Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן בגרסאות קופה ו-RS בדרך לארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב הזה , אם יככב מבחינה דינמית (לפי רוני , אפשר להכתיר אותו בטרם עבר מבחן דרכים) ,

יכול לקנות את הקולות הצפים, אבל צריכה לקרות קטסטרופה חסרת תקדים בדור הבא של ה GTI כדי שהוא יגרום ללקוחות GTI לחצות את הקווים.

 

אתה חתיכת קשקשן מארץ הקשקשנים... פשוט מומחה בלהבין רק מה שאתה רוצה להבין, ואח"כ לנסות ולסובב את זה כדי שזה יתאים להלך המחשבה שלך. :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

לא רוצה לקלקל חגיגות, אבל 20 אלף שקל יותר מהמגאן הרגילה זה לא מחיר תחרותי. אם אני לא טועה, בחו"ל היא זולה יותר מהרגילה (עקב אבזור חסר). צריך לראות את המפרט שלה, יש כלמיני אופציות בחו"ל (ריקארו, למשל) שאפשר להוסיף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לא רוצה לקלקל חגיגות, אבל 20 אלף שקל יותר מהמגאן הרגילה זה לא מחיר תחרותי. אם אני לא טועה, בחו"ל היא זולה יותר מהרגילה (עקב אבזור חסר). צריך לראות את המפרט שלה, יש כלמיני אופציות בחו"ל (ריקארו, למשל) שאפשר להוסיף.

 

כנראה שלא קראת את הידיעה - בחו"ל הגרסה הערומה היא זולה מהרגילה. בארץ הגרסה של ה-CUP שתגיע היא המאובזרת, ולכן המחיר גבוה יותר.

 

עכשיו אני רק צריך להשיג לעצמי איזה סיבוב על אחת... :twisted:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז זו למעשה המגאן RS הרגילה עם חבילת CUP, ולא גרסת הCUP.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני חושב שהתיאור בכתבה הוא עיוות של הנתונים.

מהמידע שאני קיבלתי, בארץ האבזור של שתי הגרסאות יהיה זהה.

אז נכון שהקאפ בחו"ל זולה יותר בגלל שהיא פחות מאובזרת מה-RS הרגילה (שמגיעה באבזור מכובד) אבל זה לא שאנחנו נקבל פה קאפ מאובזרת יותר מאשר בחו"ל אלא שאנחנו מקבלים פה RS רגילה שהיא הרבה פחות מאובזרת מאשר בחו"ל.

עד כמה שאני הצלחתי להבין, האבזור המדובר שמגיע לארץ הוא בדיוק הרמה הבסיסית של הקאפ (בניגוד לגרסאות קאפ בעבר, מדובר במשהו סביר בהחלט. בלי ויתורים על מזגן ומערכת).

זה כנראה עדיין ההסבר לפער המחירים אבל לא בגלל קאפ מאובזרת אלא בגלל RS רגילה שמגיעה מופשטת כרגיל (בלי בקרת אקלים למשל).

 

צוקי - אני רואה שהמחיר תוקן באמת. כנראה שהם לא רוצים אותי מיוחד :wink: (מוקדם יותר הופיע בטעות בכתבה 245 לרגילה).

רוני - כרגע אין כוונה לספק קאפ לנסיעות מבחן :cry: (עשו כבר רישוי לרגילה והם לא רוצים עוד רכב מבחן. אולי אם מישהו מחברייך "יטפל" בה אז ידאגו לקאפ 8)).

 

ניר

פורסם
רוני - כרגע אין כוונה לספק קאפ לנסיעות מבחן :cry: (עשו כבר רישוי לרגילה והם לא רוצים עוד רכב מבחן. אולי אם מישהו מחברייך "יטפל" בה אז ידאגו לקאפ 8)).

 

ניר

 

הלו, טפל בה בעצמך!

הם בכלל נותנים הנחות מהמחיר הרשמי?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אני אטפל בה אני לא אזכה לגעת בקאפ, לכם סולחים :wink:

 

אין לי מושג. הם טוענים שלא אבל כרגע זה עדיין שלב של פרסומים והכרזות ועוד לא ממש שיווק. לך תדע, עד שיגיע התכל'ס המחיר גם יכול להיות 250...

נחכה קצת. גם ככה התבאסתי שאין לי אפשרות לבחון את הקאפ אז אין לי לאן למהר.

פורסם

להפך. אין לך מושג איזה בלגנים עושים לעיתונאי רכב על מכוניות פגועות. זו הסיבה שבשנים האחרונות כמעט כל העיתונאים נזהרים כפליים. ללקוחות הגישה הרבה יותר סלחנית. לצורך העניין - אם עיתונאי יחזיר רכב עם צמיגים גמורים הם יכעסו מאוד. אם זה לקוח - רוב הסיכויים שהם יבקשו סליחה על הצמיגים הדפוקים וישאלו אם הוא רוצה לקחת את הרכב לסיבוב שוב בפעם אחרת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חברים, עוד קצת פלפל לשרשור.

 

אינסוף הפרסומים על שלושת ימי המכירות של פיז'ו עם תמונות ה-RCZ גרמו לי להרמת גבה, בפרט שלא נאמר דבר וחצי דבר על מועד הגעתה. מאחר ונזדמנתי היום לאזור רח' תובל, נכנסתי לפיז'ו.

 

הפתעה. הדגם שיגיע ארצה בשלב ראשון יהיה ה-200 כ"ס הידני, לדברי איש המכירות. המחיר יתפרסם השבוע :roll:

 

הימור שלי, מחיר החדרה מקביל למגאן RS ואולי מעט נמוך יותר. אם המחיר יעמוד על 200K זו תהיה, כנראה, עסקה מפתה מאד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני מהמר על 220K ל200 כ"ס, 170-180K ל156 כ"ס. ישר מול השירוקו (ובצדק).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

האמת? מאוד מפתה... העיצוב של הRCZ מאוד יפה לדעתי רק מעניין אם זה יהיה רכב שופוני ע"ע TT או יותר קרוב לGTI והשירוקו.

 

בכל מקרה כל החדשות על המגאן מרגשות, תענוג יהיה לראות את המכוניות האלה בארץ! דגמי ספורט מהמדרגה הראשונה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

הRCZ היא מתחרה ראויה לשירוקו. אולי לא "טובה יותר", אבל בהחלט בסביבה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...