Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,אני אלון בן 17 וחצי

מעוניין לקנות רכב ראשון

עד ה6 אלף שקל

 

איזה סוגי רכבים נחשבים אמינים ועם צריכת דלק זולה בהתחשב

בעובדה שאני נוסע הרבה בתוך העיר

 

שמעתי על הפיאסטות..אבל יש גם רכבים יותר טובים?

 

ואיזה ביטוחים כדאי לעשות..וכמה זה יעלה לי?

זה משתנה מרכב לרכב?

 

תודה!@

פורסם

יש לך הכנסה חודשית של 1000-2000 ש"ח לחודש לצורך האחזקה (בהנחה שלא יהיו תקלות יקרות)?

האם אתה מוכן לשלם ביטוח שנתי שיעלה יותר מהרכב?

אם כן - המשך לחפש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי הכנסה כזאת כן

 

ואני לא רוצה לעשות ביטוח על הרכב..רק חובה וצד גימל

שאם תהיה תאונה כלשהיא הביטוח יכסה את הנזקים לרכב שפגעתי בו

 

יש לך משו?

פורסם

סוג הרכב לא משנה כמו מצבו.

חפש אקזמפלר שמור.

ראיתי אצלי ברחוב פג'ו 205 יד 00 ששמורה בקפדנות.

צבע כסוף- חפש ביד 2.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
יש לי הכנסה כזאת כן

 

ואני לא רוצה לעשות ביטוח על הרכב..רק חובה וצד גימל

שאם תהיה תאונה כלשהיא הביטוח יכסה את הנזקים לרכב שפגעתי בו

 

יש לך משו?

כן - חפש בשרשורים של spun24 כמה עלה לו חובה+צד ג', והוא נהג חדש אבל לא צעיר. אני יכול לומר לך שלפני כחודש קיבלצי הצעות לביטוח חובה (לרכב חדש) לכל נהג - כולל חדש וצעיר - שעלה קרוב ל-4000 ש"ח, וזה בלי צד ג'. רק כדי שתקבל הערכה. צד ג' יעלה לך עוד כמה אלפים.

 

והערה קטנה - משו זו רשת חנויות "הכל בשקל" . בעברית כותבים "משהו", כדאי שלכיר את ההבדלים לקראת מבחן הבגרות בלשום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שלום לכם שמי אלכס ואני בן 17 וחצי

לפני 4 חודשים עשיתי רשיון על אוטו וישר אחריו עשיתי רשיון על A2 [קטנוע עד 14 כ"ס] וקניתי קטנוע

אחרי 3 חודשים שנסעתי על הקטנוע עברה לי כול ההתלהבות מדו גלגלי בגלל שלא ממש כיף לנסוע בגשם ובכלל יש תנאים שפשוט לא נעים לנסוע בהם ,

ועכשיו אני מציע את הקטנוע שלי למכירה ובמקומו אני מחפש רכב ואני יודע שבפורום הזה יש הרבה אנשים שמבינים ומכירים ויודעים הרבה על מכוניות ורציתי לדעת איזה רכב אתם מציעים לי לרכוש .

ה"דרישות" שלי מהרכב הוא :

התחזוקה שלו תהיה לא הכי יקרה [בסופו של דבר אני עושה רק 500 שקל בשבוע-לא הרבה]

צריכת דלק נמוכה יחסית

מחיר הרכב שלא יעלה על 13K

ידני

יד כמה שיותר נמוכה

וק"מ נמוך

[אני חשבתי על מיצובישי סופר לאנסר שנת 93-97 מה דעתכם על האוטו]

פורסם

עצה שלי ומניסיון

תחפש:

פיגו' 205 - רכב נוח אמין וכסכוני עם מראה צעיר היה לי שנתיים אחלה רכב

פיגו' 106 - אוטו מנוע כמו ה205 אחלה רכב

פורד פיאסטה 1.3 - רכב מאוד אמין חלקים זולים

רנו קילאו 1.4 - רכב יפה מנוע אנרג'י אמין רק תחפש משהו שמור ורק ידני

 

בהצלחה

Renault Clio RSI 1.8

פורסם

אל תגע בסופר לנסר קודם כל האוטו שוטה ים דלק 1\7 הרוב לא שמורות, רכב עם הרבה בעיות אל תתעסק

עדיף לך : סוזוקי בלנו ,הונדה סיויק,מאזדה לנטיס מכוניות הרגע יותר טובות

אבל לתקציב שלך תקח אוטו קטן עם החזקה זולה וחסכוני בדלק משהו כמו פורד פיאסטה,רני קליאו,פגו' 106 אחלה רכבים במידה וטיפלו בהם כמובן בהצלחה!

Renault Clio RSI 1.8

פורסם
כן - חפש בשרשורים של spun24 כמה עלה לו חובה+צד ג', והוא נהג חדש אבל לא צעיר. אני יכול לומר לך שלפני כחודש קיבלצי הצעות לביטוח חובה (לרכב חדש) לכל נהג - כולל חדש וצעיר - שעלה קרוב ל-4000 ש"ח, וזה בלי צד ג'. רק כדי שתקבל הערכה. צד ג' יעלה לך עוד כמה אלפים.

 

והערה קטנה - משו זו רשת חנויות "הכל בשקל" . בעברית כותבים "משהו", כדאי שלכיר את ההבדלים לקראת מבחן הבגרות בלשום.

 

 

אז מזל שעברתי את הבגרות בלשון בציון 93 סופי

וסתם שתדע בסלנג רושמים "משו"

 

 

ולמה הביטוח עלה לך כל כך יקר..בדקתי והביטוח חובה עולה בסביבות ה3 אלף

וצד גימל 1500 ככה

 

 

אולי אני אלמד על אופנוע

אמא שלי תיבהל ותתן לי את הטויוטה חחח

פורסם
אל תגע בסופר לנסר קודם כל האוטו שוטה ים דלק 1\7 הרוב לא שמורות, רכב עם הרבה בעיות אל תתעסק

עדיף לך : סוזוקי בלנו ,הונדה סיויק,מאזדה לנטיס מכוניות הרגע יותר טובות

אבל לתקציב שלך תקח אוטו קטן עם החזקה זולה וחסכוני בדלק משהו כמו פורד פיאסטה,רני קליאו,פגו' 106 אחלה רכבים במידה וטיפלו בהם כמובן בהצלחה!

 

קראתי על סוזוקי בלנו וראיתי שהיא לא ממש טובה .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2695024

 

ובקשר להונדה סיויק האחזקה שלה לא הכי זולה [לחבר שלי יש אחת ]

פורסם

תקשיב סוזוקי בלנו אוטומט אחלה אוטו שבעולם 0 תקלות! אוטו מצויין עמיד ואמין מאוד מאוד ויש לו גם שוק חבל על הזמן מניסיון של 3 בלנו שהיו ברשותי וגם אנשים שאני מכיר כולם משבחים את הרכב הזה

Renault Clio RSI 1.8

פורסם
אהלן,אני אלון בן 17 וחצי

מעוניין לקנות רכב ראשון

עד ה6 אלף שקל

 

איזה סוגי רכבים נחשבים אמינים ועם צריכת דלק זולה בהתחשב

בעובדה שאני נוסע הרבה בתוך העיר

 

שמעתי על הפיאסטות..אבל יש גם רכבים יותר טובים?

 

ואיזה ביטוחים כדאי לעשות..וכמה זה יעלה לי?

זה משתנה מרכב לרכב?

 

תודה!@

 

המומלצים לדעתי :פיג'ו 106 מנוע 1.1 KID,או פיאט אונו ,סוזוקי סוויפט.

שלושתם חסכוניים ואמינים רצוי למצוא אחת שמורה עם ק"מ נמון ושהיה ידנית .

בהצלחה בחיפוש.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

היה לי בעבר גרנד ליאונה 1994 שהיה יחסית חדש (קניתי אותו כאשר היה בן 4 עם כ-50,000 ק"מ) ועם תיבה ידנית. זה הרכב הבעייתי ביותר שהיה לי מעולם, גם בגילו הצעיר יחסית עלה לי הרבה אלפי שקלים בשנה במוסך. כעת אתה מדבר על רכב בין 17-18 שנים, צפה הוצאות גדולות. אני יודע שכמה משתמשים בפורום ישחטו אותי ויכריזו כי מדובר ברכב האמין ביותר מאז הליאונה, אבל זה נסיוני האישי המר. כמוכן הרכב קרוב להגדרת רכב מיושן - עם צורך באישור בלמים (כבר כעת) ובטסט פעמיים בשנה (החל בעוד כשנתיים).

מעבר לכך - הגרנד ליאונה (בעצם אימפרזה, רק בארץ שימרו את שמה של הליאונה האגדית) הוא רכב ענק וכבד, נהניתי מאוד מהנהיגה בו ומהרווחה למשפחה, אבל כרכב ליחיד מדובר ב-overkill רציני ביותר.

 

בעניין הביטוח - שים לב שאתה מדבר על חובה ב-3000 ש"ח הההצעה שקיבלתי היתה ל-3800 ש"ח בערך אבל יתכן שאתה מעגל למטה ויתכן שחל שינוי כלשהו בעלות, ויתכן שהציעו לך ביטוח בתנאים אחרים (למשל - נהג נקוב לעומת כל נהג). מכל מקום - הוצאה של 4500 ש"ח לשנה כל ביטוח, כ-1000 ש"ח לשנה לרישוי, כ-5000ש"ח לשנה לדלק (בהנחה שאתה רוכש רכב חסכוני ומשתמש בו באופן מבוקר מאוד) מביאים אותך להוצאה שנתית של למעלה מ-10,000 ש"ח לפני הביקור הראשון במוסך.

 

והערה קטנה לגבי סלנג - ראשית - הסלנג מיועד לדיבור, בפורום כתוב המיועד לקהל הרחב עדיף להשתמש בעברית תקנית. שנית - ביטויי סלנג כגון "הולך הבית" או "חמש חודש" צורמים לי עד כדי כך שלעתים אני מבקש מהדובר לחזור על דבריו כאילו איני מבין אותם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...