Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כפי שהבטחתי פה לכולם,הינה הגלרייה החדשה שלי, שם אפשר לראות את השינויים שנעשו ברכב.

מאז הגלריה הזו נערכו עוד מספר שינויים :

צביעת מראות בצבע הרכב,צביעת גריל אחורי,התקנה מקצועית של רשת מקדימה וצביעתה בצבע הרכב יחד עם הטמבון כולו, תיקוני מכות בצבע...

 

השלב הבא- ידיות ופסי קישוט.

 

אשמח לקבל ביקורת וחוו"ד, וכן לענות על שאלות שלכם...

 

הגלרייה החדשה-

http://www.pbase.com/tal_corolla/tals_corolla

 

הישנה-

http://www.pbase.com/talhaim/tals_corolla

חתימה.jpg

I30 CW

פורסם

שמע, נחמד מאוד מה שעשית עם הרכב.

 

החלפת את הלוח שעונים ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

נחמד (בשביל מי שאוהב מצועצע :twisted: ). בכל אופן, מפתיע שאחרי כל מה שעשית אין לך ספויילר שהגיע עם אחד הדגמים של הקורולה מהדור שלך (איני זוכר את הדגם המדוייק - יכול להיות שהגיע עם הכיתוב Special במקום ה-Super שאצלך). אחרי הכל, אפילו לסבא שלי היה בזמנו (לצערו הרב :wink: ).

פורסם

ספוילר ובודי קיט לא באים בחשבון.

מדוע?

האוטו גם ככה נמוך ואני סובל ממכות רבות בכל מיני פסי האטה / מדרכות,ואין מצב שאני ישים קיט.

בקשר לספויילר- מאוד מצער שיש אנשים זוועה בארץ,שרואים ולוקחים...ואז נשאר חורים...

מיותר...

I30 CW

פורסם
תחליף בולמים אז האוטו לא יתרסק אחרי באמפרים....

 

מה עם איזה חישוקים במקום הטראסות עוונטה ?

 

פעמיים :mm_yeah:

 

החלפת בלמ"ז ברכב זהה לשלך :

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=19545

 

פתרה את בעיית ההתרסקויות.

 

 

 

כמו כן ,ג'אנטים ישלימו את ההופעה.

פורסם
תחליף בולמים אז האוטו לא יתרסק אחרי באמפרים....

 

מה עם איזה חישוקים במקום הטראסות עוונטה ?

 

אישית אם הייתי רוצה להשקיע בחיצוני הייתי מתחיל אם פחחות.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

קורולה יפה מאוד !!! (גם לי יש קורולה אבל קצת צעירה יותר - 2003)

גם הכלב יפה מאוד !

אגב ראיתי אותה באשקלון, אתה אשקלוני ?? או שיש אחת דומה לשלך...

בקיצור תבוא למפגש ביום שיש ,ניראה את האוטו שלך מקרוב (אני חושב שיש בה פוזה יפה אחרי שיפורים למיניהם) - גם תחקח את הכלב-התלהבתי ממנו מאוד !

מש"ק זרזור

פורסם

שתי שאלות אם אפשר:

1. מאיפה אפשר להשיג שטיחים כאלה דמוי אלומיניום לרכב?

 

2. איך מפיקים תאורה בעוצמה כזאת באזור השטיחים באוטו? זה לדים כחולים או משהו אחר? הודה לך אם תוכל לפרט איך ומאיפה משיגים תאורה כזאת.

 

תודה.

 

פיצוץ של שיפורים!!! מדהים!!!

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
תחליף בולמים אז האוטו לא יתרסק אחרי באמפרים....

 

מה עם איזה חישוקים במקום הטראסות עוונטה ?

 

:mm_yeah: תשים דחוף חישוקים.

פורסם
תחליף בולמים אז האוטו לא יתרסק אחרי באמפרים....

 

מה עם איזה חישוקים במקום הטראסות עוונטה ?

וגם לאביעד-

 

כבר החלפתי בולמים לפני חודשיים,שמתי בולמים חדשים, וזה ממש אבל ממש לא מנע את בעיית הגובה ואת המכות.

מה שכן עזר אבל מעט-הלכתי למורשה טויוטה, ושמו לי גומיות הגבהה בתוך הקפיצים,ככה הרכב שוקע פחות.

אבל מה שכן,הוא יציב הרבה יותר,פחות שוקע בסלימה,ופחות "אוניה" בסיבובים.

 

בקשר לחישוקים אני מחפש "14 במחיר סביר...

I30 CW

×
×
  • תוכן חדש...