Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן בגרסאות קופה ו-RS בדרך לארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על טעם ועל ריח. לדעתי הג'אנט הזה מדהים ואני מאוד מקווה שתהיה אפשרות לקבל אותו.

 

מדובר באותו ג'אנט שבתמונות שבקישור? אם כן אז נראה מצויין, רק נראה לי שאינץ' אחד פחות בקוטר והוא היה נראה עוד יותר טוב.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קופה 2.0 אטמוספרית במחיר של 155K לגירסה הבסיסית היא פשוט לא אטרקטיבית מספיק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מדובר באותו ג'אנט שבתמונות שבקישור? אם כן אז נראה מצויין, רק נראה לי שאינץ' אחד פחות בקוטר והוא היה נראה עוד יותר טוב.

 

כן, זה הג'אנט. גם לדעתי 19" זה גדול מידי.

emotion of motion

פורסם
הקופה נראית נחמד ביותר, ראיתי אותה בנמל התעופה בבן גוריון אך מתומחרת גבוה מדי.

ב155K ישנן אופציות טובות יותר.

לגבי המגאן ספורט, מרשימה מאוד בעיצוב ובנתונים, מן הסתם תגרע קצת ממכירות הGTI והלאון קופרה וכל המככבות בתחום ה200K+ עם 200 כ"ס+.

אם זאת לGTI ישנו קהל לקוחות שלאו דווקא רוכש רת הרכב בשל יכולותיו אלא בדל עיצובו ומיתוגו והוא כמובן לא יפזול לעבר צרפתיה על סטרואידים.

 

עידן

 

תגרע מהשירוקו, פחות מהGTI. ולגולף יש יכולות שאינן מתמצות רק בספורטיבי ואת זה כנראה אין למגאן. בכל מקרה, במחיר גבוה משל GTI (אחרי שהיורו ירד ב15%, להזכירכם) ובלי חבילת קאפ, הם יכולים להחנק איתה באולם תצוגה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אין לי כמעט ספק שהיא מהנה יותר לנהיגה מה-GTI, אבל יש לי ספק גדול באשר למידת ההצלחה שלה בארץ, לצערי. אפילו בתמחור שהוא מעט נמוך מההצהרות המוקדמות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תגרע מהשירוקו, פחות מהGTI. ולגולף יש יכולות שאינן מתמצות רק בספורטיבי ואת זה כנראה אין למגאן. בכל מקרה, במחיר גבוה משל GTI (אחרי שהיורו ירד ב15%, להזכירכם) ובלי חבילת קאפ, הם יכולים להחנק איתה באולם תצוגה.

 

כיוצא פולקסווגן אני מאמין כמו רועי שהמגאן לא תזיז למכירות של הGTI.

 

אולי לשירוקו שבאה לעשות גל ולהיעלם..

מכוניות כמו שירוקו או מגאן RS או הפיגו RCZ הם אפיזודה חולפת - הם עושות הרבה רעש ורוח עד שמגיעה מחליפה אחרת שלוקחת את כל הגל..

GTI זאת מסורת של שנים שנותנת תמורה מעולה הן בביצועים באיכויות תדמית וראש שקט מבית טוב..

הGTI קולעת לכל המינים לכל הגילאים - למרות שהיתה לי בעברי עסקת שירוקו לזקנה בת 80 ("אני רוצה אוטו שויץ").

ישנה גם GTI דור 5 2008 שנמכרה לצעיר בנפשו בן 83...

בקיצור רק להמתין ליד השניה :-P

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

הרכב נראה טוב וניכר שהוא הוכן כתשובה לשירוקו.

הג'נטים קצת מקלקלים את החוויה, נראה ג'נט סיני מאוטודיפו....

 

הרכב הזה , אם יככב מבחינה דינמית (לפי רוני , אפשר להכתיר אותו בטרם עבר מבחן דרכים) ,

יכול לקנות את הקולות הצפים, אבל צריכה לקרות קטסטרופה חסרת תקדים בדור הבא של ה GTI כדי שהוא יגרום ללקוחות GTI לחצות את הקווים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הייתי חוצה את הקווים סתם בשביל לגוון. הבעיה היא שבגרסה נכה + מחיר גבוה קשה לקנות אותי (או לגרום לי לקנות אותה).

אני לא מחפש נוח, רך, שקט, נעים. את זה פולקסווגן עושים בסדר. רנוספורט יודעים לבנות את שלדות ההנעה קדמית הכי טובות בעולם, שיביאו את האוטו in full tilt או שלא יביאו בכלל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
למישהו יש מושג באיזו גרסה מדובר ומה לגבי שלדת הקאפ? NMP?

 

למרות שאם יהיו כמה לקוחות שיהיו רציניים ומוכנים לשלם על הקאפ, אז לא מן הנמנע שיביאו אותה.

הרי המגאן ספורט מוכרת רק כמה יחידות בודדות בשנה.

 

כמובן שלא מביאים את הקאפ ולא משנה כמה רציני תהיה וכמה יפה תבקש.

הקטע המעצבן שבדגם הזה הקאפ זה דווקא הדגם הזול יותר בחו"ל ועדיין אין מה לדבר.

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...