Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

שמן גיר בודקים בעזרת מדיד שמן נוסף למדיד שמן המנוע, הנמצא בצד ימין של תא המנוע, והוא למעשה נוזל הדראולי ולא שמן, ונקרא דקסרון 3.

נוזל הדראולי בתיבת ההלוכים בודקים במנוע חם ועובד, בהילוך סרק(ניוטרל), וזאת לאחר שהעברת את בורר הלוכים, בין כל ההלוכים, ואז חזור להלוך סרק(ניוטרל), שלךוף את המדיד, ונגב אותו בעזרת מטלית נקיה, והכנס שוב את המדיד, הנמצא בתוך צינור מתכת חלול, ובדוק האם מפלס הנוזל הדראולי נמצא קרוב לסימון HOT(חם), במידה וחסר יש להוסיף, נוזל דקסרון 3 בלבד.

לפי סגנון השאלות, ולאחר הודעה פרטית שקיבלתי ממך, המלצתי החמה, גם בגלל גילך הצעיר, וחוסר נסיונך והבנתך ברכב, לפנות למוסך מומלץ באזור מגורייך, חפש כזה בפורום אוף טופיק, בקטגוריה, המלצות חמות על בעלי מקצוע, או ציין את מקום מגורייך, ותקבל המלצות של חברי הפורום, על מוסך מומלץ, באזור מגורייך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

שמן גיר בודקים בעזרת מדיד שמן נוסף למדיד שמן המנוע, הנמצא בצד ימין של תא המנוע, והוא למעשה נוזל הדראולי ולא שמן, ונקרא דקסרון 3.

נוזל הדראולי בתיבת ההלוכים בודקים במנוע חם ועובד, בהילוך סרק(ניוטרל), וזאת לאחר שהעברת את בורר הלוכים, בין כל ההלוכים, ואז חזור להלוך סרק(ניוטרל), שלךוף את המדיד, ונגב אותו בעזרת מטלית נקיה, והכנס שוב את המדיד, הנמצא בתוך צינור מתכת חלול, ובדוק האם מפלס הנוזל הדראולי נמצא קרוב לסימון HOT(חם), במידה וחסר יש להוסיף, נוזל דקסרון 3 בלבד.

לפי סגנון השאלות, ולאחר הודעה פרטית שקיבלתי ממך, המלצתי החמה, גם בגלל גילך הצעיר, וחוסר נסיונך והבנתך ברכב, לפנות למוסך מומלץ באזור מגורייך, חפש כזה בפורום אוף טופיק, בקטגוריה, המלצות חמות על בעלי מקצוע, או ציין את מקום מגורייך, ותקבל המלצות של חברי הפורום, על מוסך מומלץ, באזור מגורייך.

בברכה

צביקה

 

אהלן צביקה,

 

זה לגבי גיר רגיל או אוטומט?

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

כרמל ידידי שלום רב !

ברור לך שהבדיקה שפרטתי, מיועדת לתיבת הלוכים אוטומטית בלבד, וודאתי זאת לפני , שפותח השרשור בעל תיבת הלוכים אוטומטית.

בקריאה נוספת של השרשור, מתברר שהוא התכוון לשמן גיר מכני של הבקאקס, מבלי מודעות שיש גם לבדוק נוזל הדראולי.

בשתי המקרים רצוי ומומלץ, שיעשה זאת במוסך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
איך אני בודק אם חסר לי שמן גיר ?

ואיזה עוד שמנים יש באוטו חוץ משמן מנוע ואיפה בודקים אותם ?

 

תודה (:

 

קרא כאן:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=82515

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...