Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן בגרסאות קופה ו-RS בדרך לארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים, עוד קצת פלפל לשרשור.

 

הימור שלי, מחיר החדרה מקביל למגאן RS ואולי מעט נמוך יותר. אם המחיר יעמוד על 200K זו תהיה, כנראה, עסקה מפתה מאד.

 

יותר יפה ומיוחדת מהשירוקו. במחיר הזה באמת אטרקטיבית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הRCZ היא מתחרה ראויה לשירוקו. אולי לא "טובה יותר", אבל בהחלט בסביבה.

 

לפי העיתונות בחו"ל, מסתבר, היא יותר מוכוונת נהג (לפחות בגרסת ה-2.0 ליטר).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

במהלך הביקור האחרון שלי בצרפת ראיתי את ה RCZ , הרכב נראה לא פחות ממעולה , מאוד אלגנטי ואסתתי.

לרכב יש בהחלט אפקט הגעה ששמור למספר מכוניות בודד המשווקות בארץ...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

טרי מהבוקר;

 

פיג'ו RCZ

 

235,000 שקל לגרסת ה-200 כ"ס הידנית. :oops: מישהו קצת נסחף בלובינסקי והחליט לתמחר את המכונית ברמה של שירוקו פלוס(שירוקו 2 ליטר אוטו'-230K).

 

גרסת בסיס(156 כ"ס) ידנית/אוטו'-200K/190K

שירוקו 1.4(160 כ"ס)ידנית/אוטו'-185K/170K

 

קצת מוזר, בהתחשב בתמחור האטרקטיבי הצפוי ל-DS3 בגרסת הטורבו(150K), המיובאת ע"י אותו היבואן(ומודע לכוחות השוק). מאידך, כבר היינו בסרטים דומים עם לובינסקי, כאשר מכוניות החלו בתמחור מוגזם, לא נמכרו - ולאחר הוזלת המחיר המתבקשת החלו להמכר כראוי. ע"ע 207, 308.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

גם לדעתי מחיר מוגזם. אני לא זוכר הרבה רכבי PSA שנמכרו במחיר הזה בכלל.

אע"פ שכל רכב צריך לבחון בפני עצמו, עדיין המחיר לא קל לעיכול לדעתי. אולי הם מנסים לשדר שהוא רמה בפני עצמה, אבל גם אם כן, קהל היעד המצומצם, הצטמצם עוד יותר. יאללה שיחזירו קצת 205 GTI.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גרסת בסיס(156 כ"ס) ידנית/אוטו'-200K/190K

שירוקו 1.4(160 כ"ס)ידנית/אוטו'-185K/170K

 

הייתי קרוב... אבל מה אתם רוצים? זה תמיד היה דינן של מכוניות תדמית. המחיר הוא חלק מהקטע. אני בטוח שלובינסקי יכלו למכור אותה ב30-40K פחות ועדיין להרוויח מה שהם מרוויחים על 308.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
גם לדעתי מחיר מוגזם. אני לא זוכר הרבה רכבי PSA שנמכרו במחיר הזה בכלל.

אע"פ שכל רכב צריך לבחון בפני עצמו, עדיין המחיר לא קל לעיכול לדעתי. אולי הם מנסים לשדר שהוא רמה בפני עצמה, אבל גם אם כן, קהל היעד המצומצם, הצטמצם עוד יותר. יאללה שיחזירו קצת 205 GTI.

 

הם ניסו לפני כשנתיים עם 207GTI. התמחור היה מאד סביר(146K), הרכב היה חזק(175 כ"ס) אבל לא מבריק. המיטו 155 שהגיעה במקביל והוצעה במחיר דומה מחד - והקליאו ספורט המעט יקרה יותר, מאידך - תרמו לכשלון של המכונית הזו.

 

רועי טוען ש-RCZ היא מכונית תדמית. נכון, אך גם שירוקו היא כזו. בנוסף, מציעה השירוקו יתר פרקטיות, מושבים אחוריים אמיתיים ולפחות בגרסאות הבסיס(160 מול 156), חווית נהיגה עדיפה, אם להסתמך על העתונות הזרה.

 

גם מגאן RS250 היא מכונית תדמית שנראית נהדר ונוסעת נהדר, כפי שקראנו בכל מקום אפשרי. 235,000 שקל לגרסת 200 כוחות הסוס של RCZ היא מחיר מופרך ומנופח, עם כל הכבוד.

 

מתישהו ב-2011 תגיע גם הג'נסיס קופה לארץ - ואם מחיריה המקומיים ישקפו את הרמות הזולות בחו"ל, אזי יש לנו שחקן מפתח נוסף בסגמנט הזה.

 

מה שבטוח, 2010 היתה(ועודנה) שנה טובה ומעניינת לחובבי הרכב בארץ.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

עדכון מקרסו:

התחילו אתמול למכור את ה-RS הרגילה והקאפ.

ראשונות על הכביש יעלו בינואר חוץ מקאפ (או שתיים) שכבר בדרך ויגיעו עוד חודש (אחת כבר הוזמנה ע"י מישהו מוכר עם מגאן ספורט...(לא אני :lol:)).

מחיר:

225 אלף לרגילה

239 אלף לקאפ

 

אין עדיין רכב לנסיעות מבחן.

פורסם

מה הקטע של קרסו לא לייבא את הגרסה הבסיסית של הקאפ וע"י כך לחסוך עוד עשירייה ביחס למחיר ה-RS?

מישהו יודע על איזה אביזרי נוחות מוותרת הקאפ הבסיסית חוץ מבקרת אקלים?

turboy

פורסם
מה הקטע של קרסו לא לייבא את הגרסה הבסיסית של הקאפ וע"י כך לחסוך עוד עשירייה ביחס למחיר ה-RS?

מישהו יודע על איזה אביזרי נוחות מוותרת הקאפ הבסיסית חוץ מבקרת אקלים?

 

הגרסה הבסיסית של הקאפ נתפרה עבור השוק האנגלי ואינה משווקת בשאר מדינות אירופה. השוק האנגלי נחשב לגדול ביבשת במכוניות ספורט/הוט האץ' ולכן יוצרים עבורו לעתים גירסאות מיוחדות.

 

דוגמא אחרת; תמחור זול במיוחד לפיאט 500 אבארת' יחסית לסגמנט מול שאר מדינות אירופה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מה הקטע של קרסו לא לייבא את הגרסה הבסיסית של הקאפ וע"י כך לחסוך עוד עשירייה ביחס למחיר ה-RS?

מישהו יודע על איזה אביזרי נוחות מוותרת הקאפ הבסיסית חוץ מבקרת אקלים?

ביחס למה ? לרגילה שמשווקת בארץ ? גם בה אין בקרת אקלים. באנגליה מול הרגילה שמשווקת שם ? יש עוד כמה קשקושים לא עקרוניים.

 

אין מה להשוות את הדגמים ופערי המחיר באנגליה או בכל שוק אחר כי בכל מקום תופרים חבילה אחרת (באוסטרליה למשל דווקא יש בקרת אקלים ועוד כמה קשקושים).

for all we know הקאפ הזאת יכולה להיות הגרסה הכי בסיסית שיכולה להיות (אם אתה משווה לאנגליה אז זאת דווקא הספורט הרגילה שהופשטה באופן יחסי).

עקרונית הקאפ שתגיע אמורה להיות באותו אבזור כמו הרגילה אבל נראה כשהיא תגיע בפועל.

 

קליאו קאפ לא אמורה להגיע (זה גם פחות משמעותי מהקאפ של המגאן שמקבלת גם LSD).

פורסם

אפרופו תמחור הזוי של לובינסקי, מישהו הסתכל פעם לכיוון של סיטרואן C6? אני לא חושב. במחיר שלה הרבה פזלו לכיוון של קמור והזמינו סדרה 5 חדשה ולאו דווקא מהפשוטות.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היום פורסם גם התמחור של גרסת המגאן-קופה.

הגרסה הבסיסית, שכוללת 6 כריות אוויר, בקרת יציבות+משיכה, מערכת שמע ופנסי ערפל תעלה 155 אלף ש"ח. הגרסה המאובזרת, שכוללת גם גג שמש, חישוקי סגסוגת, הגה בציפוי עור וחלונות מושחרים תעלה 167 אלף ש"ח.

 

רנו מגאן קופה

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מחיר מעניין, עם זאת להביא רכב כזה בלי גרסא ידנית? לא חבל ?

 

 

בקשר ל C6, יש אחת שחונה באיזור שלי בחניון בעבודה, תמיד אני תוהה לעצמי כמה מאות אלפי שקלים הבן אדם הולך להפסיד כשהוא ינסה למכור את הרכב (אם בכלל יצליח)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...