Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 6 פרימיום תקלה בגיר


erezr
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש ברשותי מאזדה 6 פרימיום (2300) שנת 2003

לפני כשבוע התחילה תופעה בנסיעה מהירה לפעמים הילוך שלישי נתפס ולא עובר לרביעי.

אם מעבירים לידני (טיפטרוניק) ולוחצים + זה עובר.

אם לוחצים קיק-דאון זה יכול לקרות גם בהילוך שני.

אם זה קורה אז ההילוך לא יעבור גם בסל"ד 6000 רק בידני זה עובר.

הרכב עבר בדיקה ב- 2 מוסכי מאזדה, המחשב נבדק ולא מראה שום תקלה.

מוסך אחד אמר שהבעיה בגיר ויש להחליף את הגיר.

פניתי למוסך גירומטיק בחיפה (המלצה של חבר) והוא בדק את הרכב במשך יומיים והגיע למסקנה שאין בעיה בגיר. הוא גם לקח את הרכב למוסך מאזדה ולא מצאו תקלה.

הערכה שלו שמדובר בתקלה במחשב המרכזי של הרכב.

הוא אמר לי לפנות חזרה למוסך מאזדה ושהם ינסו להחליף מחשב וייראו אם התקלה נפתרה.

 

האם מישהו נתקל במשהו דומה ?

מה ההמלצות שלכם ?

 

תודה רבה

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם העוזרים

פירקתי את חיישן ה- MAF וניקיתי אותו עם אלכוהול. זה לא עזר.

לפי מה שאמר לי הבחור מגירומטיק הוא פנה למוסך מאזדה ועשו עדכון תוכנה אבל אני אבדוק את הנושא שוב ביום ראשון.

 

כפי הנראה זו בעיה במחשב או חיישנים.

האם מוסך מאזדה הראשי מומחים יותר גדולים מהשאר בנושא המחשב ?

האם יש המלצה על מוסך אחר המתמחה במחשבים ?

ראיתי שיש חברות (כמו המכוון) שמתקנים מחשבים של רכבים. האם כדאי לבדוק איתם ?

 

שוב תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה בכלל לא נשמע כמו תקלה במחשב. יותר נשמע כמו בעיה בלחץ השמן או בעיה באחד הסולנויידים. הייתי מציע לך להחליף נוזל גיר ע''י מכונה יעודית במוסך מורשה (הדגש הוא על החלפה במכונה של כל השמן) ולאחר מכן להחליט הלאה. אם הבעיה נשארת הייתי אז מציע לחפש מקצוען לגירים ולנסות לעלות על הבעיה. מוסך ראשי או מוסך גירים פשוט יציעו לך להחליף את הגיר (לא רצוי ולא מומלץ). אם אתה צריך עזרה למקצוען בצפון - פנה בפרטי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...