 זכור לי כמנוע מאוד חזק וזריז ואם זכרוני אינו מטעה אותי ל1800 יש 127 כוחות סוס, כך שהוא עונה על דרישותך. יהיה הרבה יותר קל למצוא ZX 1800 במצב טוב מאשר עם מנוע 2000.

בהצלחה

כבר חתמתי...

פורסם
המשפט נאמר בהקשר אחר, זה שפוסל את כל הדגמים הקיימים שעונים לדרישות, מסיבות כאלו ואחרות.

סליחה טעות שלי.

פורסם
סיטרואן ZX, ייתכן ויהיה קשה למצוא אקזמפל של וולקן (מנוע 2000) לא אנוס, אך מנוע ה1800 זכור לי כמנוע מאוד חזק וזריז ואם זכרוני אינו מטעה אותי ל1800 יש 127 כוחות סוס, כך שהוא עונה על דרישותך. יהיה הרבה יותר קל למצוא ZX 1800 במצב טוב מאשר עם מנוע 2000.

בהצלחה

 

מוצעות כרגע למכירה כמה 306XSI דור שני בלוחות (וגם כאן), למיטב זכרוני במנוע של 16 השסתומים מספר הסוסים שיצאו מצרפת היו מעל 130...

פורסם

הוולקן בעלת ה121 כ''ס (אני מחזיק באחת,היא לא חזקה בקו ישר וללא כוח מתפרץ וחורך אספלט,אך היא מאוד מהנה,עזוב מספרים על הנייר ישנם דברים חשובים יותר).

ה306 XSI דור 2 בעלת 138 כ''ס (מצויידת ב16 שסתומים לעומת הקודם עם ה8 שסתומים הזהה לוולקן).

הZX בעלת מנוע 1800 בעלת מנוע בזבזני יותר וחלש(101 כ''ס אם אינני טועה) ,כמובן שהיא איננה מאובזרת ומכוילת כמו הוולקן.

פורסם

 

HGT הוא רכב שגם לא מספק את הסחורה מבחינה ספורטיבית וגם לא נראה ספורטיבי במיוחד לכן לדעתי לקנות אותו זה ליפול בין הכסאות. זה עדיף על פני קניית פונטו רגילה בשביל חובבי הז'אנר אבל זהו בערך (לדעתי)

 

 

אתה יודע, אני מנסה למכור את הרכב וזה לא בדיוק עוזר לי מה שאתה רושם :lol:

 

אבל ברצינות עכשיו, למה לא מספר את הסחורה מאיזה בחינה?

מבחינת כח? כי אני יכול להביא לך בעל fr שיגיד לך אחרת.

מבחינת התנהגות? אתה מוזמן מתי שתרצה לעשות סיבוב ולתת אחר כך חוות דעת אמיתית לאחר ניסיון ובלי סטיגמות או ממה שאומרים אחרים.

לגבי איך שהוא נראה, זה כבר עניין של טעם אישי.

הבעיה של הרכ היא תדמיתית וחבל שכך.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
לדעתי מי שמחפש הונדה פרלוד מחפש רכב עם תדמית ופרופיל ספורטיבי (לא ברור למה) ולא באמת רכב שיספק את הסחורה מבחינה ספורטיבית.

 

בקשר לקליאו, אם הוא מחליט ללכת עליה פשוט צריך לחכות שהאנשים ירדו מהעץ , כי בתקופה שאנשים כאן בפורום נפטרו מהקליאו בצורה סדרתית, הרכב הזה נסחר מאוד נמוך ביחס לנקודת המוצא ולאנשים היה מאוד קשה להיפטר.

אין שום סיבה לשלם על רכב כזה 50K וזה לא מחיר ריאלי. מי שמפרסם במחיר כזה הוא אופורטוניסט ולא מישהו שבאמת רוצה למכור כרגע. משהו כמו היונדאי I20 ב20 מעל המחירון שמישהו כאן חשב שהוא יכול למכור.

 

HGT הוא רכב שגם לא מספק את הסחורה מבחינה ספורטיבית וגם לא נראה ספורטיבי במיוחד לכן לדעתי לקנות אותו זה ליפול בין הכסאות. זה עדיף על פני קניית פונטו רגילה בשביל חובבי הז'אנר אבל זהו בערך (לדעתי)

 

אלפא הוא רכב שמיועד , שוב, לחובבי ז'אנר מסויים . מי שמסתכל על הונדה - לא ישקול אלפא. בלי קשר לדעתי ה147 נופלת לתיאור של הHGT , אבל נראית מצויין, על זה אין ויכוח.

 

נכון אני מחפש רכב עם תדמית ספורטיבית, אני מאוד אוהב את הצורה של ההונדות הבעיה שהן מיוחסות לערסים ולכן אני מעדיף להימנע מהם. מכל רכב אפשר להפיק הנאה מסוג כלשהו מן הסתם שמפרלוד ההנאה תהייה יותר מבחינת אבזור וסלון פנימי מאשר ביצועים מטורפים. מה שכן, אני כן מוכן להרפתקאות בסגנון רכבים כמו אלפות השורה התחתונה היא שאני מחפש משהו מיוחד שונה בולט וכמובן ספורטיבי. כרגע יש הרבה הצעות מעניינות אבל נראה שהפולו היא הבחירה המתבקשת. אבל באמת הכל תלוי במה שאפשר למצוא ובאיזה מצב.

פורסם

 

HGT הוא רכב שגם לא מספק את הסחורה מבחינה ספורטיבית וגם לא נראה ספורטיבי במיוחד לכן לדעתי לקנות אותו זה ליפול בין הכסאות. זה עדיף על פני קניית פונטו רגילה בשביל חובבי הז'אנר אבל זהו בערך (לדעתי)

 

אלפא הוא רכב שמיועד , שוב, לחובבי ז'אנר מסויים . מי שמסתכל על הונדה - לא ישקול אלפא. בלי קשר לדעתי ה147 נופלת לתיאור של הHGT , אבל נראית מצויין, על זה אין ויכוח.

 

נהגת ב-HGT ובאלפא?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

טוב... ראיתי 147 TI. לצערי אני רואה מגמה שוב ושוב של אנשים שלא משקיעים שקל באוטו חוץ ממכניקה

ורוצים 40-30 אחוז מעל המחירון כי "יש להם רכב נדיר". כל הזמן ידיים גבוהות כל הזמן הבטחות שהאוטו נראה מעולה מבפנים

ותמיד אותו סיפור של ריפודים קרועים שצריכים MAKE OVER. אני לא מבין את זה כל רכב ספורט שראיתי בלי קשר למצבו

תמיד נמכר מעל המחירון... האם כל רכבי הספורט "נדירים" מה קורה לאנשים פה? באמת שעברתי על כל היריעה.

פולו אלפא סיטרואן פיג'ו רנו. אין לי בעיה לשלם מעל המחירון על רכב שהוא בונבוניירה ולא צריך פחחות צבע חידוש ריפודים

או בדרך לאוברול שלו... כרגע האופציה השפויה חוזרת לפולו GTI. למרות שבמחיר הזה למה לא ללכת על 147 2.0 שכפי הנראה כן נמכרת מתחת למחירון. כל הזמן אני שומע "אתה יודע מה זה" "יש 5 חתיכות בארץ" יאללה כבר אנשים חושבים שהם מחזיקים זהב בידיים שעשוי מפח שיוצר לפני 15 שנה.

פורסם

גם האלפא 147 1.6 בגירסת ה120 כ"ס תסב לך הנאה ותיתן לך את התדמית שאתה מבקש.

מילת המפתח בשבילך היא סבלנות.

תמתין ותמצא את אשר אתה מבקש.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...