Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

 

מעבר לבזבוז דלק שנגרם כתוצאה מהשארת המנוע דולק בעמידה לזמן ממושך,

 

האם נגרם נזק למנוע כתוצאה מהדבר?

 

אני כמובן לא מדבר על עמידה ו'זחילה' בפקקים של איילון אלא ממש על העמדת הרכב לזמן ממושך (נגיד חצי שעה או יותר) עם מזגן או בלי מזגן...

 

ובמידה והדבר אכן גורם נזק למנוע או למכלולים אחרים ברכב, אשמח לקבל על כך פירוט.

 

תודה רבה לכל העונים!

 

חג שמח,

ויהי זכרם של הנפסים באסון הכרמל, ברוך.

פורסם

כן, תא השריפה השסתומים והמצתים מתפחמים, השמן נמהל בדלק, מערכת הפליטה מתמלאת מים ובטח יש עוד.

אך אני מדבר על עמידה עם מנוע מונע בסרק לזמן הרבה יותר מומשך מאשר חצי שעה אקראית.

פורסם

10 דקות רבע שעה לא יגרמו שום נזק אבל זמן ממושך יותר בהחלט לא טבעי לרכב ולכן הרכב צריך להיות מטופל בהתאם,

אציין דוגמה : בעבר הייתי מטפל ברכב מסוג מאזדה 6 של אדם שמצורך תפקידו נהג לשכור "נהג בוס" הנהג הנ"ל היה ממתין לאותו אדם ברכב מונע עם מזגן מס' שעות ביום (בין שעתיים ל7 שעות) כלומר המנוע עובד יותר זמן בסרק מאשר בנסיעה מה שגורם למד הק"מ ברכב לא לתת אינדקציה נכונה למועד הטיפולים, בספרות היצרן מוגדרים אופן טיפול לרכבים שאופן הפעולה שלהם חריג "heavy duty" ולכן צריך לנהוג בהתאם כדי לשמור על תקינות הרכב.

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

מה עם נזק לכיס ולסביבה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

נזק לכיס? כמה זה, בערך ליטר בשעה? נזק לסביבה? הכול בלוף :roll:

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

כשאני ממתין לגברת שלי, מתחת למשרד שלה, וזה לוקח לה יותר מעשר דקות, אני מכבה.

כשאני בפקק והרכב זוחל, אין מה לכבות, כי בכל זאת התנועה זזה.

אמור להמתין יותר מעשר דקות? כבה את הרכב. תן לו לנוח בדיוק כפי שאתה נח.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
נזק לכיס? כמה זה, בערך ליטר בשעה? נזק לסביבה? הכול בלוף :roll:

בהחלט לא בלוף, זה הרי ביזבוז אנרגיה ללא תנועה, שרפת דלק ולא התקדמת במילימטר אפילו, עכשיו תכפיל את פוטנציאל הזיהום אויר המתקבל במספר הרכבים שנמצאים בסרק, ממתינים לגברת, בפקק או ברמזוז ותבין איזה רמות זיהום אויר מתקבלות.

 

למה אתה חושב יצרנים מפתחים רכבים חשמליים או אפילו מערכות דימום מנוע בסרק?

פורסם
למה אתה חושב יצרנים מפתחים רכבים חשמליים ...

 

למה? אופנה ולחצי קבוצות אינטרסנטים שמצליחים לבלבל קהל רחב ומקבלי החלטות.

 

כמות המחקרים המראים שרכבים חשמליים מזהמים סביבה פחות (כולל ייצור חשמל מדלק מאובנים והספקתו לכל האזורים בכמויות רלוונטיות, ייצור וגריטת מצברים, וכו') בערך שווה לכמות המחקרים המראים זיהום סביבה דומה או יותר גבוה. הכל שאלה של מי הזמין את המחקר.

 

בהינתן מספיק כסף ולובי חזק אפשר לשנות כל חוק, פרט לחוקי תרמודינמיקה...

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

אופנה? זה עוד לא שמעתי.

יש דברים ברורים לכל אחד, גם מבלי לקרוא או להזמין מחקר. עניין של פיזיקה פשוטה של כיתה ט'. נרדמת בשיעורים האלו?

פורסם

קראתי באיזה מקום שטכנית עדיף לכבות את הרכב גם ל-5 דקות המתנה מאשר להשאיר מונע ללא צורך.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

בספר רכב של GM רשום במפורש שאסור להשאיר את הרכב מונע בהילוך סרק יותר מ 5 דק' ,

 

זה גורם לנזק במכלולי הרכב. - ספר רכב של פונטיאק בונוביל 92-93.

חולה רוח - תמיד עם חלון פתוח...

×
×
  • תוכן חדש...