Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כותב בפורום אספנות, כי כאן לאנשים יש ניסיון עם בעיות כאלה בשיקום הרכבים.

 

היום לקחתי סולם ושטפתי את הרכב שלי. מצאתי כמה רקבונות על הגג, במקום אחד התפתח חור קטן.:cry::-(

מסתבר שיוקון שלי חולה סרטן רכבים - חלודה.

 

מקום ריקבון אחד הוא 2x3 סמ, מקום נוסף עם חור 2x2 ועוד מקום 1x1. בנוסף יש חלודה שטחית במקומות שירדה הלכה.

אני מבין שצריך לשייף את כל הגג ולחתוך חלקי פח הנגועים. מה יבוא במקומם: פיברגלס או טלאים של ברזל? מה עדיף?

כמה זמן לוקח לסדר בעיות כאלה?

 

הרכב שלי בקרוב יילך למחלקה האונקולוגית של מוסך (פחח), אך אני זקוק להכוונה בנוגע לתיקון.

 

בינתיים מרחתי ממיר חלודה. אני מבין שהוא לא עוזר. שייפתי את המקומות ומרחתי.:-(

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כבעלים של GMC בהווה ועוד דיי הרבה שברולטים זקנים בעבר - אין מנוס מהחלפת חלקים נגועים בטלאים. יש לחתוך, לרתך פח אחר, לשייף, להחליק ולצבוע. יש לשים לב למקומות רגישים (קורות חלון, מסגרות וכד') ולטפל מבעוד מועד.

פורסם

איזה שנה הרכב??? מה פתאום כאלה חורים בגג? לא ראית או הרגשת את זה קודם? בסערה האחרונה הרכב היה אמור להפוך לאגם הברבורים עם כאלה חורים.

 

הרכב נצבע פעם? עבר איזו טראומה גלגולית? (מלשון התהפכות)

 

בעיקרון לא יודע על תיקון בפיבר, אבל הצורה הרגילה והנורמלית היא לחתוך לתקן ולצבוע. חשוב לבדוק מה גרם לזה ואם יש רקבונות בגג שזה לא בדיוק מקום מצוי לרקבונות כי לא עומדים שם מים, מן הסתם יש בעוד מקומות.

 

לא הבנתי מה בדיוק אתה מבקש לדעת. המלצות על מקומות? באיזו רמה של תיקון? (לשלם כמה שפחות או כמה שיותר? התיקון יהיה בהתאם)

פורסם

הרכב ברשותי כבר השבוע השלישי. שנת היצור היא 96.

 

לא ניראה שזה התוצאה של טראומה, יש לו בגז׳ על הגג ובמקום שנכנס אחד הברגים יש רייקבון. במקום נוסף איפה יש צלעות חיזוק ומודבק פס גומי, מתחתיו במקום אחד מחליד והחלודה גלשה עד כדי כך שיש במקום אחד חור.

עוד מקום היה פוצוץ של צבע ויש שם חלודה.

 

יש עוד שני קומות איפה ירדה הלכה והצבע שם נסדק, יש חלודה שטחית.

 

הרכב כל כך גבוה שזה בעייה ליראות ולכן לא בדקתי בקנייה כי באופן כללי הצבע שלו מאוד יפה. כדי לבדוק גג צריך סולם.:oops:

 

הייתי היום אצל פחח, הוא אמר שצריך לשייף את כל הגג וליראות את העומק של החלודה. איפה שצריך הוא אמר לי יולחמו טלאים. פיברגלס, הוא אמר שלא מחזיק הרבה זמן ובשביל ריתוך צריך לפרק את כל התקרה.

 

יעלה כ2000 שקל. נישמע סביר?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קודם כל: רכב אמריקאי לא צריך טראומה כדי להחליד! (גם איטלקי אבל לא בהם עסקינן...)

המחיר נשמע סביר לעבודה ברמה מעולה. עבודה שטחית תיראה יפה אך הבעיה תיפתר לזמן קצר מאוד.

פורסם

אני מאוד מקווה שהעבודה תיהיה מעולה. כסף שהם לוקחים זה כסף טוב, אני מצפה בתמורה לקבל עבודה בהתאם.

 

לצערי הרב אינני יכול לעמוד להם על הראש ולהסתכל מה הם עושים. לא יכול להרשות לעצמי שלושה ימי חופש.

 

המוסך עצמו מעולה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לחבר שלום

אם מדובר בGMC יוקון הרי שגג הרכב כפול ואטום, ולא תהיה גישה לפח החיצוני גם לאחר הסרת ריפוד הגג

שיפשוף והסרת החלודה הרופפת ומריחת ממיר חלודה אכן הפתרון הנכון כרגע

 

ברגי הגגון המקוריים הינם מסוג "אום עיוור" וניתן לקדוח בקורת הגג הפנימית כדי להגיע לפח החיצוני רק כדי להתיז ממיר חלודה

 

תאם עם הפחח כי הוא יודע במה מדובר ובקש שהלחמות הטלאים תעשנה עם חתיכות פליז בהלחמת בדיל (אינוך) כדי למנוע התחמצנות הפח סביב הטלאי

פורסם

yigaljet, המון תודות! הם כבר תכננו לפרק את הריפוד הפנימי. עזרת לי מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה לא צריך להפסיד ימי עבודה בשביל לעקוב אחרי התהליך.

בסכום כזה אני הייתי מבקש שאחרי שיסתיים שלב החיתוך והטלאים אני רוצה לאשר את העבודה.

להגיע אחרי מריחת חומר ושפשוף לא תגיד לך כלום על איכות העבודה.

אם אתה לא יכול להגיע בסוף היום לאישור תשאל אם יש אפשרות לצלם את התהליך כמה תמונות יספיקו לא צריך בוק.

פורסם

אני כל יום יבוא ליראות את הרכב. היום לא עשו הרבה, רק הורידו את הגגון. מסתבר שיש חלודה גם במקומות שהיה בלתי אפשרי ליראות.:-(

ראיתי את הרכב, וידאתי שלא נסעו איתו. מחר אני ידבר עם בעל העסק בקשר להמשך העבודה ויבקש לעשות כפי שyigaljet המליץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה עוד במצב טוב! מחזק את דברי הליאור (Low Rider)- האמריקאיות לא צריכות משהו מיוחד בשביל להחליד לצערי- יש לי הוכחה לכך- הוואנדורה שלי כבר חלודה, אין לי כבר קורה שמעל השמשה הקידמית- ואני לא יודע מה לעשות עם זה!:shock::cry: וכך גם 99% מהאחרות שאני מכיר! אז בהחלט תטפל מהר במה שמתפתח לך- כי זה רק יחמיר אם לא, אני כבר איחרתי!:-(:?:cry:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אמריקאיות עד כדי כך מחלידות?:shock: חבל, כי מבחינת מכלולי ההנעה - הם אמינים מאוד.

 

אצלי בשלדה היו כמה מקומות של חלודה שטחית, שייפתי ושמתי ממיר חלודה. BMW 730 שלי גם החלידה בכמה מקומות לא נעימים. לא מבין למה יצרנים כאלה לא חושבים על מיגון ראוי מפני החלודה.

 

ניראה מה יהיה מחר, אני מקווה שהם יעשו את מה שאני מבקש. דיברתי עם המנהל וביקשתי לעשות עבודה יסודית כולל חיתוך חלקים נגועים. הסברתי לו שאין טעם לעשות משהו חאפרי. אני גם בעצמי הרי יכול למרוח ממיר חלודה ולשים סיליקון שמים לא ייכנסו. הפחח אמר שאין כמובן אחריות לעבודתו. אבל ראיתי שהם משפצים רכב אספנות שעשו לו טלאים וחתכו חלודה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עדכון: אמרו לי שבארץ לא עושים פליז וריתוך בדיל. מה שעושים זה ריתוך + פח.

 

ישחיזו את הגג כמה שאפשר ובמקומות שניראית החלודה יחתכו מקומית ילחימו טלאים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...