Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצה גרועה במיוחד. אם היא נוכלת מנוסה היא עלולה לבקש לפסול את הראיה מאחר ולא הוגשה מראש בתיק התביעה.

ביהמ"ש לתביעות קטנות אמנם לא מחוייב לדיני הגשת ראיות של "הגדולים", אולם לא הייתי מהמר שהשופט לא יקבל את בקשתה.

 

אמנם נדיר שידרש תמלול מקצועי של ההקלטה בכתב התביעה, אך רצוי מאד להודיע בכתב התביעה על קיומה ותוכנה הכללי של ההקלטה.

אם מדובר בכמה שיחות קצרות, סביר שהשופט יאזין להן בסבלנות למרות שלא תומללו מראש.

אל תעזור לו בכך שתערוך אותן אלא השמע לו אותן מה"הלו" עד ל"להתראות" כדי שלא תעלה אותה נוכלת טענות למניפולציה בהקלטה.

 

סה"כ יש לי נסיון טוב מאד עם בתי המשפט לתביעות קטנות. הרשמים שם בד"כ גמישים מאד ומבינים שהאזרח שמגיע ללא עו"ד אינו מנוסה ומודע לכל השטיקים והדינים הסבוכים של ניהול משפט, והם נוטים לבוא לקראתו בהקלות שונות.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אתה לא צריך לפרט בכתב התביעה כי יש לך הקלטה, אלא פשוט לכתוב כי הנתבע הודה באשמתו וכעת מתכחש להודאה זו.

ולכן בצער :-( אני נאלץ לתבוע אותו.

כאשר הנתבע יעיד כי לא היו דברים מעולם או אז אתה מוציא את ההקלטה ומשמיע אותה, ואם השופט נחמד אליך אתה תזכה +קצת הוצאות משפט. בד"כ בסעיף הזה ידם של השופטים קפוצה. אבל גם זה משתנה.

ונכון אל תבשל את ההקלטה. בזה אני מסכים עם נתקו . תתחיל את ההקלטה כך,

"היום יום 22.9.2010 שעה 0900 שיחה ל גברת XXXX " ובסיומה תקליט גם את שעת סיום השיחה בקולך הערב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שמחתי לקרוא שכדאי להתיעץ בסוכן הביטוח כי רק להם נסיון יום יומי במיקרים כגון אלו

לעצם הענין לא נימסרו מספיק נתונים כדאי לנתח את המיקרה על פניו תאונות כגון אלו מתרחשות עשרות פעמים כל יום

סיבה ראשונה אי שמירת מרחק סיבה נוספת חוסר עירנות בזמן הנהיגה

חג שמח לחברי הפורום

פורסם

קרה לי מקרה כל כך דומה לפני 3 שנים.

נסעתי ברכב הקודם שלי,לפתע שנעצרתי פתאום הרגשתי פגיעה היינו עוד איזה 3 רכבים.

אני יוצא החוצה רואה ב מ וו ובתוכה בחורה בת 40-50 בערך עם עוד 3 חברות שלה פתאום מתחילה לצעוק עליי שנסעתי רוורס וכו'.

אני כמו שנתקפתי ככה תקפתי והבחורה חזרה למלונה שממנה יצאה.

בכל אופן היא סירבה בכל תוקף לתת לי פרטים ואנחנו פשוט חסמנו אותה עם כל הרכבים ואמרנו לה שהיא לא זזה לשום מקום עד שלא תגיע ניידת.

כשהיא שמעה את המילה ניידת פתאום היא התרככה ולא שמה לב בכלל שהיא מצולמת והביאה לי א תכל הפרטים וגם ביקשה ממני סליחה על כל הבלאגן.

יום אחרי זה אני מצלצל אליה ואומר לה שחסר לי איזה פרט בשביל כל העסק הזה היא אומרת לי שנסעתי רוורס וכל מיני שטויות כאלה וניתקה לי בפרצוף.

שלחתי לה סמס שאתמול היא צולמה במצלמה של פלאפון ואם היא לא רוצה להיכנס איתי לתביעות וכו' עדיף לה לתת פרטים ולסגור את זה מסודר לאחר שהיא שמעה את זה היא צלצלה אליי ביקשה סליחה ונתנה לי כל מה שהייתי צריך והסיפור נסגר.

איזה אנשים יש בעולם הזה לא להאמין.

×
×
  • תוכן חדש...