Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

 

היום, לאחר שבוע שימוש באוטו החלטתי לנקות את הרכב.

שהגעתי לניקוי הדשבורד, ניקיתי אותו עם מטלית יבשה ונקיה, אך לצערי כאשר ניגבתי אותו, ממש מול הנוסע ליד הנהג, איפה שהכרית אוויר, הדש קיבל צבע שונה, כאילו הבד נשאר בתוך הדש עצמו.

 

אכשיו יש כמה שריטות כאלה, ממש מכוערות, סריטות של ניגוב כזה, ממש רואים אותם לעומק.

מה עליי לעשות? הדש הוא מין גומי כזה, לא פלסטיק ובטח שלא עור.

בחברה מרחו משהו שעוד יותר עשה את המצב גרוע.

ניסיתי המון מים, קצת סבון לא עזר.

האם יש לכם עצות חברים יקרים?

 

כל כך מבאס ככה להתחיל את החיים עם האוטו..:cry:

פורסם

אני הייתי פונה ל דייטלינג - מכון המתמחה בחידוש וטיפול בצבע ורכב .

לדעתי יש להם ניסיון בחידוש דשבורדים עם חומרים משחזרים - לפנות רק לבעלי ניסיון קודם ..

 

ראה כאן דיון

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=204821&highlight=%D7%93%D7%99%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני מציע (מניסיון עבר) להימנע כמה שיותר מלמרוח חומרים כלשהם על הדשבורד. ואם כבר השתמשת בחומרי ניקוי - אז רק בחומרים שאתה סומך עליהם (חברות מוכרות/המלצות מהפורום/וניסיון המותאם למכונית שברשותך..).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מסכים עם סער. השתמשתי בתרסיס של פורמולה 1 שכולם מהללים, הפגושים יצאו כמו חדשים אבל הדשבורד קיבל מראה כאילו הוא עמד 20 שנה בשמש בלי כיסוי.

הרבה שכבות של אמריקן איגל דוקא הצליחו להציל את המצב איכשהו.

×
×
  • תוכן חדש...