Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרייד אין UMI?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש נסיון עם טריידאין UMI , האם כדאי לקנות רכב מהם , האם הם אמינים , ואם צריך להזהר מסניף מסויים שלהם?

 

אני מעוניין לרכוש מהם רכב מסוג קדילאק/ביואיק ורציתי לברר לפני על הטריידאין שלהם

 

יש לי פחד מסויים לקנות מטרייד אין למינהם ,

 

אני אשמח אם מישהו שקנה דרכם יענה לי הוא יכוון אותו

 

 

תודה .

פורסם

לא קניתי מהם רכב אבל השארתי אצלם 2.

 

כעיקרון הם לוקחים אותו במחיר מחירון ממי שבא לקנות אצלם רכב חדש ולכן תמצא שם גם רכבים טובים אבל אצלי הם לקחו גם סרטוגה בת 10 שהיתה שחווטה לגמרי. במקרה פגשתי את זה שקנה אותה מהם (במחיר גבוה פי 2 ממה שקיבלתי עבורה אבסל זה עדיין זול כי היא נמסרה להם תמורת 8K ש"ח בלבד) והתקין לי את השיש במטבח והוא סבל ממנה נוראות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קניתי מהם רכב לפני הרבה זמן. קיבלתי את מלא המידע על הרכב כולל טופס בדיקה וכולל היסטוריית טיפולים.

זה לא מנע ממני לקחת את הרכב לבדיקה במכון מטעמי. הבדיקות היו די דומות בתוצאות.

את הרכבים השחוטים באמת הם מעבירים לסוחרים. בכל מקרה של קניה מכל אדם/סוחר או מגרש אתה חייב לקחת רכב לבדיקה במכון מטעמך.

מאידך - היה נעים לעשות איתם עסקים, וניתן היה להתמקח על המחיר בלי למצמץ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שאחי חיפש מאליבו הייתי עם כמה סניפים שלהם בקשר,בסה"כ הם בסדר גמור ואפשר להסתדר איתם.

ממליץ במיוחד על בחור בשם מוטי מסניף מודיעין,שווה את הנסיעה אפילו אם את לא ממש מהאזור.

פורסם

רכשתי אצלם בסניף ת"א פורד מונדאו לפני מספר חודשים..

גם אני כמוך חששתי להתעסק עם מגרשים וחברות למינהם. אבל בסוף הלכתי על זה ויצאתי מאוד מרוצה.

המקום מסודר ומאורגן, הסוחרים נעימים ואדיבים... לא מסתירים ממך שום פרט על הרכב: היסטוריית טיפולים, בדיקות, קבלות על כל דבר..

אתה יכול ללכת על זה בראש שקט! אפילו עדיף על קניה מבנאדם פרטי...

 

בהצלחה...

פורסם

אני רכשתי מהם לפני כשנה וחצי האמר, הסתירו ממני תאונה שהרכב עבר (בטיפשותי לא לקחתי לבדיקה).

אז בכל אופן לא להאמין לסיפורים ולקחת לבדיקה. בנוסף הרכב היה משועבד לבנק בעוד שהובטח בחוזה שהרכב נקי.

אחר כך לנסות להשיג אותם בטלפון לביטול השיעבוד לקח נצח, אז למכור הם יודעים לטפל בבעיות אחר כך לא.

פורסם

מצטער מרקו פולו אבל אני נאלץ לחלוק על דבריך..

הם מציגים בפנייך את כל המסמכים הנדרשים, אך זה לא אומר שאתה בעצמך לא צריך לוודאות כל פרט ופרט. והאם לקחת את הרכב לבדיקה בעצמך זה בכלל לא שאלה.. בטח ובטח אם מדובר על רכב בשווי רבע מיליון שקל כמו "האמר".

בנוסף הם חותמים איתך חוזה, כך שיש אבא ואמא לרכישה. ואם במקרה וגילתה שהרכב משועבד, אחרי השכרה, עבר שאסי, שימש כמחסה להומלסים או כל דבר אחר שמנוגד לחוזה שחתמתם, תמיד יש למי לחזור! ועדיף פשוט לנסוע עליהם למשרדים במקום להתקשקש בטלפון. כמובן שזה בתנאי ש-UMI לא עשו עליך איזו קומבינה מטורפת, עקצו אותך במאה אלף שקל, קנו אי בודד בסכום הזה ואת שאר הכסף פיזרו בכמה חשבונות ברחבי העולם. אז כנראה שהמשרדים שלהם היו בדיוק באותו מקום היכן שהם היו לפני שרכשת את הרכב...

 

ואני לא עובד איתם.. פשוט לקוח מרוצה.

×
×
  • תוכן חדש...