Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום לקחתי hgt לבדיקה ורציתי להתייעץ לגבי תוצאותיה:

 

מיתלים:

מתלה קידמי:מרווחי יתר,נקישות יתר החלף תומכים

בולמי זעזועים: בלאי יתר

מערכת היגוי:מרווחי יתר,נקישות יתר לתקן לכוון

צמיגים:גמורים(זה היה ידוע לי מראש)

 

בלמים:

בלמים אחורים לפתוח תופים ולבדוק.

כל השאר תקין

 

מנוע:

105 כ"ס יצא בבדיקה...זה תקין לHGT בת 9?

בלוק מנוע:בלאי יתרתנזילת שמןתנזילת שמן בן הגיר למנוע,רעש אביזרי מנוע/רצועה/מותחנים וגלגלות

מערכת שמן:לבדוק תצורכת שמן בנסיעה

ראש מנוע: נקישות יתר דטונציה

מערכת תיזמון:רעש שסתומים החלף רצועת תזמון לפי הוראות יצרן

מערכת קירור מנוע:קורוזיה וסימני נזילות מחיבורים צינורות יבשים

 

תיבת הילוכים:

בלאי יתר לתקן/לכוון

נזילת שמן

לתקן-מנוף/דוושה/בורר

גל הנע/ציריות:מרווחי יתר

 

מערכת מכוונין תקין

פליטת גזים תקין

 

שילדה: משעמות שולית,סימני פגיעה פנים,סימני פגיעה קורת רוחב קדמית,מעיכות(קיבל 93 אחוז תקינות)

 

דו"ח מרכב:

גג:משעמות נמוכה,נזק בגג,צבע לא מקורי

מצב פנימי:חלקי פלסטיקה פגומים

תקוני מרכב:משעמות נמוכה"סימני פגיעה לפנים,תקוני מרכב צבע,נזק תא מנוע ומעיכות,הוחלו חלקי מרכב,נזק לפגושים,מעיכות בתחתית בריצפה

 

 

בכללי דברים שצרך לתקן בדחיפות זה 4 צמיגים חדשים

בן המנוע לגיר הכל לח משמן!ממה נובעת הנזילה?

ממתין לחוות דעת

תודה ושבת שלום

פורסם

מיטה חולה

 

פרט למצב השלדה הלא רע לרכב כזה -

 

נקישות יתר בראש - סימן לבלאי במערכת התזמון, יכול להיות שהרכב אוכל שמן.

 

הנזילה מעידה על מחזירי שמן לא תקינים ככל הנראה, מחייב פירוק של הגיר מהמנוע כדי לתקן, ובאותה הזדמנות לתקן את המצמד.

 

וזה רק קצה הקרחון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

איזה תופים לכל הרוחות והשדים יש בHGT.

105 כוח זה סביר + בהתחשב שהמנוע נולד עם 130, המדידה של 130 היא במנוע והמדידה של 105 בגלגל.

יש גרף של נתוני קומפרסיה אולי ?

 

מנוע רועש ככה הוא נולד, זה פיאט.

כמו שזה כתוב, ככה:

לבדוק פרונט בצורה יסודית אצל בעל מקצוע.

לבדוק אצל פחח מה חומרת התאונה, כי כתבו שם הרכב שטויות.

 

בגדול האוטו נראה סביר, השאלה מה המחיר הנדרש עליו כדי להפוך את העסקה לכדאית.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
מיטה חולה

 

פרט למצב השלדה הלא רע לרכב כזה -

 

נקישות יתר בראש - סימן לבלאי במערכת התזמון, יכול להיות שהרכב אוכל שמן.

 

הנזילה מעידה על מחזירי שמן לא תקינים ככל הנראה, מחייב פירוק של הגיר מהמנוע כדי לתקן, ובאותה הזדמנות לתקן את המצמד.

 

וזה רק קצה הקרחון

 

ירון אין פה קצה קרחון, אפילו באופק לא רואים כלום:wink:

הרכב במצב טוב וסביר לגילו, הנקישות שרשמו בבדיקה אלו המרימים ההידראולים שמתקתקים בכל hgt ולא נגרם מזה נזק, כנ''ל הוריאטור גם הוא מרעיש וזה גורם לבוחן לחשוב שמערכת השסתומים דופקת או נוקשת, רובם של הבוחנים לא יודעים מה זה וריאטור ולא מבינים במנוע שיש ברכב הזה לכן הבדיקה הזאת כולה כסת''ח אחד עצום, סה''כ החלפת צמיגים ופירוק גיר והחלפת מחזירים זה לא משהו שצריך לגרום להרתעה. הכל עניין של מחיר

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

בקשר לשילדה הבוחן אמר שהחליפו רק מכסה מנוע את הכנף ישרו

נשמע כאילו הוא רצה לכסת"ח את התאונה

לא נראה לי שעם היה תאונת שילדה או קצה שילדה הוא היה רושם את זה תחת משמעות שולית!!!

ליאור גם לך היתה נזילה בין הגיר למנוע? איפה סידרת אותה? ומה העלות?

תודה

פורסם

ברכבי "ספורט" - בייחוד כאלו שקהל היעד שלהם היה ילדים צריך להיות יותר סלחן עם הבדיקה.

 

בגדול היא לא שחורה משחור - אבל על פניו נראה שתצטרך להשקיע לא מעט כסף ברכב.

 

יש אופציות אחרות?

פורסם

נשמע כמו הכסת"ח הרגיל, לא רואה שם משהו שהיה גורם לי לברוח מהקניה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

קח את הרכב + טופס הבדיקה למוסך שאתה סומך עליו לקבל הצעת מחיר.

 

המוסכניק בד"כ יעיף מבט על הרכב ועל הטופס - ויגיד לך מה כן צריך לעשות, מה כסת"ח וכמה הכל יעלה לך.

 

מכאן יש לך את המחיר שיעלה לך לעשות לה יישור קו (-+1500 לרביעיית צמיגים טובה) ותתחיל את המו"מ.

×
×
  • תוכן חדש...