Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להלן סקיצה שהודלפה

 

attachment.php?attachmentid=220086&stc=1&d=1289379639

 

טוב נו.. או ש... לא :-D

 

חבר מארגנטינה שמשפץ ספורט פרינץ שלח אליי מייל עם אותה כותרת, לרגע שפשפתי את עיניי ובסוף המייל היה רשום ש... לא ממש :-D

 

בכל מקרה, עיבוד נחמד :idea:

freshPRINZ_detail.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

טוב שזה לא קורה באמת, אחרת בטח היית מתבאס ששיפצת רכב במשך שנתיים, כשבעצם יכלת לקנות רכב חדש מהשקית :wink::shock::-)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
הי ליאור,

 

אתה מתפרץ לדלת פתוחה...לאוודי אכן יש כוונת להחיות את מותג הNSU...

 

http://forums.automobilemag.com/70/1112727/future-cars/2011-audi-nsu-ttr/index.html

 

http://home.tiscali.nl/~mdbois/NSU/nsu2010.jpg

 

השאלה איפה זה עומד?

 

קראתי לפני כמה שנים את הנ"ל, גם אז טענו שמדובר בשמועות.. בשמות -TT ו-TTS כידוע הם השתמשו באאודי TT, לא בטוח שבימים שבהם יצרניות הרכב מחפשות איפה לצמצם ולחסוך (מי אמר פונטיאק?) תבוא יצרנית רכב ותקים מותג נישתי יחסית....

 

בכל מקרה, אם תהיה NSU חדשה, לא אתנגד לכזו בחנייה 8)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

נקווה שזה באמת יצא לפועל

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

עשית לי פירפור בלב....

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

מותגים שהלכו לעולמם בשיבה טובה - מוטב שההסטוריה תנציח את זכרן ואספנים יתענגו על מכוניותיהם, מאשר יזכו לתחייה והזניית ערך המותג.

 

ראה לדוגמה את מכוניות MG הסיניות. מכוניות בוסריות וסתמיות(שתמחורן בארץ שערורייתי), שאין להן דבר וחצי דבר עם מורשת המותג האנגלי המפואר. נכון שמכוניות אלו מבוססות על רובר 75 שהיתה לו גרסת MG, אבל בוא ונהיה רציניים...

 

אגב, מי שבאמת אשם בהזניית מותג MG והפיכתו למותג ריק מתוכן(או בעדינות, badge engineered), היו הבריטים של BMC/בריטיש ליילנד/אוסטין-רובר ולבסוף רובר ורובר/ב.מ.וו. למען ההגינות, שתי MG משלושים השנה האחרונות ראויות לאזכור מיוחד; מכונית הספורט F של שנות התשעים וגרסת ZT260 עם הנעה אחורית לרובר 75.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
חבל שלא עושים את זה לעוד כמה רכבים .

בזמנו כשיצאה החיפושית החדשה, הוזכר באותה נשימה שיהיו גרסאות מודרניות לדה שבו ולמיני. למיני כבר יצאה גרסה חדשה, על הדרך גם לפיאט 500 והיד עוד נטוייה, כך שסבלנות היא שם המשחק, וסבלנות היא תכונה המאפיינת את רוב משפצי הרכבים :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
להלן סקיצה שהודלפה

 

attachment.php?attachmentid=220086&stc=1&d=1289379639

 

טוב נו.. או ש... לא :-D

 

חבר מארגנטינה שמשפץ ספורט פרינץ שלח אליי מייל עם אותה כותרת, לרגע שפשפתי את עיניי ובסוף המייל היה רשום ש... לא ממש :-D

 

בכל מקרה, עיבוד נחמד :idea:

 

סתם הקפצת לי את הלב :evil:

גם אם יחזרו לייצר NSU, היא לעולם לא תהיה דומה לסקיצה שמוצגת פה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
סתם הקפצת לי את הלב :evil:

גם אם יחזרו לייצר NSU, היא לעולם לא תהיה דומה לסקיצה שמוצגת פה.

 

גם רוב ה-NSU שיוצרו לא דמו לספורט קופה של ליאור אלא למכונית אחרת שלו, הקורבייר(אבל לדור הראשון). ואת רוחה העיצובית של RO80, ניתן למצוא באודי 100 שיצאה בשלהי 82'(דגם 83').

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
בזמנו כשיצאה החיפושית החדשה, הוזכר באותה נשימה שיהיו גרסאות מודרניות לדה שבו ולמיני. למיני כבר יצאה גרסה חדשה, על הדרך גם לפיאט 500 והיד עוד נטוייה, כך שסבלנות היא שם המשחק, וסבלנות היא תכונה המאפיינת את רוב משפצי הרכבים :-D

 

 

למי ששכח: מוסטנג, קמארו, צ'ארגר ופי.טי. קרוזר של קרייזלר. לעולם ככל הנראה נמאס מעיצוב שבלוני משעמם להחריד. ערגה לנוסטלגיה, ברוכה הבאה...

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

כל החיים אמרתי שכמעט כל רכב שנקצץ לו את הגג ונגדיל לו את הג'אנטים יראה רע יותר :twisted: (במובן החיובי)

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...