Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אבקש לקבל עצות לטיפול שוטף באיביזה קופרה 2008

בנוסף אבקש לדעת כיצד להתנהג עם הטורבו?

*האם צריך לתת לו להתחמם לפני נסיעה? וכמה זמן?

*האם צריך לתת לו להתקרר אחרי נסיעה? וכמה זמן?

איך להתנהג איתו בזמן נסיעה כדי לשמר אותו ולתחזק אותו?

 

תודה

פורסם

רצוי לא ללחוץ את הטורבו בתחילת נסיעה

עד שהשמן מגיע לטמפרטורת עבודה,

בסביבות ה-5-10 דקות מתחילת הנסיעה.

כנ"ל לגבי סיום נסיעה, רצוי לנסוע רגוע ב-10 דקות אחרונות של הנסיעה

או לחכות כמה דקות בסרק עם מנוע פועל כדי שלא ייווצר מצב שמניפות הטורבו

מסתובבות בלי שימון.

 

תתחדש!

פורסם

לטפל באוטו כמו בכל רכב,שמן מים,לחץ אוויר תקין בצמיגים,טיפולים שוטפים בזמן.חלקים מקוריים.

טורבו לא צריך להתחמם,הוא מתחמם מעצמו מצויין.

צריך לתת למנוע להגיע לטמפ' עבודה לפני שלוחצים חזק. בכל רכב לא רק עם טורבו.

 

מומלץ מאוד אחרי נסיעה מאומצת לפני כיבוי מנוע לחכות כדקה עד השטורבו יגיע למהירות סרק,אם את הכמה דקות לפני עצירה עשית בצורה רגועה,ניתן לחכות רק כמה שניות לא משהו מיוחד.

זה בגדול מה שצריך לעשות ברכבי טורבו כדי לשמור עליו לאורך זמן.

 

תתחדש על הרכב!!

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...