Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על חוקי ישראל, ועל escort.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עריכה: סליחה, לא ציינתי איזו אסקטור, הכוונה לMK1, בתקווה שאמצא אחת.

 

לאחר שנה שגרתי בארה"ב חזרתי לארץ לשנתיים-שלוש הקרובות, חזרתי לארץ לפני שבועיים, עכשיו אני מעוניין לקנות רכב בארץ, והייתי מעוניין לקנות אסקורט כמו שהייתה לי בארה"ב, השאלה אם אוכל לבצע את אותם שינויים ברכב.

 

אני יודע שקיימות הרבה הגבלות בארצנו, אבל הייתי מעוניין לדעת אם זה אפשרי בכלל, אז הנה כמה שאלות..:

1. האם זה נכון שבין 7 בבוקר, עד 9 בבוקר אסור לנהוג ברכב אספנות, או שזאת סתם שמועה ששמעתי?

 

2. האם אפשר לשנות מבנה ברכב אספנות, לדוגמא באסקורט, להחליף את מערכת הבולמים ללינקים, להחליף למנוע מוזרק, להחליף גיר, דיפרנציאל, מידות צמיגים, ולרוקן את "תא הטייס" לגמרי כך שישארו רק 2 כיסאות, הגה ודאש, כמובן האם אפשר לעשות שינויים בשאסי(חיזוקים)?

 

3. אם מה שכתבתי ב2 אינו אפשרי, מה כן אפשרי לעשות לרכב ממה שכתבתי?

 

*אמנם הרכב הולך להשתנות, אבל זה לא רכב מרוצים, אמנם ישנה החלפת מנוע, אבל זה רק למנוע אמין יותר, כמובן טיפה חזק יותר, מערכת הסטריאו תשאר, וגם המזגן.*

 

תודה מראש, אודה אם תעזרו.

פורסם

ברוך הבא לישראל, שכח כל מה שאתה יודע על שיפורי רכב.... וקנה מזדה!

רכב אספנות מוגבל בנסיעה בין 0700-0900

אסור לשנות מבנה רכב.

אסור לשנות נתוני מנוע (יש הגבלות רבות) למה שאתה מתכנן.

יש פקקים!

 

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ברוך הבא לישראל, שכח כל מה שאתה יודע על שיפורי רכב.... וקנה מזדה!

רכב אספנות מוגבל בנסיעה בין 0700-0900

אסור לשנות מבנה רכב.

אסור לשנות נתוני מנוע (יש הגבלות רבות) למה שאתה מתכנן.

יש פקקים!

 

בהצלחה-רן

 

אני לא שואל מה מותר בחוק היבש, אני שואל עם מה שאפשר "לברוח" שלא ישימו לב.

 

אני מניח שבולמים זה אפשרי לעשות, ולהפשיט את הרכב, שינוי שאסי גם ככה לא רואים.

מה מותר לשנות במנוע, מכיוון שבחלק מרכבי האספנות המריקאים מספרי מנוע לא היו בלקסיקון שלהם..?

האם לרכבי אספנות גם יש מידות גלגלים ברשיון?

פורסם

קשה לי להאמין שתקבל מידע מפורט על הדרכים לעקוף את החוק בפורום הזה.

בכל מקרה יש בפורום כמה שירשורים מאוד מעניינים על שיפוצים מדהימים של אסקורטים ושווה לראות מה אנשים עושים בארץ ומה ניתן לעשות במסגרת החוק.

 

בולמים אכן אפשר לשדרג ובדרך כלל גם צמיגים - מידת הצמיגים רשומה ברישיון, אבל ניתן לשנות מידה במשרד הרישוי תוך המצאת מסמכים שמוכחים שברכב הנ"ל הותקנו על ידי היצרן צמיגים בגרסאות שונות.

 

שינויי שילדה / מנוע וכו' סופם להתגלות ולגרום לכך שהרכב יורד מהכביש ושאתה עלול לעמוד למשפט. גם מספר המנוע רשום ברישיון הרכב וגם הנפח שלו. שינויים כגון החלפת קרבורטור, שינוי מערכת פליטה, בוכנות מחוזקות וכו' ניתנים לביצוע.

 

מבחינת מה שיש בתוך תא הנוסעים - לא נראה לי שלמישהו אכפת אם יהיו בו רק שני מושבים.

ולגבי מגבלות הנסיעה בין 7 ל 9 - זה כאילו אתה נוהג בלי ביטוח וטסט. מילא אם יתפוס אותך שוטר ותקבל קנס, אבל אם תעשה תאונה, אין לך ביטוח... אם תפגע חס וחלילה במישהו אתה עלול לבלות בכלא.

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

פורסם
אני לא שואל מה מותר בחוק היבש, אני שואל עם מה שאפשר "לברוח" שלא ישימו לב.

 

אני מניח שבולמים זה אפשרי לעשות, ולהפשיט את הרכב, שינוי שאסי גם ככה לא רואים.

מה מותר לשנות במנוע, מכיוון שבחלק מרכבי האספנות המריקאים מספרי מנוע לא היו בלקסיקון שלהם..?

האם לרכבי אספנות גם יש מידות גלגלים ברשיון?

 

אי אפשר "לברוח"! אני בחוץ.....

עמית במכון....

 

והעין של האח הגדול פקוחה -רן

 

 

 

handcuffed_teenboy.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מבחינת מה שיש בתוך תא הנוסעים - לא נראה לי שלמישהו אכפת אם יהיו בו רק שני מושבים.

.

 

אולי זה לא נראה לך- אבל האוטו יעוף כטיל מהכביש, ברגע שיראו שיש לו "רק" שני מושבים/כלוב התהפכות/אפילו חגורות "ספורט"! עובדה!

 

 

בקיצור ולסיכום: בארץ בפרוש אסור לעשות 90% ממה שאתה רוצה לעשות, אז גם אם תעשה- קיים סיכוי טוב שיתפסו אותך, במיוחד היום, כאשר יש "ציד המכשפות" המתוקשר כנגד משפרי הרכב- אז תקח את זה בחשבון... לא שאין כאלה שעושים- אבל גם אם אתה שודד בנק קיים סיכוי שתתעשר- וקיים סיכוי שתחטוף כדור בזמן הבריחה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
אולי זה לא נראה לך- אבל האוטו יעוף כטיל מהכביש, ברגע שיראו שיש לו "רק" שני מושבים/כלוב התהפכות/אפילו חגורות "ספורט"! עובדה!

 

 

בקיצור ולסיכום: בארץ בפרוש אסור לעשות 90% ממה שאתה רוצה לעשות, אז גם אם תעשה- קיים סיכוי טוב שיתפסו אותך, במיוחד היום, כאשר יש "ציד המכשפות" המתוקשר כנגד משפרי הרכב- אז תקח את זה בחשבון... לא שאין כאלה שעושים- אבל גם אם אתה שודד בנק קיים סיכוי שתתעשר- וקיים סיכוי שתחטוף כדור בזמן הבריחה!

 

נעזוב את הכלוב, שינוי שלדה לא התכוונתי לכלוב, כי אני יודע שהוא אינו חוקי.

גם רכב מופשט לא חוקי בארצנו? אפילו שאני יכול "להחביא" את זה, הפלסטיקים של הדאש, ושל הגיר ודרייב שאפט יכולים להשאר, הם גם ככה שוקלים גרמים בודדים.

 

בקשר למנוע, אני יכול להכניס מנוע 2 ליטר טווין קאם של פורד? הוא אמין יחסית, אמנם עם קרב', אבל אפשר להסתדר, וגם קיימת אסקורט שיש עליה מנוע טווין קאם, הRS2000, אפילו הגיר יכול להשאר אורגינל, רק צריך להחליף קלאץ.

 

זה ממש ביזיון, אני מרגיש מטומטם שהייתי חייב לחזור.

אני יודע שזה קצת טיפשי לומר את זה, וקצת בכייני, אבל מכוניות זה לא סתם תחביב, זאת תשוקה, ובארץ אני מרגיש כלוא בתוך כלוב, אפשר לומר בכלא.

פורסם

נו מה לעשות- ברוך הבא לארץ (או ברוך החוזר- איך שנח לך!)!:?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

זה ממש ביזיון, אני מרגיש מטומטם שהייתי חייב לחזור.

אני יודע שזה קצת טיפשי לומר את זה, וקצת בכייני, אבל מכוניות זה לא סתם תחביב, זאת תשוקה, ובארץ אני מרגיש כלוא בתוך כלוב, אפשר לומר בכלא.

לקחת אסקורט, להשקיע הון תועפות בשיפור יכולות ובבטיחות, לעבור על או ליד החוק, כשהאלטרנטיבה (מיאטה למשל) יכולה להיות עדיפה פי כמה וכמה בכל המובנים ועדיין להשאר בצד הנכון של הסורגים. אני חושב שכאן אמורה לבוא לידי ביטוי הרגשת הטמטום שלך.

חזרת לארץ הקודש, במהרה תווכח שתחום שיפורי הרכב הוא קטן וזניח שעומת שאר הנושאים שיגרמו לך להרגיש שעדיף להיות סגור בכלוב לשארית חייך.

ארז רונן

פורסם
חוקית אתה יכול לשים טאסות נחמדות, ריפוד מאוטודיפו ולבדוק רצועות מזגן :lol:

 

לגבי רצועות המזגן - לא צריך להיות מכונאי בעל מוסך מורשה כדי לבצע בדיקה כזו? :oops:

 

התמימות של פותח השרשור הזה רק משקפת כמה אנחנו מדינה מפגרת בתחום הרכב - ממש עצוב.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

זה ממש ביזיון, אני מרגיש מטומטם שהייתי חייב לחזור.

 

אתה יודע, זה לא חובה לגור פה. מי שלא מרגיש מטומטם, כנראה הגיע למסקנה שהיתרונות בכל זאת עולים על החסרונות.

 

לגופו של עניין, אני דווקא שמח שבארץ השיפורים האלה לא חוקיים. אני לא מכיר עוד מדינות מפותחות, מקום 15 ברשימת מדד ההתפתחות האנושית של האו"ם, בהן אנשים קונים צמיגים משומשים, נוסעים בלי ביטוח כי זה יקר, או ממלאים מים במקום נוזל קירור במנוע וסולר לתעשייה במיכל. במיוחד לא הייתי רוצה לחלוק את הכביש עם "משפר חצר" שכבר הוכיח שאין לו כבוד לחוקים.

 

נמרוד

פורסם
הפלסטיקים של הדאש, ושל הגיר ודרייב שאפט יכולים להשאר, הם גם ככה שוקלים גרמים בודדים.

 

בקשר למנוע, אני יכול להכניס מנוע 2 ליטר טווין קאם של פורד? הוא אמין יחסית, אמנם עם קרב', אבל אפשר להסתדר, וגם קיימת אסקורט שיש עליה מנוע טווין קאם, הRS2000, אפילו הגיר יכול להשאר אורגינל, רק צריך להחליף קלאץ.

 

זה ממש ביזיון, אני מרגיש מטומטם שהייתי חייב לחזור.

אני יודע שזה קצת טיפשי לומר את זה, וקצת בכייני, אבל מכוניות זה לא סתם תחביב, זאת תשוקה, ובארץ אני מרגיש כלוא בתוך כלוב, אפשר לומר בכלא.

 

אחינו, קודם כל איך היה לך אסקורט בארצות הברית, זו נראה לי ציפור מה זה נדירה שם.... למה דווקא אסקורט?

 

פלסטיקים בדשבורד?? חחחחח.... הרגת אותי... :-D:-D:-D המציאו את האסקורט לפני הפלסטיקים, רק שתדע...:wink:

 

הגיר האוריגינל של אסקורט 4 הילוכים שווה ל.... אם תכניס לו מנוע יותר גדול מ-1300, חובה להחליף את הגיר, אחרת הוא לא יחזיק מעמד.... בקיצור... אני לא יודע איך נראו האסקורטים בארה"ב, אצלנו זה טיפ-טיפה אחרת.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

×
×
  • תוכן חדש...