Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב אני מעוניי ליקנות שעונים כאלו להוסיף לאוטו שלי

מישהו יודע מאיפה אולי חנות אולי אתר כל מידע יעזור

תודה מראש יריב

כלי רכב שברשותי : חיפושית 1974 וחיפושית 1973 וספה SS180 1968 ופיאג'יו CI 1992 יפים עם הרבה סטייל !!

פורסם

יש אתר שקוראים לו Dealextreme תחפש בקטגוריות שם, מוכרים את כל השעונים עם פודים בלי פודים, עד 23$ עם משלוח חינם לארץ.

 

בתור אחד שגם חיפש, וכל חנות פה בארץ רוצה איזה 250+ ש"ח על שעון בודד, משתלם לי להזמין 3 במכה במחיר של 250 לא?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

אם אתה מתכוון להתקין שעון חום או לחץ שמן ליופי באוטו, אחלה

אבל אם אתה רוצה שגם יראה לך את הטמפרטורה הנכונה של המנוע או את הלחץ האמיתי שלו, קנה שעונים מתוצרת טובה ואמינה. נכון שהם עולים קצת יותר אבל הם 'שומרים' לך על המנוע.

בברכה ובהצלחה

סיגל

פורסם
יש אתר שקוראים לו Dealextreme תחפש בקטגוריות שם, מוכרים את כל השעונים עם פודים בלי פודים, עד 23$ עם משלוח חינם לארץ.

 

בתור אחד שגם חיפש, וכל חנות פה בארץ רוצה איזה 250+ ש"ח על שעון בודד, משתלם לי להזמין 3 במכה במחיר של 250 לא?

 

 

השעונים שקונים בDX הם שעונים שאסור להסתמך עליהם ,

שעונים קונים בארץ אך ורק וחברות מוכרות

×
×
  • תוכן חדש...