Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גור אמסטף....


redbaron
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל הכבוד לך , מה אני אגיד לך, אם היתה לי דירה קצת יותר גדולה וקצת יותר זמן לתת לו תשומת לב, הייתי לוקח אחד, אבל הוא ישתעמם למוות אצלי בדירה .

 

עם בעלים כמוך ,כל כלב ישתעמם למוות ,בלי קשר לגודל הדירה :twisted:

 

מי כמוך יודע 8)

 

מה קרה, הארגז ששמתי לך פעם אחרונה היה קטן מדי ?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כל הכבוד לך , מה אני אגיד לך, אם היתה לי דירה קצת יותר גדולה וקצת יותר זמן לתת לו תשומת לב, הייתי לוקח אחד, אבל הוא ישתעמם למוות אצלי בדירה .

 

עם בעלים כמוך ,כל כלב ישתעמם למוות ,בלי קשר לגודל הדירה :twisted:

 

מי כמוך יודע 8)

 

מה קרה, הארגז ששמתי לך פעם אחרונה היה קטן מדי ?

 

שוב שכחת לקחת כדורים ?

הארגזים היחידים שאני מכיר הם ארגזי בירה... :idea:

פורסם

יש שמועה בפורום שהארגזים שאתה מכיר זה הבתים שאתה מחליף כל יום בגן שעשועים בין השיחים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יש שמועה בפורום שהארגזים שאתה מכיר זה הבתים שאתה מחליף כל יום בגן שעשועים בין השיחים

 

אז אמרו... :twisted:

 

home.jpg

 

יא מתנחל ....

פורסם

הבית שלך פרוץ

 

אין גדר רואים בטון אפילו השמשיה של האוטו עפה ברוח תכף, תשקיע קצת ומספיק לישון בקרטון ליד הפחים

 

הדשא של השכנים שלך ירוק יותר לך תישן עליו תעשה אותו צהוב :D

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הבית שלך פרוץ

 

אין גדר רואים בטון אפילו השמשיה של האוטו עפה ברוח תכף, תשקיע קצת ומספיק לישון בקרטון ליד הפחים

 

הדשא של השכנים שלך ירוק יותר לך תישן עליו תעשה אותו צהוב :D

 

אתה יודע למי לא מראים חצי עבודה.

זו תמונה מלפני 7 חודשים... :idea:

פורסם

אתה עדיין חאפר לדעתי

 

ותגיד מה שבא לך, אבל בחניה שלך יש קרטון ממונע (לא שאצלי המצב יותר טוב בחניה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אתה עדיין חאפר לדעתי - בשביל זה מינו אותי למנהל :mm_tongu:

 

ותגיד מה שבא לך, אבל בחניה שלך יש קרטון ממונע (לא שאצלי המצב יותר טוב בחניה) הפורשה 911 מסתתרת בתוך הלבנים 8)

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל לאט לאט ההודעות גלשו מהנושא....

redbaron:תעדכן אותנו בקשר להכלב....

 

נ.ב:למרות שצחקתי הרבה מההודעות....;)

פורסם

הכלב בתהליך מכירה\מסירה מה לא הבנת עד לרגע זה חוץ מלצחוק מבדיחות חסרות טעם?

 

שמר אני לא אסבול התנהגות כזאת מצד מנהל פורום, אתה אומנם חאפר אבל לא מספיק כדי להיות מנהל. אני דורש ממך להיות יותר חאפר, אם לא תשתפר אני אזמן את ההורים לשיחה נוקבת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הכלב בתהליך מכירה\מסירה מה לא הבנת עד לרגע זה חוץ מלצחוק מבדיחות חסרות טעם?

 

שמר אני לא אסבול התנהגות כזאת מצד מנהל פורום, אתה אומנם חאפר אבל לא מספיק כדי להיות מנהל. אני דורש ממך להיות יותר חאפר, אם לא תשתפר אני אזמן את ההורים לשיחה נוקבת.

 

אתה עושה אותי אוטיסט? :x

הבנתי הכל.

שאמרתי שיעדכן אותנו התכוונתי בקשר למכירה אם בוצעה או לא.

מה לא הבנת בזה שאמרתי שאני רוצה שהוא יעדכן אותנו?

 

נ.ב:אני רוצה לראות פה מכות. :twisted:

פורסם
הכלב בתהליך מכירה\מסירה מה לא הבנת עד לרגע זה חוץ מלצחוק מבדיחות חסרות טעם?

 

שמר אני לא אסבול התנהגות כזאת מצד מנהל פורום, אתה אומנם חאפר אבל לא מספיק כדי להיות מנהל. אני דורש ממך להיות יותר חאפר, אם לא תשתפר אני אזמן את ההורים לשיחה נוקבת.

 

אתה עושה אותי אוטיסט? :x

:twisted:

 

על ראש הגנב בוער הכובע

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...