Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביקרתי וקניתי אצל הפרסי היום - פעם ראשונה

 

החלטתי לבצע החלפת שמן + פילטר למגאן II ב-15,000 ולא ב-30,000 כפי שנהוג.

בהמלצתכם, ניגשתי לפרסי וקניתי ML10W40 (חצי סינטטי).

נהנתי לקנות שם - תודה לכולכם על ההמלצות ועל העזרה! :lol:

 

:?: שאלה:

האם מעבר לשימוש בשמן 5W40 סינטטי מלא ייטיב עם המנוע?

האם השימוש בשמן זה מותר, למרות שהדרישה היא ל-10W40?

(בואו לא ניקח לרגע בחשבון את נושא העלות - אלא רק מבחינת הדבר הטוב ביותר למנוע).

 

 

*הכותרת נערכה, העיקר הוא השאלה ולא זה שביקרת אצל הפרסי פעם ראשונה*

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
??

 

מתחיל במחיר מקורי של 180, במקרה מתי שבאים יש מבצע 160 ובסוף יוצאים עם שמן 5W40 סינטטי מלא של LM ב- 130... :D

Finger's gonna kill me.

פורסם

ברחוב סאלמה בת"א זה מתחיל ב120, ובמקרה אין מבצע אבל שמים שטר של 100 על השולחן לוקחים את הגאלון ביד ואומרים "תהיה בריא...יום טוב" וזהו

הריי לך גאלון שמן (מה שמזכיר לי שאני באמת צריך ללכת להביא שני גאלונים ופילטר)

 

בנוגע לשאלה....הרכב לא שנת 48 ככה שלא יוצר אז סינטטי, היה סינטטי והיצרן עדיין בחר בחצי סינטטי, אז אני ושאר הפורום מודים לך שאתה "מחזיק" מאיתנו...אבל סמוך על מהנדסי רנו קצת יותר ותלך לפי הוראתם (לא עצה - הוראה !)

 

מצד שני....רנו..לסמוך...אמממממ - איציק ? מה לשים ? :lol::lol::lol::roflmao:

פורסם
ברחוב סאלמה בת"א זה מתחיל ב120, ובמקרה אין מבצע אבל שמים שטר של 100 על השולחן לוקחים את הגאלון ביד ואומרים "תהיה בריא...יום טוב" וזהו

הריי לך גאלון שמן (מה שמזכיר לי שאני באמת צריך ללכת להביא שני גאלונים ופילטר)

 

 

מצד שני....רנו..לסמוך...אמממממ - איציק ? מה לשים ? :lol::lol::lol::roflmao:

 

של LM ??? :shock:

Finger's gonna kill me.

פורסם

רחוב סלמה זה לא שם של חנות. מה שם החנות?

 

אני בספק מ-א-ו-ד גדול אם יש מקום שימכור לך ב100. לרוב הסיפורים האלו נגמרים ב"אני הצלחתי להוציא ב 100" וכאשר מישהו אחר יבוא לחנות הוא לא יצליח לרדת מ150.

 

אני קניתי אצל הפרסי בפחות מזה (פחות מ 150). אגב גם בשמן הייתי בודק תאריך ייצור לראות שאתה לא קונה משהו עתיק, אצל הפרסי לרוב השמן בן חצי שנה בערך.

 

גיא

פורסם

נלך ברחוב סלמה ביחד יד ביד, ועל כל גאלון שאני מביא ב100 אתה מביא לי 50 שקל...כל גאלון שאני לא מצליח לרדת ל120 שקל אני אביא לך 50 שקל....

 

וואלה...או שאתה תוכל להרשות לעצמך להחזיק את הGT מחדש בתום הסיבוב שלנו, או שאני אוכל לצ'אפר את הוולבו שלי ב4 ג'נטים+צמיגים 235\17

הולך ? אם כן...תגיד יום שעה (וגם מספר אשראי...שיהיה מה לחייב)

 

נ.ב. בסלאמה עובדים עם מוסכים בסטוקים...ככה שלרוב השמן לא נמצא יותר משבועיים על המדף....אבל בסיידר....נעשיר בידע (אני אותך) ובכסף (אתה אותי) אחד ת'שני....בכיף, תמיד אמרתי שאתה בחור חביב

פורסם
ברחוב סאלמה בת"א זה מתחיל ב120, ובמקרה אין מבצע אבל שמים שטר של 100 על השולחן לוקחים את הגאלון ביד ואומרים "תהיה בריא...יום טוב" וזהו

הריי לך גאלון שמן (מה שמזכיר לי שאני באמת צריך ללכת להביא שני גאלונים ופילטר)

 

 

מצד שני....רנו..לסמוך...אמממממ - איציק ? מה לשים ? :lol::lol::lol::roflmao:

 

אדי!!!!! :evil:

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

א. עתיד. נא להרגע.

אל יתהולל חוגר כמפתח, פן יקבל ג'בקה בראש.....

 

ב. אני בא איתך. על כל LM סינטטי מלא (אריזה סגולה), 5 ליטר. שאתה משיג ב-100. קבל 50 עלי.

קניתי כבר מעל 20 מיכלים (בחישוב קל, 100 ליטר). יש לי הנחה של מוסכים בכמה מקומות. עדיין לא הגעתי ל-100 ש"ח. חוץ מפעם אחת שעשיתי קנייה גדולה. אבל אז ההנחה היתה יכולה להיות על כל חלק, לאו דווקא על השמן.

 

ג. לידע כללי, יש שמנים של חברות ידועות שמיוצרים עם זיכיון במקומות אחרים (כמו שטויוטה מייצרת את היאריס בטורקיה). צריך לדעת את זה, כי לא חסרים שמנים כאלה שהם פחות טובים מהמקור.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אם כבר בLM עסקינן... תמיד חשוב להסתכל על האותיות הקטנות:

 

החצי סינטטי של LM בדרגת איכות SL,

 

לעומתו,

 

הסינטטי מלא ה"מופלא" - רק בדרגת איכות SJ...

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
ברחוב סאלמה בת"א זה מתחיל ב120, ובמקרה אין מבצע אבל שמים שטר של 100 על השולחן לוקחים את הגאלון ביד ואומרים "תהיה בריא...יום טוב" וזהו

הריי לך גאלון שמן (מה שמזכיר לי שאני באמת צריך ללכת להביא שני גאלונים ופילטר)

 

 

מצד שני....רנו..לסמוך...אמממממ - איציק ? מה לשים ? :lol::lol::lol::roflmao:

 

אדי, היכן ברחוב סלמה בדיוק ניתן לרכוש שמן מנוע?

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...