Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת בדיקה של פוקוס 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני ככל הנראה הולך לרכוש מאויס פוקוס 2008 ( ליסינג ) ת

אויס שלחו את הרכב לבדיקה ואלו התוצאות : ( אני מציין רק תליקויים )

 

מנוע => מערכת שמן רטיבות שמן =

 

שלדת מרכב => תקוני מרכב משמעות שולית :נזק לפגושים , תקוני מרכב וצבע ,מעיכות שריטות בצבע + פגמים =

תקוני מרכב משמעות נמוכה : כנף קדמית שמאלית הוחלפה , סימני תיקון בפאנלים + חומר , מכסה מנוע הוחלף

,סימני מילוי חומר ,סימני פגיע לפנים , פח חזית הוחלף , סימני פגיעה דופן שמאל ץ

 

צמיגים => חילופי פגום

 

כל השאר בסדר , אמרו לי שעברה תאונה אך אין פגיעת שילדה + כל הליקויים יתוקנו .

בנוסף הרכב עם ק"מ נמוך לגילו .

 

אם אפשר חוות דעת על הבדיקה

תודה מראש

פורסם

זה שהבדיקה היא של קומפיוטסטס לא אומר כלום, קומבינות אפשר לעשות עם כל מכון בדיקות. לדעתי עד שלא תקח את הרכב למכון בדיקה שאתה רוצה הבדיקה הזו לא רלוונטית. גם נראה אגב שהייתה תאונה לא קלה מלפנים אם החליפו מכסה מנוע ושאר חלקים, לך תדע אם באמת אין פגיעת מרכב מלפנים או חלקים אחרים שניזוקו.

 

פורסם

על פי תוצאות הבדיקה – נראה כי הרכב אכן עבר תאונה, אך אין פגיעה בשלדה.



ואם הכל תוקן ונראה פיקס – לא אמורה להיות בעיה.

ההמלצה שלי היא לקחת את הרכב לבדיקה במכון שלך כדי לאשרר את מה שאוויס אומרים.





במיוחד אם הרכב עבר תאונה, שיגידו לך אם היא קלה כפי שהם אומרים.



מהיכרות שלי איתם – הבדיקות שלהם מהימנות, אבל בשביל השקט שלך – לך על בטוח.

"דרוש חבר מוסכניק...":lol:

פורסם

הם אמרו לי מראש על התאונה + הנזק הכספי של התאונה , רק אחרי שהרכב חזר מבדיקה הם הציעו לי אותו למכירה + תמחור

פורסם

אז מה הבעיה?

אם אתה יודע מה מצבו של הרכב, המחיר שלו תואם את המצב שלו לדעתך ואתה מעוניין בו – לך על זה

"דרוש חבר מוסכניק...":lol:

×
×
  • תוכן חדש...