Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מביט בנתונים של כל דונגלים DVB-T מכל מיני סוגים (דונגל = USB STICK או תקיע בעברית צחה) ואני רואה שהם גם קולטים רדיו - על חלקם בפירוש מצויין אנלוג FM

 

השאלות שלי הן -

 

איך באמת קליטת הרדיו שלהם? - גם בדיגיטלי גם באנלוגי? האם הקליטה טובה?

 

השאלה השניה היא - האם הקליטה (של רדיו בלבד, טלוויזיה לא מעניינת אותי בשיט) טובה גם תוך כדי נסיעה? - שוב, אני שואל על רדיו בלבד.

 

האם אני חייב להוציא את האנטנה מחוץ לרכב או שהקליטה טובה גם אם אני אשים אותה קרוב לשמשה?

 

אשמח לתגובות מיודעי דבר בייחוד מבעלי נסיון

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מהשנה+ האחרונה שאני משתמש בדונגל בבית לקליטת טלויזיה, אני יכול לומר לך בוודאות שהרדיו עוד בחיתוליו בארץ. כרגע בדקתי (עם VLC לפחות) ואני קולט רק את קול המוזיקה מתוך ה 30 ערוצי רדיו שמופיעים.

 

פורסם

לא יודע מה יש לך אבל גם אני משתמש באחד והוא קולט לי את כל התחנות בארץ כולל כמה מירדן והסביבה.

שם הכרטיס AverTv super 007.

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

יניב,



 

חוץ מהסמלון שלך שמשתק לי את יכולת החשיבה... האם הדונגל שלך הוא בעל מקלט רדיו FM בנוסף להיותו DVB-T או שאתה מתכוונן איתו לתדרים שלא מדובר בהם ברדיו FM?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אכן בחורה חמודה. :)

וכן ישנו מקלט FM שקולט לי את כל התחנות שאפילו לא שמעתי עלייהן בחיי.

וגם את כל המוכרות 99FM/רדיו לב המדינה וכו'.

ובאיכות מדהימה. יחסית לרדיו איכות נחמדה מאוד.

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

אלכס -

 

רדיו לוויני זה דבר מעולה אבל כמו כל דבר בארץ שלנו אני בטוח שמשרדי התקשורת, חברות הלוויין, אגודות זכויות יוצרים וכו' וכו' יהפכו דבר טוב ליקר מאוד ולא משתלם.

 

ואם כל מה שיודעים זה שזה הולך לצאת בקרוב אבל אין עדיין אישור של משרד התקשורת אז זה רק בגדר שמועה.

 

יניב -

 

שאלה - אתה משתמש בזה ברכב?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ערבבתם פה כמה דברים

 

אדי בכלל שאל על כרטיס dvb-t שבנוסף קולט גם FM

משם הגעתם לרדיו ה"נסיוני" שמשודר דרך הdvb-t

ואחרי זה לרדיו לוויני שזה משהו שונה לגמרי

 

אז בוא נתחיל בשאלה שלך אדי

רוב הסיכויים שלא תקלוט טוב , זה יהיה בדיוק כמו כל הדונגלים הפשוטים שפשוט לא מיועדים לסביבת רכב

 

הרדיו הנסיוני שמשודר דרך הdvb-t הוא כרגע סתם חרטא , כבר חודשים שאין שם שום דבר חוץ ממוזיקה קלאסית

וכנראה זה לא ישתנה לפחות עד לסגירת האנלוגי ( שאמור להתרחש בפברואר )

 

xm , sat radio וגם hd radio לא אמורים להיות בארץ , בטוח שלא בזמן הקרוב

מה שכן יהיה ( כשיהיה ) אם כבר , זה dab+ ( כבר בוצעו ניסויים בארץ בעבר , ומנסים להחזיר את העניין )

 

אדי , במקום כל המשחקים האלה אם כל כך חשוב לך רדיו תקנה את זה :

http://www.coolapplab.com/ultimate_computer_dab_fm_radio_unit_usb_stick_windows_car_pc_centrafuse_ride_road_runner_frontier_silicon_venice_verona/index.html

 

FM זה יקלוט מעולה

DAB+ זה יקלוט אם יחליטו לשדר בארץ

משתלב יופי בCF ובRR

והוא חדיש , ויש לו תמיכה לא כמו לHQCT לדוגמא..

 

כן זה קצת יקר , אבל זה הפתרון היחיד הנורמלי שקיים היום.

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אופיר

 

איפה נעלמת לי? איפה היית?

 

אני באמת חושב שאם אני כבר אחדש את נושא הFM ברכב אני כבר ארכוש יחידה שכזו.

 

כרגע אני דווקא חושב לזנוח את הFM ברכב הזה ולהסיט את הרדיו לכוון הIPHONE היות ויש לי עליו חבילת אנלימיטד מהעבודה וזה רדיו שפשוט עובד נפלא (מנסיון) דרך ה3G והאיכות היא חסרת פשרות.

 

אני הולך כרגע לבטל את החיבור של הדונגל FM מהמחשב ברכב, לפנות את הCOM פורט שלו - לחבר את הOBD2 לCOM פורט שהוא נמוך מ9 ולהוסיף תוכנה שתריץ לי דשבורד ודיאגנוסטיקה עם לוגים למעקב אחרי הרכב.

 

- אבל בשלב יותר מאוחר אני באמת כבר אשקיע סכום בשביל להביא מקלט רדיו שכזה - כרגע זה כבר מתחיל להיות כבד עליי, יותר מידי הוצאות ואני חייב לשים לזה סטופ.

 

חיפשתי פתרון זול שירד מה200 שקלים אבל אני רואה שפשוט אין - לכן אני אקח את הפתרון שיעלה לי כרגע 9 שקלים וזה להאריך את החיבור PL שהכנתי כספייר בתוך הרכב לתוך העריסה של האייפון.

 

נראה כמו פתרון מעולה אפרופו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לומדים קשה מאוד :)

 

הרעיון עם האייפון נשמע סבבה

גם לי אם הייתה חבילת דאטא הייתי מבצע דבר כזה..

 

לגבי הcom port? מה בדיוק הבעייה?

אתה יודע שאתה יכול להחליף בdevice manager למה שאתה רוצה נכון?

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

כן אני יודע



 

אבל זה קטע שחירפן אותי היום

 

בCARPC יש לי דונגל "ציפורן" של פנסוניק והוא כנראה מאוד מאוד מיושן

 

בדרך כלל - כשאתה מתחבר לרכיב BT שמדמה שקע COM אתה יכול גם לבחור מתוך רשימה אחד פנוי.

 

אבל לא... האחד הזה קריזיונר דווקא והוא נותן לי רק לבחור ב9 לכל הרוחות!

 

אני משנה במנהל ההתקנים את הCOM מ9 ל2 והמחשב תופס את זה והכל סבבה.

 

- אבל ההתחברות דרך הדונגל - לא ולא - הוא מתעקש על 9 ריבונו של עולם - ניתוק וחיבור, לא עזר.

 

וCOM 3 עד 8 תפוסים לי כולם...

 

אז מה שאני מתכוון לעשות זה להעיף את הדונגל רדיו - למחוק את החיבור BT של הOBD מהמחשב - לתת לו ריסטרט ולחבר אותו מחדש על הCOM שהתפנה...

 

אחרי זה - להחזיר את הדונגל רדיו מתי שאבחר.

 

כאשר אני הולך להחליף במיקום של הדונגל BT לאיפה שהיה מחובר הדונגל FM בתקווה שהוא עכשיו יקבל את הCOM שלו שהוא בין 4 ל8 (3 זה הGPS).

 

או שיש לך רעיון אחר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נשמע בסדר אבל צריך לראות מה קורה שם ( מקס' במפגש הבא :) )

בכל מקרה רוב הסיכויים שהוא לא ממש יתפנה גם כשתסיר את ההתקן כי המחשב עדיין תופס אותו למקרה ויחזור

יש לי איזה משהו שאתה יכול להסיר את זה דרכו אז אם תסתבך עם זה תגיד לי אני אחפש לך איך עושים את זה בדיוק

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

לדעתי - ברגע שאני אשנה לדונגל את השקע USB הפיסי שהוא מחובר עליו המחשב יאפס את ההגדרות לשקעי הCOM של כל אותם הרכיבים שהתחברו דרכו.



 

אבל בכיף תשמור את זה כרגע כי גם ככה כרגע זה סתם צ'ופר וכמו שאמרתי אני עושה סטופ להוצאות ברבעון הקרוב :-D - עברתי את הגבול מזמן.

 

לקרוא תקלות מנוע דרך הלפטופ זה גם טוב - זה כרגע הדבר הכי חשוב לי.

 

אח"כ כבר נתעסק בלבנות דשבורדים חליפיים :-P

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יוריקה!

:-D

 

תוכנות כמו TOUCHSCAN ו DASHCOMMAND יודעות לעבוד עם COM פורט במספר גבוה מ8 - :-P

 

נראה עכשיו אם זה נכון גם לגבי PCMSCAN ואילו מהתוכנות ניתן בכלל להוריד מהרשת ואילו תוכנות אין בררה אלא לרכוש אותן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לפני הרכבה של CARPC,

בינתיים בהתקנה הפרוביזורית שלי בבית, הRADIOSHARK עובד באופן סביר,

בייחוד, שבבית שלי יש בעיית קליטה חמורה (גם של סלולר וגם של רדיו)

 

הוא לא יקר במיוחד, עושה את העבודה, ואפשר לנצל את יציאת האנטנה החיצונית שלו - לחיבור לאנטנת / מגבר הרכב.

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...