Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כנראה שהיום מישהו החליט שלא מתאים לו איך שיושב אצלי המכסה דלק.

הוא כאזרח תמים וטוב החליט לבוא לקראתי ולשבור אותו.

נשאר רק הפקק שמכסה את הפיה של הדלק, המנגנון לא נדפק.

השאלה היא, מה עושים עכשיו?

מי שלא מבין, את המכסה דלק פותחים עם המפתח של הרכב.

השאלה היא האם אפשר להזמין חדש ולחרוט אותו למפתח?

או שחובה מפתח חדש?

כמה בערך כל העסק אמור לעלות?

פורסם

אפשר לקנות מכסה דלק מקורי, המחיר לפי כמה שנים היה 250 או 280 שקל, לא זוכר בדיוק.

 

המכסה כמובן מגיע עם מפתח נוסף.

 

אולי אפשר לנסות להעביר את הצילינדר מהמכסה השבור אל המכסה החדש.

 

שכחתי פעם את המכסה בתחנת דלק, וקניתי חדש.

 

השתמשתי תקופה במפתח הנוסף שמגיע עם המכסה, ואז יום אחד ניסיתי לפתוח אותו עם המפתח הרגיל של האוטו וגיליתי שגם המפתח הזה פותח את המכסה. מאותו יום התחלתי להשתמש במפתח המקורי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...