Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב נקנה ביום חמישי והוא במבצע של אחריות היבואן לשנתיים.

מדובר בדגם דומה לSW כשההבדלים הם שהוא ללא גג זכוכית ו5 מושבים במקום 7.

הבעיה:

כאשר הרכב בהילוך D, עוצרים וכשלוחצים גז להתחיל נסיעה יש השהיה ו"מכה" חזקה בהחלפת ההילוך.

ההרגשה היא שהמנוע מגיב לגז והרכב נשאר בניוטרל. הסל"ד באמת עולה (במד סל"ד ושומעים את המנוע) ורק אז ההילוך משולב.

מה שקורה זה שהרכב מתחיל את הנסיעה בקפיצה ואפילו חריקת צמיגים (כמו מצב שהרכב בניוטרל, נותנים גז ואז משלבים לD).

הדבר לא קורה כשמשלבים לתפעול ידני של ההילוכים (כנראה כי הגיר נשאר בהילוך ראשון בעצירה ולא משלב לניוטרל).

כל הבעיה של ההחלפה אורכת כשתי שניות ומטריפה את הדעת.

דבר נוסף שלפעמים קורה הוא שכשהרכב עומד ונמצא בהילוך D, יש מכה בהחלפת הילוך.

שוב נראה שזה שילוב מניוטרל לD של התיבה האוטומטית.

כמו כן, יש רעידות בנסיעה במהירות מעל60-70 קמ"ש, שוב מרגיש שזה משהו שקשור לגיר.

במחשב שיש בדשבורד אני רואה שיש דיאגנוסטיקה רק של תקלה לא קשורה- Plip battery spent.

לפי מה שקראתי צריך להחליף סוללה בשלט של הרכב כך שזה לא קשור.

אחד הדברים שמישהו אמר לנו זה שיכול להיות שצריך תוסף לשמן גיר :roll:

אני רק מנסה להבין מה יכולה להיות התקלה, הרכב יטופל במסגרת האחריות. מה דעתכם??

(רק מידע מועיל בבקשה שיכול לקדם בפתרון הבעיה).

פורסם
שלום,

הרכב נקנה ביום חמישי והוא במבצע של אחריות היבואן לשנתיים.

מדובר בדגם דומה לSW כשההבדלים הם שהוא ללא גג זכוכית ו5 מושבים במקום 7.

הבעיה:

כאשר הרכב בהילוך D, עוצרים וכשלוחצים גז להתחיל נסיעה יש השהיה ו"מכה" חזקה בהחלפת ההילוך.

ההרגשה היא שהמנוע מגיב לגז והרכב נשאר בניוטרל. הסל"ד באמת עולה (במד סל"ד ושומעים את המנוע) ורק אז ההילוך משולב.

מה שקורה זה שהרכב מתחיל את הנסיעה בקפיצה ואפילו חריקת צמיגים (כמו מצב שהרכב בניוטרל, נותנים גז ואז משלבים לD).

הדבר לא קורה כשמשלבים לתפעול ידני של ההילוכים (כנראה כי הגיר נשאר בהילוך ראשון בעצירה ולא משלב לניוטרל).

כל הבעיה של ההחלפה אורכת כשתי שניות ומטריפה את הדעת.

דבר נוסף שלפעמים קורה הוא שכשהרכב עומד ונמצא בהילוך D, יש מכה בהחלפת הילוך.

שוב נראה שזה שילוב מניוטרל לD של התיבה האוטומטית.

כמו כן, יש רעידות בנסיעה במהירות מעל60-70 קמ"ש, שוב מרגיש שזה משהו שקשור לגיר.

במחשב שיש בדשבורד אני רואה שיש דיאגנוסטיקה רק של תקלה לא קשורה- Plip battery spent.

לפי מה שקראתי צריך להחליף סוללה בשלט של הרכב כך שזה לא קשור.

אחד הדברים שמישהו אמר לנו זה שיכול להיות שצריך תוסף לשמן גיר :roll:

אני רק מנסה להבין מה יכולה להיות התקלה, הרכב יטופל במסגרת האחריות. מה דעתכם??

(רק מידע מועיל בבקשה שיכול לקדם בפתרון הבעיה).

 

 

שלום

יתכן שהבעיה תתוקן רק באמצעות עידכון תכנה. , ויתכן שיצטרכו תיקון של ממש . עד שלא תתחבר לסורק תקלות במוסך שמבין ענין, איש לא ידע מה התקלה.

שבת שלום

פורסם
אחריות היבואן לשנתיים

 

מה הבעיה ?

אני מחפש שיהיה לי רקע לגבי גורמים לתקלה כזאת לפני שהרכב מגיע למוסך.

כדי שלא יהיה מצב שעושים משהו שלא יפתור את הבעיה באופן קבוע ולא יהיה לי מושג.

אף פעם לא ביצעתי שם תיקון תקלה, רק תחזוקה שוטפת.

שלום

יתכן שהבעיה תתוקן רק באמצעות עידכון תכנה. , ויתכן שיצטרכו תיקון של ממש . עד שלא תתחבר לסורק תקלות במוסך שמבין ענין, איש לא ידע מה התקלה.

שבת שלום

שאלה נוספת אליך, יתכן והתקלה לא מופיעה בדיאגנוסטיקה של הרכב (דרך המסך בדשבורד) אך תופיע בסורק תקלות?

כמו שציינתי, זה לא קורה כל הזמן אבל ממה שנתקלתי בנסיעה של 15-20 דקות זה מופיע.

תודה רבה!

פורסם

אין לך ברירה אחרת - תיכנס למוסך מרכזי בתקווה, שהבעיה תופיע בבדיקה. הכי קשה לעלות על התקלות שקורות לסירוגין.

יש לך שנתיים אחריות. אם לא יפתרו את הבעיה באופן קבוע, היא תחזור הרבה לפני תום האחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...