Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים, אני מתגורר בקנדה כיום ושוקל לעשות עליה לארץ. רציתי לדעת אם מישו יודע כמה אני ישלם מיסים או מכס על רכב שאני שוקל לייבא לארץ. הבנתי שיש הקלות לתושבים חוזרים אבל לא ממש הבנתי איך כל זה עובד.עלות הרכב יהיה משו באזור של 25-30 אלף דולר. אני עדיין לא סגור על איזה אוטו לייבא אז אם יש לכם הצאות אני אשמח לשמוע :)

פורסם

מנסיון יבוא לא כעולה חדש.

תכפיל פי 2 את מחיר הרכב זאת תהיה העלות לפני תשלום על אגרות רישוי. לעולים חדשים יש הטבות רבות לכן רצוי לבדוק מהן.

פורסם

אני ממליץ לעות חיפוש לצמד המילים "ייבוא אישי" אני בטוח שתקבל את כל התשובות.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ז. יבוא רכב מנועי

 

  • http://ozar.mof.gov.il/customs/2years.htm

  • לתושב חוזר ששהה בחו"ל מעל שנתיים/לסטודנט חוזר - ראה תנאים במדריך ליבוא רכב ע"י ישראלים
  • תושב חוזר ששהה בחו"ל מעל שש שנים,והוא ובן זוגו לא הועסקו במשך חמש השנים האחרונות מטעם מדינת ישראל או מטעם תאגיד /מעסיק ישראלי אחר, המייבא רכב לישראל על שמו או רוכש אותו בארץ ממחסן-רשוי של יבואני הרכב, תוך שלושה חודשים מיום הכניסה הקובעת, פטור מתשלום מס-קניה, אך חייב בתשלום מכס בשיעור 50% + מע"מ (75% מסים במרוכז), בתנאים הבאים:
    1. הרכב הוא מתוצר ודגם, שאושרו ליבוא ע"י משרד התחבורה (לבירורים - יש לפנות למח' התקינה במשרד התחבורה).
      לקבלת רישיון/אישור ליבוא הרכב הספציפי יש לפנות למשרד התחבורה באמצעות אתר האינטרנט - www.mot.gov.il.
    2. הרכב הוא חדש או משומש, וטרם חלפו 48 חודשים ממועד ייצורו.
      אם מועד ייצורו אינו ידוע, טרם חלפו 48 חודשים מהמועד שבו נרשם לראשונה לתנועה בדרכים במדינת חוץ.
    3. הרכב יובא לישראל לא יאוחר מתום 3 חודשים מיום כניסתו של הזכאי לישראל.
    4. הנכנס בן 17 שנים לפחות, ביום כניסתו.
    5. הנכנס היה בעל רישיון נהיגה תקף מארץ המגורים האחרונה ערב כניסתו לישראל.
    6. הנכנס הינו בעל רישיון נהיגה ישראלי בר תוקף

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...